eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna

1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Informatyzacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2841c740-e05f-4828-8132-a4b85274d668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046172/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CIUWO.232.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Komputery dla MOPS
(a) 74 szt. komputerów przenośnych
(b) 74 szt. stacji dokujących USB-C
(c) 74 szt. monitorów
(d) 74 szt. klawiatur przewodowych USB
(e) 74 szt. myszy USB
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)
Zamawiający wymaga, aby wraz z Urządzeniami Wykonawca zapewnił prawo do korzystania z oprogramowania biurowego (z dostępem dla 74 stanowisk) wskazanego w SOPZ dla części 1 zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 1 (załącznik nr 5a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 372924,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Komputery dla pozostałych jednostek nieedukacyjnych „NIEEDU”
(a) 10 szt. komputerów stacjonarnych typu 1
(b) 50 szt. komputerów stacjonarnych typu 2
(c) 50 szt. monitorów typu 1
(d) 10 szt. monitorów typu 2
(e) 30 szt. komputerów przenośnych
(f) 30 szt. stacji dokujących USB-C
(g) 30 szt. monitorów typu 3
(h) 30 szt. klawiatur przewodowych USB
(i) 30 szt. myszy USB
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)
Zamawiający wymaga, aby wraz z Urządzeniami Wykonawca zapewnił prawo do korzystania z oprogramowania biurowego (z dostępem dla 80 stanowisk) wskazanego w SOPZ dla części 2 zawartym w załączniku nr 1 do wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 2 (załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 480876,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Komputery dla jednostek edukacyjnych EDU
(a) 50 szt. komputerów stacjonarnych
(b) 50 szt. monitorów
(w komplecie wszystkie niezbędne do uruchomienia kable zasilające, kable sygnałowe, akcesoria montażowe)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 161046,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431252,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431252,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Ingwar WIOLETTA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451504847

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 20A/35

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-461

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431252,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538137,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570105,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538137,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Ingwar WIOLETTA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451504847

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 20A/35

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-461

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538137,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Ingwar WIOLETTA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451504847

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 20A/35

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-461

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji:
Część nr 1:
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później, niż do 20 grudnia 2024.
Część nr 2:
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później, niż do 20 grudnia 2024.
Część nr 3:
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później, niż do 20 grudnia 2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.