Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563173/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta Bolesławiec - Znak sprawy: 08/RZP/SWZ/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757346271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgkcom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-806c7c6d-d44a-4852-bb22-44f7b10c99bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta Bolesławiec - Znak sprawy: 08/RZP/SWZ/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-806c7c6d-d44a-4852-bb22-44f7b10c99bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 08/RZP/SWZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 221400 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych, parkingów, placów, przejść dla pieszych i zatoczek autobusowych, alejek parkowych na terenie miasta Bolesławiec.1. Utrzymanie zimowe dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych i parkingów wyszczególnionych w załącznikach do OPZ nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest:
a) Pozostawać w gotowości do realizacji zimowego utrzymania obsługiwanych terenów na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca przystępuje do niezwłocznej realizacji akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 30 minut licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
b) Zapewnić dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu zamówienia tj.:
• usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego (odśnieżanie),
• zwalczania gołoledzi (posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo solną).
Mieszankę piaskowo solną oraz piasek zapewnia Zamawiający.
c) Zapewnić aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci: aktualnej lokalizacji, przebytej drogi oraz rzeczywistego czasu pracy sprzętu (monitoring pługów, posypywania dróg, przejechanych kilometrów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 124200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych, parkingów, placów, przejść dla pieszych i zatoczek autobusowych, alejek parkowych na terenie miasta Bolesławiec.1. Utrzymanie zimowe dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych i parkingów wyszczególnionych w załącznikach do OPZ nr 2.
Wykonawca zobowiązany jest:
a) Pozostawać w gotowości do realizacji zimowego utrzymania obsługiwanych terenów na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca przystępuje do niezwłocznej realizacji akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 30 minut licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
b) Zapewnić dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu zamówienia tj.:
• usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego (odśnieżanie),
• zwalczania gołoledzi (posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo solną).
Mieszankę piaskowo solną oraz piasek zapewnia Zamawiający.
c) Zapewnić aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci: aktualnej lokalizacji, przebytej drogi oraz rzeczywistego czasu pracy sprzętu (monitoring pługów, posypywania dróg, przejechanych kilometrów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 48600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych, parkingów, placów, przejść dla pieszych i zatoczek autobusowych, alejek parkowych na terenie miasta Bolesławiec.1. Utrzymanie zimowe dróg, ulic, chodników, ciągów pieszych i parkingów wyszczególnionych w załącznikach do OPZ nr 3.
Wykonawca zobowiązany jest:
a) Pozostawać w gotowości do realizacji zimowego utrzymania obsługiwanych terenów na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca przystępuje do niezwłocznej realizacji akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 30 minut licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
b) Zapewnić dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu zamówienia tj.:
• usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego (odśnieżanie),
• zwalczania gołoledzi (posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo solną).
Mieszankę piaskowo solną oraz piasek zapewnia Zamawiający.
c) Zapewnić aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci: aktualnej lokalizacji, przebytej drogi oraz rzeczywistego czasu pracy sprzętu (monitoring pługów, posypywania dróg, przejechanych kilometrów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 48600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119370,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119970,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119970,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDKOM FIRMA WIELOBRANZOWA S. C. EWA I TADEUSZ BUGAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121766939
7.3.3) Ulica: AL. WOJSKA POLSKIEGO 11/1
7.3.4) Miejscowość: BOLESŁAWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDKOM" FIRMA WIELOBRANŻOWA EWA I TADEUSZ BUGAJ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"BUDKOM" FIRMA WIELOBRANŻOWA EWA I TADEUSZ BUGAJ S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119370,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERTY
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 48600
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE STANISŁAW BORUCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941373423
7.3.3) Ulica: BOLESŁAWIECKA 7A
7.3.4) Miejscowość: BOLESŁAWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Dostępna przestrzeń publiczna dla mieszkańców Gminy Bolesławiec
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.