Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace w zakresie utrzymania urządzeń odwadniających dróg administrowanych przez Dzielnicę Włochy z podziałem na części usługi powtarzane do umów z 05.03.2024 r. nr:
Cz.1-WŁO/92/24
Cz.2-WŁO/91/24.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434300
1.5.8.) Numer faksu: 224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace w zakresie utrzymania urządzeń odwadniających dróg administrowanych przez Dzielnicę Włochy z podziałem na części usługi powtarzane do umów z 05.03.2024 r. nr:Cz.1-WŁO/92/24
Cz.2-WŁO/91/24.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad1577fc-4517-45f2-b48a-4be2aeb9d36a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035799/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych - usługi powtarzane.
1.3.16 Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego 2024 (1421) " Nie dla Wenecji we Włochach" - usługi powtarzane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Przeprowadzenia postępowania w sprawie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
UWAGA: uzasadnienie faktyczne dla każdej z części zamówienia zostało przedstawione dalej w ogłoszeniu w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155034,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie utrzymania urządzeń odwadniających dróg administrowanych przez Dzielnicę Włochy realizowane z podziałem na części:1. Część 1- Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych na terenie Dzielnicy Włochy – usługi powtarzane do umowy WŁO/92/24 z dnia 5 marca 2024r.,
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- mechaniczne czyszczenie studni rewizyjnych i wpustów ulicznych;
- mechaniczne czyszczenie kanałów deszczowych;
- czyszczenie studni chłonnych z pompowanie z nich wody;
- pompowanie wody z ulic gminnych po obfitych opadach deszczu i roztopach śniegu;
- montaż/zakup/ uzupełnienie skradzionej lub zniszczonej pokrywy wpustu ulicznego;
- montaż/zakup /uzupełnienie skradzionej lub zniszczonej pokrywy studni rewizyjnej (pokrywa żeliwna lub betonowa).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na urządzeniach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do umowy - Specyfikacji zakresu prac.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ilości prac tzn. zwiększenia lub zmniejszenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia), w stosunku do ilości podanych w załączniku do umowy - kosztorysie ofertowym, które to korekty nie będą stanowiły zmiany warunków Umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
Oznaczenie postępowania: ZZWR.45.2024_cz_1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 114444,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie utrzymania urządzeń odwadniających dróg administrowanych przez Dzielnicę Włochy realizowane z podziałem na części:2. Część 2 - „Nie dla Wenecji we Włochach” Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego 2024 (1421) – usługi powtarzane do umowy nr WŁO/91/24 z dnia 5 marca 2024r.,
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- czyszczenie studni chłonnych z pompowanie z nich wody;
- pompowanie wody z ulic gminnych po obfitych opadach deszczu i roztopach śniegu;.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na urządzeniach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do umowy - Specyfikacji zakresu prac.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ilości prac tzn. zwiększenia lub zmniejszenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia), w stosunku do ilości podanych w załączniku do umowy - kosztorysie ofertowym, które to korekty nie będą stanowiły zmiany warunków Umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
Oznaczenie postępowania: ZZWR.45.2024_cz_2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 40590,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73195,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73195,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73195,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222845166
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 25 lok. 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73195,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222845166
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 25 lok. 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W 2024r. zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (TPBN.1.2024 – część I). W dniu 5.03.2024r. udzielono zamówienia Wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o., ul. Obrońców Tobruku 25 lok. 144, 01-494 Warszawa, NIP: 522 28 45 166.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00064424 z dnia 2024-01-24, dla części I zamówienia, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie wskazanym w Projekcie postanowień umowy, specyfikacji zakresu prac, kosztorysie ofertowym, ujętych w zamówieniu podstawowym do wartości netto 114 466,00 zł.
Jest to pierwsze zamówienie na usługi podobne do części I do zamówienia podstawowego.
Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w części I oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, spełnia przesłanki dla zamówienia podobnego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp.
Część II zamówienia - Przesłanki faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
W 2024r. zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (TPBN.1.2024 – część II). W dniu 5.03.2024r. udzielono zamówienia Wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o., ul. Obrońców Tobruku 25 lok. 144, 01-494 Warszawa.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00064424 z dnia 2024-01-24, dla części II zamówienia, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie wskazanym w Projekcie postanowień umowy, specyfikacji zakresu prac, kosztorysie ofertowym, ujętych w zamówieniu podstawowym do wartości netto 55 418,00 zł.
W 2024 roku udzielono już zamówienia na usługi powtarzane do części II zamówienia podstawowego -ZZWR.17.2024 - umowa nr WŁO/212/24 z dnia 12.07.2024r. na kwotę netto 14 700,00 zł.
Wartość netto zamówienia na usługi powtarzane już udzielonego oraz tego, które Zamawiający zamierza udzielić, nie przekraczają wartości netto usług powtarzanych przewidzianych w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym dla części II zamówienia.
Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego w części II oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, spełnia przesłanki dla zamówienia podobnego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.