Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607592/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy drutu do prasy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecf1da5d-32d4-4af7-9ac7-433075f1511f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy drutu do prasy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf1da5d-32d4-4af7-9ac7-433075f1511f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drutu żarzonego miękkiego ze stali niskowęglowej gatunku C4D1:
1) o średnicy 3,5 mm, wytrzymałości 380-450 N/mm2, wykonanego przez producenta zgodnie z normą PN-67/M-80026. Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów komunalnych takich jak frakcja kaloryczna wysortowana z odpadów komunalnych (pre-RDF), opakowania
z tworzyw sztucznych, folia, papier, butelki PET. Drut ma być dostarczany w kręgach o wymiarach:
a) średnica wewnętrzna ok. 500mm,
b) średnica zewnętrzna do 900 mm,
c) waga do 350kg/1 krąg.
wielkość zamówienia wynosi 110 ton (110 000kg).
Powierzchnia drutu powinna być nasmarowana/nasączona olejem. Dostarczony drut powinien być zapakowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu.
2) o średnicy 3,2 mm, wytrzymałości 380-450 N/mm2, wykonanego przez producenta zgodnie z normą PN-67/M-80026. Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów komunalnych takich jak frakcja kaloryczna wysortowana z odpadów komunalnych (pre-RDF), opakowania z tworzyw sztucznych, folia, papier, butelki PET. Drut ma być dostarczany w kręgach o wymiarach:
a) średnica wewnętrzna ok. 500mm,
b) średnica zewnętrzna do 900 mm,
c) waga do 350kg/1 krąg.
Powierzchnia drutu powinna być nasmarowana/nasączona olejem. Dostarczony drut powinien być zapakowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu.
wielkość zamówienia wynosi 10 ton (1000kg).
Łączna wielkość zamówienia wynosi 120 ton (120 000 kg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512172 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512172 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSTAL Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272981084
7.3.3) Ulica: Cybernetyki 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512172 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach niemieszkalnych pawilonów zakwaterowania w Areszcie Śledczym w Radomiu
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Lubelską w rejonie skrzyżowania z ul. Kaszubską w Radomiu
- Modernizacja i prace remontowe budynku "Łaźni" Radomskiego Klubu Środowisk Twórczych i Galerii
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0121-Godów oraz 0120-Ustronie.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.