Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472496/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00487499/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00508371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00520298/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00531045/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe9e2911-57c3-45bf-a4d7-ecc4673b4c72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy materiałów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/71/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 986195,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 971275,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 1 - Dostawy ładunku jednorazowego użytku z potrójnym szwem, niewchłanialny poliester pleciony, powlekany do stosowania z urządzeniami do szycia laparoskopowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 2 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, poliestrowych, plecionych, powlekanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 16380,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 3 - Dostawy nici chirurgicznych wchłanialnych w okresie 57-90 dni, syntetycznych, plecionych, powlekanych glikonatem lub polikaprolaktonem i stearynianem wapnia, bez igły
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 51282,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 4 - Dostawy nici chirurgicznych wchłanialnych w okresie 90-120 dni, monofilamentowych, syntetycznych, z kopolimeru glikolidu i e-kaprolaktonu z dodatkiem antyseptyku (triklosanu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 33264,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 5 - Dostawy nici chirurgicznych wchłanialnych w okresie 180-238 dni, syntetycznych, jednowłóknowych wykonanych z poli-p-dioksanonu, 50-90% początkowej siły podtrzymywania tkankowego po 28-35 dniach od zaimplantowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 119098,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 6 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, jednowłóknowych, poliamidowych, do szycia skóry i powięzi, igły spłaszczone w części imadłowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 162042,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 7 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych polipropylenowych z dodatkiem polietylenu, jednowłóknowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 62559,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 8 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych polipropylenowych lub polipropylenowych z dodatkiem polietylenu, jednowłóknowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 10999,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 9 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych polipropylenowych, jednowłóknowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 34335,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 10-Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, poliestrowych(wykonanych z tereftalanu etylenu), plecionych, powlekanych sylikonem;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 16873,92 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 11 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych poliestrowych (wykonanych z tereftalanu etylenu), plecionych, bez igły
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 65948,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 12 - Dostawy nici chirurgicznych, syntetycznych, wchłanialnych w okresie 90 - 110 dni, wykonanych z syntetycznego poliestru złożonego z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2551,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 13 - Dostawy nici wchłanialnych w czasie do 56 dni, syntetycznych, poliester zbudowany z glikolidu, kaprolaktonu, węglanu trimetylenu, monofilament;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 51124,50 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 14 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych monofilamentowych wykonanych z polipropylenu (PP)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1260,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 15 - Dostawy szwów naczyniowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9072,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 16 - Dostawy nici chirurgicznych ze stali nierdzewnej, monofilamentowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 204120,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 17 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, wykonanych z polipropylenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 756,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 18 - Dostawy nici chirurgicznych wchłanialnych w okresie 60 - 90 dni, plecionych, powlekanych, do zabiegów okulistycznych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 25074,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 19 - Dostawy nici chirurgicznych wchłanialnych w okresie do 180 dni, monofilamentowych, syntetycznych, wykonanych z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trójmetylenu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13910,40 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 20 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, monofilamentowych wykonanych z polipropylenu (PP);
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4136,83 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następującoZadanie nr 21 - Dostawy nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, nylonowych, niepowlekanych, jednowłóknowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 11516,40 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 22 - Dostawy nici chirurgicznych monofilamentowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 28980,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy których rodzaj, ilość i szczegółowy opis zawarte zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wg zadań następująco:Zadanie nr 23 - Dostawy szwów syntetycznych wchłanialnych, monofilamentowych z jednokierunkowymi zaczepami rozmieszczonymi na całym obwodzie, do zamykania ran i zespalania tkanek bez używania węzłów, okres wchłaniania 90-110 dni
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 8190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11271,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12574,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11271,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.3) Ulica: Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11271,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35549,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44550,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35549,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35549,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33981,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33981,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33981,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: Iłżecka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33981,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93350,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105291,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93350,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93350,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126585,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209994,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126585,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126585,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49591,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54047,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49591,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49591,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10034,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11430,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10034,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10034,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36230,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36230,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36230,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: Iłżecka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36230,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14611,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16688,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14611,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14611,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57328,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67569,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57328,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57328,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2604,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2604,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2604,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2604,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70581,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70581,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70581,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70581,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1073,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1073,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.3) Ulica: Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1073,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9123,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9123,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9123,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W. L. Gore & Associates Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511831528
7.3.3) Ulica: Migdałowa 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"W.L.GORE & ASSOCIATES POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"W.L.GORE & ASSOCIATES POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9123,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173008,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173008,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173008,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Peters Surgical Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242786834
7.3.3) Ulica: Przasnyska 6B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETERS SURGICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PETERS SURGICAL POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173008,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17265,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28539,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17265,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.3) Ulica: Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17265,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15163,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15163,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15163,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15163,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2428,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4126,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2428,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.3) Ulica: Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2428,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8651,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11969,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8651,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8651,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corza Medical GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE343842788
7.3.3) Ulica: Bleicherweg 10
7.3.4) Miejscowość: Zurich
7.3.5) Kod pocztowy: 8002
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- 28.2025 Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa szwów chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.