eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaZakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025 dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025 dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb64d8ab-ab55-4d06-8783-c49e077bcd2d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025 dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb64d8ab-ab55-4d06-8783-c49e077bcd2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LUKS/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sukcesywny zakup i dostawę, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 poz. 1018). Paliwo objęte zamówieniem musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 (Dz. U. 2024 poz. 1209 z późn. zmianami.)
2) Zakup oleju napędowego będzie odbywać się w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych
3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV: 09134100-8 – Olej napędowy
4) Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 80.000 litrów i służy do prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia (podana ilość może ulec zmianie, dlatego wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów oleju napędowego)
5) Miejsce i sposób wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, będzie następowało bezpośrednio poprzez tankowanie paliwa do zbiorników trwale połączonych z pojazdami Zamawiającego w punkcie lub punktach sprzedaży (stacjach) paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Środy Wielkopolskiej, czynnych całą dobę (24h), 7 dni w tygodniu.
6) Ze względu na posiadanie przez Zamawiającego samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych mających maksymalną masę całkowitą przekraczającą 12 ton (służących do wywozu śmieci -tzw. śmieciarki), stacja paliw zlokalizowana w Środzie Wielkopolskiej i wskazana w punkcie 8. Formularza Ofertowego winna być również wyposażona w stanowisko umożliwiające swobodne tankowanie samochodów ciężarowych o wskazanej masie.
7) Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia na 80.000 litrów oleju napędowego, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) na 20.000 litrów oleju napędowego, oraz zamówienie objęte prawem opcji na 60.000 litrów oleju napędowego.
8) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na który zawarta została umowa.
9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętych prawem opcji,
10) Określony przez Wykonawcę w punkcie 7. Formularza Ofertowego upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego będzie stały przez cały czas trwania umowy i będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy w razie gdy upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego nie będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji.
11) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
1) wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie lub normie równoważnej,
2) Dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę zostanie każdorazowo potwierdzona dokumentem (dowodem wydania) wystawionym w punkcie sprzedaży (stacji) paliwa Wykonawcy przekazanym do rąk pracownika kierującego pojazdem należącym do Zamawiającego. Dokument będzie zawierał następujące dane: rodzaj oraz ilość pobranego paliwa, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, nr karty na którą była dokonywana transakcja, miejscowość oraz datę i godzinę dokonania zakupu paliwa a także nazwę oraz ilość w przypadku zakupu dodatkowych produktów .
1.3. Sposób realizacji dostaw:
1) Wykonawca umożliwi dostawę i zakup paliwa stanowiącego przedmiot zamówienia poprzez transakcje bezgotówkowe przy pomocy identyfikacyjnych kart paliwowych oraz kodów PIN wystawionych przez Wykonawcę i przypisanych do pojazdów Zamawiającego wg pisemnego wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby PIN-y do kart paliwowych mogły być nadawane samodzielnie przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy.
2) Karty paliwowe wystawione przez Wykonawcę winny być aktywne oraz gotowe do użycia od 01.01.2025r. i dostarczone do Zamawiającego wraz z PIN najpóźniej do dnia 30.12.2024r.
3) Karty paliwowe wydane Zamawiającemu przez Wykonawcę wystawione winny być bez jakichkolwiek limitów zakupu, zarówno wartościowych jak i ilościowych.
4) Karty paliwowe winny umożliwiać co najmniej na dokonywanie transakcji, o których mowa w pkt 1) powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby umożliwiały dokonywanie innych dodatkowych, pojedynczych transakcji bezgotówkowych np. zakupów AdBlue, olejów i płynów eksploatacyjnych.
5) Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat. Zamawiający wyraża zgodę na naliczanie opłat za karty wymienne (np. na skutek zagubienia, kradzieży itd.) z zachowaniem zapisów rozdziału II ust. 12 niniejszej części SWZ.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dodatkowych kart paliwowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów, wymiany floty bądź w przypadkach zagubienia, zniszczenia bądź zablokowania kart.
7) W trakcie obowiązywania umowy Identyfikacyjne karty paliwowe wraz z PIN winny być wydawane w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia dot. wystawienia karty.
8) Wnioski/zamówienia dot. wydania karty paliwowej mogą być składane poprzez dedykowaną do zgłoszeń skrzynkę mailową lub poprzez portal internetowy Wykonawcy.
1.4. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego wystawienia faktur VAT za pobrane paliwo wraz z przedstawieniem zestawienia dostaw (tankowań).
1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą przy zastosowaniu faktur wystawianych w formie elektronicznej tzw. e-faktur.
1.7. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiorników pojazdów Zamawiającego olej napędowy.
1.8. Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić między innymi w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego.
1.9. W przypadku podwyżki cen paliw płynnych na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do rozliczeń transakcji zakupu będą ceny brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w Środzie Wielkopolskiej.
1.10. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed podpisaniem umowy pisemny wykaz swoich pojazdów (w tym pojazdów wolnobieżnych) wskazujący markę lub nazwę pojazdu oraz numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego.
1.11 Przedmiot zamówienia precyzują:
SWZ III – Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.