Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614175/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00616743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Leśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-150
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8768f797-5d17-4846-9d5d-01169051d5311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8768f797-5d17-4846-9d5d-01169051d531
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003073/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dokument dotyczy projektu „Cyberbezpieczna Gmina Leśnica” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC), Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” (nr umowy: FERC.02.02-CS.01-001/23/2102/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Przedłużenie serwisu dla urządzenia Stormshield SN510Przedłużenie serwisu dla posiadanego przez nas urządzenia Stormshield SN510 UTM Security Pack (aktualizacje, wsparcie techniczne, NGFW+IPS, VPN, filtr URL, Antywirus, Antyspam) na okres 36 miesięcy.
Przedłużony serwis musi zapewnić następujące funkcjonalności:
• firewall z IPS - system rozwiązań chroniących sieć komputerową przed włamaniem, połączony firewall z systemem IPS na poziomie jądra systemowego. Cały ruch na styku sieci lokalnej z siecią WAN musi być skanowany przy pomocy analizy heurystycznej, analizy protokołu i analizy kontekstowej;
• VPN – Wbudowany serwer VPN (Virtual Private Network);
• filtr URL.
• SSL Proxy - czyli prześwietlanie połączeń HTTPS i blokowanie ukrytego w nich niedozwolonego ruchu oraz na rozszyfrowanie i sprawdzenie zaszyfrowanego połączenia;
• ochrona antywirusowa – wbudowany podstawowy skaner antywirusowy Clam AV;
• usuwanie złośliwego kodu - W momencie wykrycia zagrożenia urządzenie STORMSHIELD ma wyizolować podejrzany element kodu strony;
• Quality of Service (QoS) - zarządzanie pasmem, oraz mechanizmy zapewniające priorytetyzację ruchu sieciowego oraz zarządzanie pasmem;
• Load Balance - równoważenie obciążenia łącza - jednoczesne utrzymywanie i wykorzystywanie kilku połączeń z Internetem;
• filtr antyspamowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 9052,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Umowa serwisowa oprogramowania Axence nVisionUmowa serwisowa dla posiadanego przez nas oprogramowania Axence nVision (moduły Inventory, Network i Users) dla 35 stanowisk. Okres nowej umowy serwisowej 24 miesiące.
Umowa Serwisowa musi zapewniać:
• możliwość instalowania wszelkich aktualizacji oprogramowania Axence nVision®, które będą miały miejsce w czasie obowiązywania Umowy Serwisowej, w tym aktualizacji obejmujących przejście na kolejną wersję oprogramowania;
• aktualizacje wzorców oprogramowania;
• telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla oprogramowania Axence nVision®
• świadczenie przez AXENCE pomocy w formie sesji zdalnych;
• czas reakcji na zgłoszenie nie dłuższy niż następny
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 3810,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9052,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9052,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9052,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technologie Internetowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462068994
7.3.3) Ulica: Bukowiecka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-893
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNOLOGIE INTERNETOWE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNOLOGIE INTERNETOWE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9052,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3810,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3810,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3810,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perceptus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291808578
7.3.3) Ulica: Nowy Kisielin Antoniego Wysockiego
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3810,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI LEŚNICA
więcej: przetargi LEŚNICA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.