Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88f6b93-9cd7-4e40-9759-3260750cb58c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e88f6b93-9cd7-4e40-9759-3260750cb58c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w
uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII.SPOSÓB
KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja z Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email miasto@jordanow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
2) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia wniesienia skargi do organu
nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
3) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.1.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa wraz z wszystkimi opracowaniami, które są niezbędne w procedurze tworzenia planu ogólnego, tj. w szczególności:
1) projektu Planu Ogólnego, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a ich wyniki powinny zostać przedstawione w postaci odrębnego dokumentu;
2) uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, składającego się z części tekstowej i graficznej;
3) danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego, w tym dokumentujących sposób wyznaczenia obszaru uzupełnienia zabudowy;
4) prognozy oddziaływania na środowisko Planu Ogólnego, spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Plan ogólny Miasta Jordanowa sporządza się dla obszaru w granicach administracyjnych Miasta Jordanowa, z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie sposobu przygotowania projektu planu ogólnego gminy oraz innych przepisach wykonawczych z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
Szczegółowy opis prac określa umowa wraz harmonogramem rzeczowo-finansowy, będącym załącznikiem do umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Podstawy prawne:
1) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ) wraz z aktami wykonawczymi
2) Uchwała nr VII/40/2024 Rady Miasta Jordanowa z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Jordanowa
3) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 roku poz. 2758),
4) ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 roku poz. 1112)
5) inne przepisy związane z problematyką planu ogólnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty „C” 60%
Przy ocenie oferty w kryterium cena („C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru:
Cena minimalna x 60pkt
Cena ofertowa
gdzie:
cena minimalna - cena ofertowa brutto oferty najtańszej (dot. danej części zamówienia) cena ofertowa - cena ofertowa brutto oferty ocenianej (dot. danej części zamówienia)
Obliczenie punktacji w kryterium „cena ofertowa brutto" dokonane będzie do dwóch miejsc po przecinku.
2. Doświadczenie kierownika zespołu opracowującego plan „D” 40%
Podstawą oceny ofert w zakresie kryterium nr 2 będą informacje zawarte w załączniku nr 1a do SWZ dot. Kryterium nr 2 Doświadczenie kierownika zespołu, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać informacje o usługach wykonanych przez wskazanego kierownika zespołu skierowanego do wykonywania zamówienia. Wykonawca składa ww. załącznik WRAZ Z OFERTĄ.
W załączniku nr 1a SWZ dot. Kryterium nr 2 Doświadczenie kierownika zespołu Wykonawca zobowiązany jest podać imię i nazwisko, nazwa planu (numer uchwały), data publikacji planu w Dz.U., powierzchnię terenu objętego studium lub planem.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium za doświadczenie kierownika zespołu skierowanego do realizacji zamówienia polegające na pełnieniu funkcji kierownika zespołu w zakresie opracowania uchwalonego, opublikowanego we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującego (tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 1000ha (lub zmiany tych dokumentów), które weszły w życie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert.
Punktacja w niniejszym kryterium kształtuje się następująco:
a) 2 Studium lub MPZP: 0,00 pkt
b) 3 Studium lub MPZP: 10,00 pkt
c) 4 Studium lub MPZP: 20,00 pkt
d) 5 Studium lub MPZP: 30,00 pkt
e) 6 Studium lub MPZ i więcej: 40,00 pkt
Uwaga 1: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Studium) i Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (MPZP) o powierzchni mniejszej i wykonane w okresie innym niż wskazany przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Uwaga 2: Wskazana osoba/osoby mają obowiązek osobistego wykonywania uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia i być wykazaną w załączniku nr 1a do SWZ oraz wykazie osób (załączniku nr 4 do SWZ składanym na wezwanie Zamawiającego zgodnie z Rozdz. X ust. 4 pkt 3 SWZ) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Uwaga 3: W przypadku nie załączenia lub niepodania przez Wykonawcę w załączniku nr 1a do SWZ informacji o wykonanych przez wskazanego kierownika Studium lub MPZP, skierowanego do wykonywania zamówienia w kryterium nr 2 ofercie zostanie przyznanych 0 pkt.
