Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517421/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku dworca PKP w Krajence
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KRAJENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Krajenka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672639204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krajenka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e117e27d-8e04-4826-ae08-6fb899fb79b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku dworca PKP w Krajence2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e117e27d-8e04-4826-ae08-6fb899fb79b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007830/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku dworca w Krajence
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Dworcowej 3 w Krajence w zakresie wynikającym z załączonej do SWZ dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne – branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna), przedmiaru robót (branża ogólnobudowlana i sanitarna, branża elektryczna), specyfikacji technicznych.
2. W dokumentacji projektowej wskazano podział na etap I i etap II. Niniejsze zamówienie obejmuje obydwa etapy oraz klatkę schodową
3. Uwaga: Rzuty zawarte w dokumentacji projektowej obejmują całą kondygnację parteru. Zakres zamówienia dotyczy części pomieszczeń – tj. oznaczonych jako I etap opracowania i II etap opracowania oraz klatkę schodową.
4. Zakres zamówienia obejmuje m.in
4.1. Roboty rozbiórkowe,
4.2. Zamurowania otworów, montaż ścianek działowych,
4.3. Wykonanie sufitów,
4.4. Tynkowanie, malowanie ścian, ułożenie płytek,
4.5. Remont posadzek i podłóg, ułożenie płytek,
4.6. Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
4.7. Wykonanie toalet i łazienki,
4.8. Wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem na nową, rur kanalizacyjnych wodociągowych i centralnego ogrzewania na nowe, wymianę grzejników.
4.9. Malowanie klatki schodowej (parter).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438471,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Master Bud Usługi Budowlane Kowalski Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572070470
7.3.3) Ulica: Różana 8
7.3.4) Miejscowość: Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.