eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakoniewicePrzebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej



Og³oszenie z dnia 2024-12-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rakoniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rakoniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rakoniewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b3adf48-2457-4dfa-b006-e3e04e1b43f1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00664094

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015807/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje
się̂,aby komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje,przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wy¶lij wiadomo¶ǽ do
Zamawiaj±cego”. 3.Zadatęprzekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ́, wniosków, zawiadomieñ́ oraz informacji przyjmuje się datę ich
przes³ania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomoś ć zosta³a wys³ana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywa³ wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji,
zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.2452),“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) w³ączona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³ugujący format plikó w .pdf, f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzędu Miar.7.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za z³ożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,
w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³ożenie
oferty w zak³adce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie zosta³ spe³niony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, sk³adania wniosków o wyjaśnienie treś ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rakoniewic, ul. Osiedle Parkowe 1, 62–067 Rakoniewice (061) 44 41 002, sekretariat@rakoniewice.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Bartosz Pawelczyk, kontakt: inspektor@rodo-krp.pl, tel. 792-304-042;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej .
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (dalej: Ustawa) oraz ewentualnie organy rozpatruj±ce ¶rodki ochrony prawnej wniesione w toku postêpowania i uczestnicy postêpowañ wywo³anych ich wniesieniem lub inne organy i podmioty, którym Zamawiaj±cy obowi±zany jest je udostêpniæ (np. Prezes UZP); odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± równie¿ byæ podmioty, którym Administrator powierzy³ przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego (np. podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz w odpowiednim zakresie-okres rêkojmi i gwarancji a tak¿e okres czasu do chwili przedawnienia roszczeñ zwi±zanych z realizacj± umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.14.2024.TS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 254854,62 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Jab³onnej.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dokumentacja techniczna) – stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jako¶ci40 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium ceny ustalony bêdzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê
Cncb - najni¿sza cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium okresu gwarancji jako¶ci ustalony bêdzie w skali do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G – ilo¶æ punktów za gwarancjê jako¶ci
Gb – okres gwarancji jako¶ci oferty badanej
Gn – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji jako¶ci

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) zrealizowa³ (rozpocz±³ i zakoñczy³) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o warto¶ci minimum 200.000,00 z³;

b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urz±dzenia wodoci±gowe i kanalizacyjne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 pkt 5 ustawy, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1)w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do ww. rejestrów, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3)w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego:

a) wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej owarto¶ci minimum 200.000,00 z³, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty– wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów,

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:
1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorysy ofertowe.
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 2.1. do SWZ,
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w
celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2022
r. poz. 835) - Za³±cznik nr 2.2. do SWZ,
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika
do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) O¶wiadczenie dot. rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie (w przypadku
oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców, tj. cz³onków konsorcjum lub wspólników spó³ki cywilnej) – Za³±cznik nr 3 do SWZ .
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków
udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) – Za³±cznik nr 4do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 01.02.2025 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu – wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 20 9081 0006 0000 1544 2000 0015
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego (czynno¶æ ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem (nazwê postêpowania/wskazanie czê¶ci),
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4) Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z
postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, o¶wiadczenie dot. rodzajów robót budowlanych
wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu
wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólną.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 Prawa zamówieñ publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) w zakresie terminów realizacji przedmiotu umowy zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) wyst±pienia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi odbiegaj±cymi od typowych, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan± lub przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów w szczególno¶ci, gdy wystêpuje temperatura poni¿ej 0°C, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych,
b) zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci z powodu braku rozwi±zañ projektowych, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowany jest przedmiot umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy,
c) dzia³ania si³y wy¿szej,
d) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) odkrycia w trakcie robót obiektów wymagaj±cych wcze¶niejszej rozbiórki lub usuniêcia,
f) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu ni¿ wynikaj±ce z ewidencji geodezyjnej, co bêdzie wymaga³o odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,
g) innych okoliczno¶ci niepowsta³ych z winy Wykonawcy.
W wy¿ej wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Okoliczno¶ci te powinny byæ potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy.
2) w zakresie wynagrodzenia zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) lub podatku akcyzowego, o kwotê wynikaj±c± ze zmienionej stawki tego podatku obowi±zuj±cej w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy,
W przypadku zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 2 lit. a) Strony ustalaj± protokolarnie warto¶æ prac wykonanych wg stanu na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bêdzie mia³a zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.
3) w przypadku wyst±pienie realizacji robót zamiennych, dodatkowych lub zmniejszenia zakresu robót w sytuacji nieprzyznania ¶rodków zewnêtrznych na sfinansowanie zamówienia b±d¼ przyznania ich w ni¿szej od przyrzeczonej w promesie wysoko¶ci zmianie mog± ulec zarówno termin wykonania robót, zakres rzeczowy, sposób wykonania przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.
2. Je¿eli o zmianê postanowieñ umowy zwraca siê Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wniosek nale¿ycie uzasadniony wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±danej zmiany.
c.d. Informacje dodatkowe

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. Zmiana umowy
3. Wniosek Wykonawcy o zmianê umowy powinien zawieraæ w szczególno¶ci: propozycjê zmiany, uzasadnienie faktyczne i prawne dla proponowanej zmiany, oraz kalkulacjê zmiany wynagrodzenia, je¶li zmiana dotyczy równie¿ zmiany wynagrodzenia, zak³adaj±c±, ¿e:
1) ceny jednostkowe materia³ów lub robót bêd± przyjmowane z kosztorysu ofertowego, a ilo¶ci wykonanych robót – z ksi±¿ki obmiaru,
2) w przypadku, gdy wyst±pi± materia³y lub roboty, na które nie okre¶lono w kosztorysie ofertowym cen jednostkowych, tzn. takie, których nie mo¿na rozliczyæ zgodnie z ust. 3 pkt 1) materia³y lub roboty te rozliczone bêd± na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcê, a zatwierdzonych przez nadzór inwestorski i Zamawiaj±cego. Kosztorysy te opracowane bêd± w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia:
a) ceny czynników produkcji (R, M, S, Kp, Z) zostan± przyjête z kosztorysu ofertowego opracowanego przez Wykonawcê metod± kalkulacji szczegó³owej,
b) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danej roboty w oparciu o postanowienia z ust. 3 pkt 1) lit. a, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête wed³ug wyboru Zamawiaj±cego z zeszytów SEKOCENBUD lub INTERCENBUD lub ORGBUD b±d¼ innego ¼ród³a (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania,
c) podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± normy zawarte w kosztorysie ofertowym, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje Katalogów Nak³adów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR–ach, zastosowane zostan± Katalogi Norm Nak³adów Rzeczowych (KNNR), a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez nadzór inwestorski i Zamawiaj±cego.
4. W terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku o zmianê umowy, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy b±d¼ odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. W przypadku zmian wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy aneks zmieniaj±cy zawarty zostanie w oparciu protokó³ konieczno¶ci zaakceptowany przez nadzór inwestorski i zatwierdzony przez Strony.
6. Wzrost wynagrodzenia spowodowany zmianami z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt 1 – 3 powy¿ej nie przekroczy 60% warto¶ci pierwotnej umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.