Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b132d7f5-7c2b-4939-b34f-5e58a103ba7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uekat.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uekat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
II. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",z uwzględnieniem zapisów pkt 14 niniejszego rozdziału;
3. w przypadku podpisania dokumentu przy użyciu podpisu zewnętrznego, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik podpisu
III. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
IV. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc. docx .rtf .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
V. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
1. Zip;
2. 7Z
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp znajduje się w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/038/01006/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż na własne ryzyko i koszt fabrycznie nowych pochodzących z bieżącej produkcji mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń znajdujących się w budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ulicy Bogucickiej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 do SWZ, w którym zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianych mebli, jak również w Formularzu nr 6 do SWZ zawierającym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia.
• Główny kod CPV – 39134100-1 stoły komputerowe
• Dodatkowe kody CPV – 39111100-4-siedziska obrotowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 39134100-1 - Stoły komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
cena brutto - 90%,
okres gwarancji- 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp:Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli, wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy w ramach różnych umów wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł.
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIX SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wymienionych poniżej podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale XV pkt 1.1 SWZ
• wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - zgodnie z Formularzem nr 5 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
I. Przedmiotowe środki dowodowe1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi przez zamawiającego, w szczególności w Formularzu nr 4 do SWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wymienione poniżej przedmiotowe środki dowodowe:
1.1. Karty katalogowe oferowanego mebla potwierdzające parametry techniczne, ze wskazaniem producenta, modelu, numeru katalogowego, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Formularz nr 4 do SWZ) - dotyczy całego zamawianego asortymentu (tj. poz.1,2,3);
1.2. Karty katalogowe potwierdzające skład i gramaturę oferowanej tapicerki o parametrach nie gorszych niż wymagane w Formularzu nr 4 do SWZ - dotyczy poz. 3 – fotel obrotowy;
1.3. Formularz nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Formularzu nr 4 do SWZ.
2. Wymagane w pkt 1.1 i 1.2. przedmiotowe środki dowodowe składa się
w oryginale w formie elektronicznej albo kopii w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.
3. Wymagane w pkt 1.3. oświadczenie wykonawcy składa w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Dołączone do oferty jako przedmiotowe środki dowodowe: karty katalogowe potwierdzające właściwości tapicerki oraz karty katalogowe oferowanych produktów powinny zwierać szczegółowe informacje dotyczące parametrów zamawianego produktu w szczególności informacje potwierdzające zgodność produktów z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych oraz użytymi technologiami produkcji. Dokumenty te mają być wystawione dokładnie na tego samego producenta mebla wskazanego w karcie katalogowej produktu oraz formularzu cenowym oferty w tabeli potwierdzającej nazwę producenta oraz informację z nazwą/symbolem/numerem katalogowym mebla.
Nie spełnienie minimalnych wymagań zamawianych mebli spowoduje odrzucenie oferty.
5. Uwaga:
W przypadku gdy wykonawca dołączy do oferty sporządzone karty katalogowe stanowiące przepisanie i/lub skopiowanie treści z Formularza nr 4 do SWZ bez podania jakichkolwiek innych wymaganych informacji tj. parametrów oferowanego produktu, zamawiający uzna, że oferta została złożona niezgodnie z warunkami zamówienia i taką ofertę odrzuci.
6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wymaganych przez zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie wezwie wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
7. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp., który nie złoży w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz nr 1 do SWZ (formularz oferty);2. Dokumenty składane wraz z ofertą stanowiące przedmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w Rozdziale IV SWZ – niepodlegające uzupełnieniu:
a) Karty katalogowe oferowanego produktu potwierdzające parametry techniczne, ze wskazaniem producenta, modelu, numeru katalogowego, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Formularz nr 4 do SWZ).
b) Karty katalogowe potwierdzające skład i gramaturę oferowanej tapicerki
o parametrach nie gorszych niż wymagane w Formularzu nr 4 do SWZ.(dotyczy poz. 3 – fotel obrotowy)
c) Formularz nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Formularzu nr 4 do SWZ.
3. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale XIII SWZ – zgodnie z Formularzem nr 2 do SWZ - oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert,
b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
c) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego wykonawca,
w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu - zgodnie z Formularzem nr 2a do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 118 ustawy) zgodnie z Formularzem nr 2b do SWZ – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W
przypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W
przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie
pełnomocnictwa.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125
ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te potwierdza
brak podstaw wykluczenia.
5. Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa,
o którym mowa w pkt 1, zamawiający w toku postępowania wezwie wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Formularzu nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://uekat.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-08
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wymiana dźwigu osobowego w lokalizacji przy ul. Ceglanej 35 w Katowicach
- Remont mieszkań (III)/XVI/2024
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SZPITALA
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego oraz usług doradztwa podatkowego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.