eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/66/2024 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57f1f0fe-977f-45e2-b7f2-36cce6aac330

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208438/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/66/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie, w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 21 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem
w ilości 10 500,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 5 200,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 2 600,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 8 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 4 000,00 kg.
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 14 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 7 000,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 500,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 2 800,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 1 400,00 kg.
c) dezynfekcję obuwia:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000 par. Zamawiający gwarantuje realizację usługi dezynfekcji obuwia w ilości 500 par.
d) dokonywanie, po praniu, wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno;
e) pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w następujący sposób:
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – 21. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin,
b) Zadanie nr 2 – 12. Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych, 78-651 Mirosławiec Górny,
c) Zadanie nr 3 – Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno ul. Wojska Polskiego 1, 72-330 Mrzeżyno.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.5.) Wartość części: 201219,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie, w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 21 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem
w ilości 10 500,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 5 200,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 2 600,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 8 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 4 000,00 kg.
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 14 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 7 000,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 500,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 2 800,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 1 400,00 kg.
c) dezynfekcję obuwia:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000 par. Zamawiający gwarantuje realizację usługi dezynfekcji obuwia w ilości 500 par.

d) dokonywanie, po praniu, wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno;
e) pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w następujący sposób:

Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – 21. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin,
b) Zadanie nr 2 – 12. Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych, 78-651 Mirosławiec Górny,
c) Zadanie nr 3 – Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno ul. Wojska Polskiego 1, 72-330 Mrzeżyno.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.5.) Wartość części: 32764,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu wodnym i czyszczeniu chemicznym z pełnym wykończeniem, a także usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia dla służby mundurowej w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie, w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 21 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 10 500,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 5 200,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 2 600,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 8 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 4 000,00 kg.
b) czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie w następujących częściach:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 14 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 7 000,00 kg;
- Zadanie nr 2 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 500,00 kg;
- Zadanie nr 3 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 2 800,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 1 400,00 kg.
c) dezynfekcję obuwia:
- Zadanie nr 1 – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000 par. Zamawiający gwarantuje realizację usługi dezynfekcji obuwia w ilości 500 par.

d) dokonywanie, po praniu, wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno;
e) pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w następujący sposób:

Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – 21. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin,
b) Zadanie nr 2 – 12. Baza Bezzałogowych Statków Powietrznych, 78-651 Mirosławiec Górny,
c) Zadanie nr 3 – Jednostka Wojskowa 3937 Mrzeżyno ul. Wojska Polskiego 1, 72-330 Mrzeżyno.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.5.) Wartość części: 57073,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRALNIA PRAL -EXPRESS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551038320

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia SONIA Stanisław Pirch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641007548

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55728,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55728,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia SONIA Stanisław Pirch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641007548

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55728,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.