eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówŚwiadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
w Punkcie Konsultacyjno – Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74206b2c-b703-47c4-a77d-04c5b16de14c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
w Punkcie Konsultacyjno – Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74206b2c-b703-47c4-a77d-04c5b16de14c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055275/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługi terapeutyczne na potrzeby Punktu Konsultacyjno – Informacyjnego w Sycowie – z podziałem na 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poradnictwo psychologiczne w ramach organizacji i prowadzenia porad, konsultacji indywidualnych, motywująco – interwencyjnych i grup wsparcia dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu na terenie Miasta i Gminy Syców.

Dla części 1:
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego na rzecz mieszkańców Miasta i Gminy Syców uzależnionych od alkoholu oraz współuzależnionych polegających w szczególności na:
1) Porady certyfikowanego specjalisty psychoterapii uzależnień;
2) Porady specjalisty terapii uzależnień;
3) Porady indywidualne psychologa;
4) Konsultacje indywidualne dla par i rodzin, terapeuta psychoterapii systemowej;
5) Porady specjalisty psychoterapii uzależnień.
Udzielanie osobom uzależnionym od alkoholu i ich rodzinom porad i konsultacji. Umożliwienie korzystania z grup wsparcia dla osób uzależnionych i członków rodzin z problemem uzależnienia oraz konsultacji i porad indywidualnych.
Ilość osób korzystających z pomocy w punkcie konsultacyjnym w Sycowie zgodna z zapotrzebowaniem na podstawie zgłoszeń i skierowań.

Wymiar:
1. Porady certyfikowanego specjalisty psychoterapii uzależnień, 4 razy w miesiącu po 4 godziny, co daje 16 godzin w miesiącu. Łączna liczba w czasie trwania umowy - 192 godz.
2. Porady specjalisty psychoterapii uzależnień 4 razy w miesiącu po 4 godziny w czwartek. Łączna ilość 16 godzin w miesiącu. Łączna liczba w czasie trwania umowy – 192 godz.
3. Porady psychologa 3 razy w miesiącu po 3 godziny w środę, w tym grupa dla Dorosłych Dzieci Alkoholików DDA. Łączna ilość 9 godzin w miesiącu. Łączna liczba w czasie trwania umowy - 108 godz.
4. Konsultacje dla par i rodzin terapeuty psychoterapii systemowej 2 razy w miesiącu po 3 godziny, łączna ilość godzin w miesiącu to 6 godzin. Łączna ilość w czasie trwania umowy to 72 godz.
5. Porady specjalisty psychoterapii uzależnień 4 razy w miesiącu po 3 godziny oraz 1 raz w miesiącu po 5 godzin. Łączna ilość 17 godzin w miesiącu. Łączna liczba w czasie trwania umowy - 204 godz.

Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji z udzielonych porad ustalonej z Zamawiającym. Zamawiający zapewni pomieszczenie oraz niezbędne materiały biurowe do realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 105132,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poradnictwo psychologiczne w ramach organizacji i prowadzenia porad, konsultacji indywidualnych, motywująco – interwencyjnych i grup wsparcia dla osób uzależnionych od narkotyków na terenie Miasta i Gminy Syców.

Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego na rzecz mieszkańców Miasta i Gminy Syców uzależnionych od narkotyków oraz współuzależnionych polegających w szczególności na poradach certyfikowanego specjalisty psychoterapii uzależnień w ramach spotkań indywidualnych /grupy wsparcia/ dla osób uzależnionych od narkotyków i członków ich rodzin.
Udzielanie osobom uzależnionym i ich rodzinom porad i konsultacji. Umożliwienie korzystania z grup wsparcia dla osób uzależnionych i członków rodzin z problemem uzależnienia oraz konsultacji i porad indywidualnych.
Ilość osób korzystających z pomocy w punkcie konsultacyjnym w Sycowie zgodna z zapotrzebowaniem na podstawie zgłoszeń i skierowań.