UWAGA:
1) Minimalna ilość opracowań wymagana przez Zamawiającego wynosi 2 opracowania, maksymalna punktowana ilość podlegająca ocenie wynosi 6 opracowań.
c) W przypadku, gdy Wykonawca poda 6 i więcej opracowań to uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40 pkt
d) W sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie wpisze liczbę 0 (zero) lub 2 (dwa) opracowanych studium, mpzp (lub zmian tych dokumentów) lub nie wpisze w ofercie żadnej liczby opracowań Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą łączną punktację przyznaną ofertom w kryteriach oceny ofert, przy czym:P=C+D
gdzie:
P - ogólna liczba punków jaką może otrzymać Wykonawca
C - liczba punktów jaką może zdobyć Wykonawca w kryterium „Cena”
D - liczba punktów jaką może zdobyć Wykonawca w kryterium „Doświadczenie głównego projektanta" Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika zespołu opracowującego plan
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat od terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) zrealizował co najmniej dwa opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 1000 ha każdy lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego o takiej powierzchni. Wykaz usług należy sporządzić wg. wzoru w Załączniku nr 4 do SWZ
b) dysponują osobą która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu opracowującego plan ogólny spełniającą warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz.977, z późna zm.) posiadającą minimum 5 letnie doswiadczenie w zakresie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz mającą doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę,
2. Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu - oznacza to, że co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) musi wykazać się samodzielnie realizacją wymaganych zamówień co do ilości, zakresu i wartości. Warunek zdolności technicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie wymaganych ilości robót, ale żaden z nich nie wykonał samodzielnie wszystkich wymaganych robót Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który co najmniej dwukrotnie zrealizował robotę opisaną jako warunek udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spełnienie warunku przez całe konsorcjum. Warunek zdolności zawodowej będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą dysponowanie wymaganymi osobami. Możliwa jest zatem sytuacja, w której jeden z wykonawców wykazuje zdolność (doświadczenie) techniczną, a drugi wykonawca wykazuje spełnienie warunku zdolności zawodowej. W przypadku spółki cywilnej doświadczenie wynikające ze zrealizowanych przez spółkę zadań staje się doświadczeniem wspólników spółki uczestniczących w realizacji tych zadań;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu w tym powierzchni dla której było wykonywane opracowanie, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, – wg załącznika nr 4 SWZ.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Jeżeli w trakcie wykonywania niniejszej umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy konieczne stanie się wykonanie prac nie objętych zakresem rzeczowym wynikającym z „Harmonogramu rzeczowo-terminowego”, w tym w szczególności konieczność taka nastąpi w wyniku zmiany przepisów prawnych, ewentualnie zmiany uchwały Rady Miasta będącej postawą przystąpienia do prac nad Planem - Wykonawca wykona je jedynie w oparciu o dodatkowe porozumienie umowne przewidujące zmianę zakresu prac, terminów ich wykonania oraz stosowne dodatkowe wynagrodzenie. Postanowienia zdania poprzedzającego nie mają zastosowania, gdy konieczność wykonania prac nie objętych wprost zakresem rzeczowym wynikającym z „Harmonogramu rzeczowo-terminowego” wynika z przepisów obowiązujących na dzień zawierania niniejszej umowy i pozostaje niezbędna dla jej prawidłowego wykonania.2 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku, gdy Rada Miasta stwierdzi konieczność dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie Planu z przyczyn innych niż nieprawidłowe wykonanie umowy przez Wykonawcę, Strony w zależności od decyzji Zamawiającego mogą poprzestać na wykonaniu Etapu IV określonego w „Harmonogramie rzeczowo-terminowym”. W takiej sytuacji Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty za Etap V przedmiotu umowy, zaś Wykonawca nie jest zobowiązany do jego realizacji. Uregulowanie powyższe nie wyklucza zawarcia pomiędzy stronami porozumienia w przedmiocie kontynuowania prac przez Wykonawcę w oparciu o dotychczasową umowę, bądź w oparciu o udzielone przez Zamawiającego zamówienie, zgodnie z zasadami określonymi w prawie zamówień publicznych.
3 W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek zdarzeń niezależnych od stron umowy, wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego w związku z zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym , czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , lub uzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kosztów poniesionych przez Wykonawcę na dzień rozwiązania umowy i odbioru wykonanych prac składających się na rozpoczęty a nie odebrany etap.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy pod adresem , https://ezamówienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Dostawa i wdrożenie zdalnego odczytu wodomierzy
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie planu ogólnego Gminy Orońsko
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Jordanowa
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- Dokończenie rozpoczętej procedury sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Budzisz", obszar pomiędzy ulicami: Wielopolską, Mickiewicza, Rzeszowską i Lwowską w Dębicy.
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Miasta Augustów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.