Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00552007/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadaszenia boisk wielofunkcyjnych w Gminie Ogrodzieniec – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00b20178-9768-46a9-8d10-c10b13576a6f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadaszenia boisk wielofunkcyjnych w Gminie Ogrodzieniec – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b20178-9768-46a9-8d10-c10b13576a6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068220/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Zadaszenie o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Gieble w Gminie Ogrodzieniec
1.1.17 Zadaszenie boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ogrodzieńcu
1.1.18 Zadaszenie o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Ryczowie w Gminie Ogrodzieniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 – Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ogrodzieńcu , w ramach zadania związanego z budową obiektu sportowego.• Zakres prac uwzględniony dofinansowaniem obejmuje: zadaszenie łukowe o konstrukcji drewnianej, roboty ziemne, drenaż, fundamenty, pokrycie zadaszenia, instalacje elektryczna i oświetlenie hali, instalację c.o., instalację wentylacji i klimatyzacji, wyposażenie sportowe, strzelnicę laserową, roboty ogólnobudowlane przewidziane podczas modernizacji i zadaszenia boiska wielofunkcyjnego, tablicę informacyjną.
• Pozostały zakres prac obejmuje: prace rozbiórkowe, nawierzchnia boiska
z poliuretanu, budowa łącznika pomiędzy zadaszonym boiskiem wielofunkcyjnym a zapleczem socjalnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i zamontowane urządzenia wynoszącej 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2253776,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 2 – Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Ryczowie, w ramach zadania związanego z budową obiektu sportowego.• Zakres prac uwzględniony dofinansowaniem obejmuje: zadaszenie łukowe o konstrukcji drewnianej, roboty ziemne, drenaż, fundamenty, pokrycie zadaszenia, instalacje elektryczna i oświetlenie hali (oświetlenie LED) wraz z przyłączeniami, instalację c.o. ze źródłem energii wyk. energię odnawialną (np. pompa ciepła powietrzna/gruntowa, kocioł na biomasę, instalacja fotowoltaiczna o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali na ciepło) instalację wentylacji i klimatyzacji, wyposażenie sportowe, strzelnicę laserową, roboty ogólnobudowlane przewidziane podczas modernizacji i zadaszenia boiska wielofunkcyjnego, tablicę informacyjną.
• Pozostały zakres prac obejmuje: prace rozbiórkowe, nawierzchnia boiska z poliuretanu, łącznik pomiędzy szkołą a projektowanym zapleczem, zaplecze sanitarno-szatniowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i zamontowane urządzenia wynoszącej 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2187434,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 – Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Gieble, w ramach zadania związanego z budową obiektu sportowego oraz przebudowa gazociągu (opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej).• Zakres prac uwzględniony dofinansowaniem obejmuje: zadaszenie łukowe o konstrukcji drewnianej, roboty ziemne, drenaż, fundamenty, pokrycie zadaszenia, instalacje elektryczna i oświetlenie hali (oświetlenie LED) wraz z przyłączeniami, instalację c.o. ze źródłem energii wyk. energię odnawialną (np. pompa ciepła powietrzna/gruntowa, kocioł na biomasę, instalacja fotowoltaiczna o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali na ciepło) instalację wentylacji i klimatyzacji, wyposażenie sportowe, strzelnicę laserową, roboty ogólnobudowlane przewidziane podczas modernizacji i zadaszenia boiska wielofunkcyjnego, tablicę informacyjną.
• Pozostały zakres prac obejmuje: prace rozbiórkowe, nawierzchnia boiska z poliuretanu, zaplecze sanitarno-szatniowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz Warunkach technicznych dla przebudowy gazociągu – Giebło (Załącznik nr 7 do SWZ).
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i zamontowane urządzenia wynoszącej 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2350036,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3995500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5328913,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3995500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG INVEST BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492327950
7.3.3) Ulica: Kamienna 29a
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3995500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5815927,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG INVEST BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492327950
7.3.3) Ulica: Kamienna 29a
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4165000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6574443,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4165000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG INVEST BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492327950
7.3.3) Ulica: Kamienna 29a
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Świadczenie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Ogrodzieniec w 2025 roku
- Poprawa gospodarki wodnej w Gieble przy ul. Częstochowskiej - Gmina Ogrodzieniec
- Poprawa gospodarki wodnej w Gieble - Gmina Ogrodzieniec
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.