eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewŚiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw "Kraina Przygód" zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Śiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Śiadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-327484b2-0e58-4663-9d3b-89ec2e4fa250

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252161/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są następujące zakresy ochrony :
A. 24 godzinna ochrona fizyczna obiektu w dni robocze, w soboty, święta oraz niedziele, na Posterunku stałym w budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie przy ul. 1 Maja 16,
B. Ochrona fizyczna obiektu - placu zabaw „Kraina Przygód” zlokalizowanego w Sochaczewie, róg Aleja 600- lecia i ul. Polnej w Sochaczewie, mienia należącego do Gminy Miasto Sochaczew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dokumentacja postępowania zawiera wady których nie da się usunąć na tym etapie postępowania.

Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał, iż dotarcie patrolu interwencyjnego na miejsce zdarzenia powinno odbyć się w czasie do 10 minut od jego stwierdzenia. Błąd dotyczy kryteriów oceny ofert - Zamawiający w opisie kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert wskazał, iż najkrótszy możliwy do oceny kryterium czas reakcji wynosi 10 minut, zaś - najdłuższy możliwy do oceny kryterium czas reakcji wynosi 20 minut.

Kryteria oceny ofert są jednym z najbardziej kluczowych elementów dokumentacji przetargowej i są kluczowe dla prawidłowego wyłonienia Wykonawcy. Postawiony w SWZ warunek jest sprzeczny z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający wskazał, iż :

„Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (…) jeżeli wykaże, iż pełnił usługę w ramach jednej umowy przez okres co najmniej jednego roku, w okresie ostatnich trzech lat, na potwierdzenie czego Zamawiający żądał wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat.

Jednocześnie w załączniku nr 3 do SWZ, stanowiącego wzór do złożenia oświadczenia woli w powyżej omawianym zakresie zapisał: „oświadczam, że: moja firma zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat następujące zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu przetargu”.

Powyższe rozbieżności w dokumentach zamówienia powodują niejednoznaczność, zwłaszcza w zakresie kryteriów oceny ofert, a na tym etapie postępowania nie da się ich usunąć.

Wobec powyższego, zgodnie z dyspozycja art. art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 457 ust. 5 ustawy Pzp przepis ust. 1 nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. Zgodnie zaś z art. 705 § 1 k.c. organizator oraz uczestnik aukcji albo przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik aukcji albo przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.