Wymiar:
Porady certyfikowanego specjalisty psychoterapii uzależnień indywidualne /grupa wsparcia/ dla osób uzależnionych od narkotyków i członków ich rodzin po 4 godziny w tygodniu (52 tygodnie). Łączna liczba w czasie trwania umowy – 208 godz.

Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji z udzielonych porad ustalonej z Zamawiającym. Zamawiający zapewni pomieszczenie oraz niezbędne materiały biurowe do realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 25728,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poradnictwo psychologiczne w ramach organizacji i prowadzenia porad, konsultacji indywidulanych, motywacyjno – interwencyjnych dla dzieci i rodziców w zakresie uzależnień behawioralnych, przemocy domowej, radzenia sobie ze stresem, uzależnień dzieci i młodzieży od alkoholu, narkotyków i innych substancji psychoaktywnych, nikotyny i e-papierosów, podnoszenia kompetencji rodzicielskich.

Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w ramach organizacji i prowadzenia przez psychologa porad, konsultacji indywidulanych i rodzinnych, motywacyjno – interwencyjnych dla dzieci i rodziców w zakresie uzależnień behawioralnych, przemocy domowej, radzenia sobie ze stresem, uzależnień dzieci i młodzieży od alkoholu, narkotyków i innych substancji psychoaktywnych, nikotyny i e-papierosów, podnoszenia kompetencji rodzicielskich na rzecz mieszkańców Miasta i Gminy Syców Porady indywidualne psychologa.
Udzielenie mieszkańcom Miasta i Gminy Syców porad i konsultacji indywidualnych i rodzinnych.
Podnoszenie kompetencji dzieci i rodziców w zakresie:
- zapoznanie się z indywidualnymi problemami rodzica;
- uczenie indywidualnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
- przekazanie rodzicom wiedzy i informacji na temat środków psychoaktywnych i innych ryzykownych zachowań (samookaleczenia, zaburzenia odżywiania, uzależnienia od sieci, oraz jak rozpoznawać niepokojące sygnały świadczące o depresyjności dziecka);
- uczenie konstruktywnych sposobów komunikowania się z dzieckiem;
- poszerzanie wiedzy na temat ogólnego funkcjonowania poznawczo-emocjonalnego dziecka;
- spojrzenie z innej perspektywy na siebie i swoją rodzinę;
- nauka radzenia sobie ze stresem;
- rozwój kompetencji rodzicielskich;
- reagowanie na przemoc domową;
- nauka jak pomóc dziecku rozpoznawać i właściwie odreagować trudne emocje.

Wymiar:
Porady psychologa 3 razy w tygodniu po 3 godziny oraz 1 raz w tygodniu przez 4 godziny. Łączna ilość 13 godzin w tygodniu (52 tygodnie). Łączna liczba w czasie trwania umowy - 676 godz.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji z udzielonych porad ustalonej z Zamawiającym. Zamawiający zapewni pomieszczenie oraz niezbędne materiały biurowe do realizacji usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 91104,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Złożona oferta Zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych została odrzucona z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp. Przedmiotowa oferta, została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Zamawiający określił w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w Rozdz. XV pkt 7, że ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez Wykonawcę nie została sporządzona w formie wymaganej przez Zamawiającego. Brak złożenia podpisu powoduje, że oferta jest z mocy prawa nieważna i nie wywołuje żadnych skutków prawnych

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Złożona oferta Zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych została odrzucona z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp. Przedmiotowa oferta, została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Zamawiający określił w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w Rozdz. XV pkt 7, że ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez Wykonawcę nie została sporządzona w formie wymaganej przez Zamawiającego. Brak złożenia podpisu powoduje, że oferta jest z mocy prawa nieważna i nie wywołuje żadnych skutków prawnych

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Złożona oferta Zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych została odrzucona z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp. Przedmiotowa oferta, została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Zamawiający określił w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w Rozdz. XV pkt 7, że ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez Wykonawcę nie została sporządzona w formie wymaganej przez Zamawiającego. Brak złożenia podpisu powoduje, że oferta jest z mocy prawa nieważna i nie wywołuje żadnych skutków prawnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.