Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
05/ZP/2024 USŁUGA DOZOROWANIA MIENIA I NADZÓR ELEKTRONICZNY ORAZ REAKCJA GRUPY PATROLOWO – INTERWENCYJNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366415810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księginice 14
1.5.2.) Miejscowość: Księginice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkgl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
05/ZP/2024 USŁUGA DOZOROWANIA MIENIA I NADZÓR ELEKTRONICZNY ORAZ REAKCJA GRUPY PATROLOWO – INTERWENCYJNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e61cb00-feaf-4464-af10-31cc19039551
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie mienia i nadzór elektroniczny oraz reakcja grupy patrolowo-interwencyjnej, a w szczególności :
1. Realizacja usługi obejmuje 8760 godzin w zakresie dozorowania i ochrony wyznaczonych obiektów, terenu i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o. o (Zamawiającego), m.in. dozorowanie w Księginicach obiektów PGKGL
2. Nadzór elektroniczny (monitorowanie) Lokalnego Systemu Alarmowego (LSA) obiektu w Księginicach 14, przez Uzbrojone Stanowisko Interwencyjne (USI) poprzez przyjmowanie informacji o zdarzeniach z obiektu, oraz m.in.:
a) Reakcja Grupy Patrolowo-Interwencyjnej (GPI) niezwłocznie po uzyskaniu sygnału z USI
(dotarcie na miejsce w czasie do 30 minut) z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Zamawiającego, które czynią wykonanie zobowiązania w określonym terminie niemożliwym do realizacji);
b) Podjęcia na miejscu zdarzenia przez GPI wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia Zamawiającego;
c) Przekazywania osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub odpowiednim instytucjom, informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem;
d) Udostępniania Zamawiającemu nadajnika wraz z kartą SIM na czas trwania umowy;
e) Powiadomienia przez USI o alarmie pracownika ochrony będącego na dyżurze w siedzibie Zamawiającego, który podejmie interwencję po zlokalizowaniu przyczyny alarmu odwoła GPI lub w nagłych wypadkach zażąda wsparcia GPI.
2.1 Wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest do dysponowania własną grupą patrolowo-interwencyjną (GPI) na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.
2.2 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie monitoringu obejmuje w szczególności:
a) Informowanie w przypadku uszkodzenia linii przekazu o braku możliwości monitorowania Lokalnego Systemu Alarmowego.
b) Monitorowania LSA wraz z reakcją GPI .
c) Kontrola sprawności czujek i w razie konieczności wymiana baterii w czujkach.
d) Interwencja GPI w ramach abonamentu obejmuje wykonanie zabezpieczenia obiektu przez 120 minut od chwili przybycia GPI do chronionego obiektu. Dalsze zabezpieczenie jest płatne w ramach ochrony doraźnej i jest liczone za każdą godzinę zabezpieczenia do czasu podjęcia decyzji w sprawie dalszej ochrony przez Zamawiającego. Z przebiegu każdej interwencji sporządzona będzie notatka służbowa, która zostanie dostarczona Zamawiającemu.
e) Wykonawca dla bezpieczeństwa obu stron niniejszej umowy wszystkie rozmowy telefoniczne na USI może nagrywać i rejestrować.
f) Wykonawca zapewni archiwizowanie i przechowywanie raportów zdarzeń przychodzących z LSA do USI przez okres jednego roku oraz bezpłatnego udostępniania wydruków osobom upoważnionym na każde żądanie.
g) Zamawiający jako właściciel instalacji (LSA), zobowiązuje Wykonawcę do konserwacji i utrzymywania na należytym poziomie technicznym (LSA), odpowiadającym normom eksploatacyjnym.
h) W przypadku braku możliwości monitorowania Lokalnego Systemu Alarmowego,
w szczególności na skutek uszkodzenia linii przekazu, Wykonawca zapewni ochronę fizyczną i zobowiązany jest powiadomić o uszkodzeniu Zamawiającego. Strony ustalą dalszy tryb ochrony obiektu.
i) W przypadku braku możliwości powiadomienia Zamawiającego o niemożności monitorowania, Wykonawca obejmuje chroniony obiekt doraźną ochroną fizyczną do czasu powiadomienia Zamawiającego. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmie Zamawiający.
j) Powiadomienie, o którym mowa w pkt „h” i „i”realizowane jest w formie:
telefonicznej, poprzez przekazanie informacji osobom wskazanym w umowie
pisemnej – przy braku możliwości powiadomienia telefonicznego, poprzez niezwłoczne przesłanie na adres Zamawiającego informacji o zdarzeniu nadzwyczajnym na obiekcie.
k) Uruchamianie i wyłączenie systemu alarmowego w budynku Księginice 14.
2.3 W przypadku, gdy na terenie bazy warsztatowej zamontowany zostanie monitoring wizyjny, Wykonawca zapewni obsługę monitoringu polegającą na:
a) Wyrywkowej obserwacji bezpośredniego zapisu z kamer (obserwacja znajdującego się na dyżurce monitora)
b) Informowaniu Zamawiającego o stwierdzonych (wykrytych) zdarzeniach (włamaniach, próbach kradzieży, dewastacji lub niszczeniu mienia itp.)
c) Dbaniu o powierzony sprzęt (monitor, rejestrator, zasilacz itp.) oraz o jego stałe funkcjonowanie
d) Informowania na bieżąco o stwierdzonych problemach pracy kamer lub systemu zasilania
e) Odnotowywaniu wszelkich stwierdzonych za pomocą monitoringu wizyjnego zdarzeń lub problemów sprzętowych w książce służby
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278883,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296795,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278883,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Policjantów O/T Koła Emerytów i Rencistów Policyjnych w Lubinie Związkowy Zakład Gospodarczy ,,Empol”,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922373072
7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej - Curie 52A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278883,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.