eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzikowiecWymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Dzikowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Dzikowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIKOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62

1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 21 09

1.5.8.) Numer faksu: 17 227 45 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminadzikowiec.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Dzikowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db6ff7a-38d8-4dea-a2d1-67f081659948

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021746/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana opraw oświetleniowych na terenie gminy Dzikowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Dzikowiec” w ramach programu : Rozświetlamy Polskę . Przedmiotem zamówienia jest:
• Wymiana i montaż 300 lamp oświetleniowych na terenie Gminy Dzikowiec dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi wymiany oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp. Wymiana musi być przeprowadzona na podstawie Warunków technicznych określonych przez Zamawiającego i PGE Dystrybucja S.A.
• Modernizacja obejmuje wymianę następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego):
- 30 opraw drogowych LED o mocy 40W,
- 80 opraw drogowych LED o mocy 50W,
- 190 opraw drogowych LED o mocy 60W,

2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) Uzgodnienie wszelkich prac z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE
Dystrybucja S.A./RE Mielec. Ponadto, przed przystąpieniem do wykonywanego zakresu prac, uzgodnić z RE w Mielcu dokumentację projektową, tj.:
2) Przed przystąpieniem do prac wykonać należy dokumentację techniczną opisującą
modernizacje w szczególności:
• zestawienie (tabelaryczne) urządzeń oświetleniowych charakteryzujące każdą oprawę w odniesieniu do układu sterowania, miejsca lokalizacji (miejscowość, ulica), numer słupa, typ słupa, rodzaj zasilania (napowietrzne, kablowe), typ oprawy, moc oprawy -w formie ,,papierowej" i elektronicznej (plik excel).
• lokalizację na podkładzie mapowym z zaznaczeniem: ilość, numer słupa, typ oprawy - w formie „papierowej" i elektronicznej (plik dxf). Podkłady mapowe zrealizować na aktualnej kopi mapy zasadniczej zakupionej przez Wykonawcę w Starostwie Powiatowym w Kolbuszowej.
• schematy układu zasilania i sterowania poszczególnych szaf, opisy obwodów odpływowych.
• dokumentację techniczną należy uzgodnić w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Mielec.

Całość zrealizować zgodnie z wydanymi warunkami przez PGE Dystrybucja zał. nr 11
3. Demontaż 300 szt. istniejących opraw drogowych,
4. Demontowane w trakcie modernizacji oprawy oświetleniowe, Wykonawca jest zobowiązany utylizować. Część likwidowanych w wyniku modernizacji urządzeń będących w dobrym stanie technicznym powinna zostać przekazana Udostępniającemu (PGE) lub Gminie (WO). Wyboru będzie dokonywał przedstawiciel PGE/RE Mielec i Gminy Dzikowiec / Inspektor nadzoru w trakcie prac modernizacyjnych. Wybrane urządzenia należy dostarczyć do siedziby PGE/RE Mielec na koszt Wykonawcy. Całkowity koszt demontażu urządzeń oświetleniowych, transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. Przekazanie pozostawionych z wyboru opraw sporządzić na protokole zdawczo-odbiorczym. Również dla opraw podlegających utylizacji przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania do utylizacji.
5. Harmonogram wykonywania prac należy uzgodnić w PGE/RE Mielec.
6. Modernizację urządzeń oświetlenia drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (PN-EN 13201), wymogami oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy stosować standardy i wytyczne budowy systemów elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A (WBSE), dostępne na stronie internetowej. Montaż opraw powinien być wykonany w sposób bezpieczny dla życia i zdrowia pracowników eksploatujących urządzenia i nie zagrażający osobom trzecim. Za wszelkie wynikłe z tego tytułu roszczenia odpowiedzialność będzie ponosił
Wykonawca.
7. Dostawę opraw oświetleniowych ulicznych LED wyposażonych w moduł zdalnego sterowania, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac modernizacji oświetlenia w liczbie 300 szt., posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz autonomicznej zmiany profilu redukcji mocy.
Uwaga: Doboru opraw oświetlenia LED, należy dokonać w oparciu wykonane przez Wykonawcę obliczenia doboru mocy opraw.
8. Wymiany istniejących opraw oświetlenia na oświetlenie typu LED wyposażonych w moduł zdalnego starowania, łącznie 300 szt. na terenie całej Gminy Dzikowiec. Oprawy do wymiany montowane na istniejących wysięgnikach linii napowietrznej.
9. Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z przedmiotowym Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 oraz uzgodnieniem PGE, w liczbie 300 szt.,
10. Zamontowane oprawy muszą posiadać indywidualne zabezpieczenia nadprądowe w postaci bezpiecznika z wkładką topikową Bi-Wts typu: IZK, BZO.
11. Podczas montażu opraw, jeśli światło punktu świetlnego jest ograniczone przez gałęzie drzew, należy usunąć przeszkodę przez przycięcie,
12. Jeżeli zasilanie nowej oprawy oświetleniowej LED będzie wymagało wymiany przewodu w istniejącym wysięgniku Wykonawca winien wykonać to nowym przewodem YDY 3x o przekroju min. 2,5 mm2. Przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV,
13. Do każdej oprawy oświetleniowej (300 szt.) dobrać wg obliczeń zabezpieczenie w postaci bezpiecznika;
14. Montaż ochronników przepięć na sieci wg uzgodnień z PGE Dystrybucja S.A.,
15. Po przebudowie oświetlenia należy wyraźnie oznakować urządzenia będące na majątku Gminy tzn. wysięgniki należy oznaczyć paskiem koloru żółtego, Każdą zamontowaną nową oprawę oświetlenia LED oznaczyć żółtą tabliczką z czarnym opisem „WO” w taki sposób aby oznaczenie było trwałe, czytelne i widoczne dla każdego stojącego na jezdni drogi pod oprawą,
16. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej,
17. Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli,
18. Wykonanie w obecności inspektora nadzoru pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos
φ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia LED celem przedłożenia Zamawiającemu;
19. Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających,
20. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są
wymagane,
21. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie,
22. Wyłączenia zasilania dla Odbiorców indywidualnych w związku z prowadzonymi pracami powinny być ograniczone do minimum określonego przez RE Mielec, a dopuszczenia do prac związane będą z opłatami zgodnie z taryfą PGE Dystrybucja. Dodatkowym sugerowanym przez PGE Dystrybucja S.A. upoważnieniem będą samo dopuszczenia do prac na liniach niskich napięć.
23. Zakończenie procesu modernizacji oświetlenia drogowego Wykonawca winien zgłosić do odbioru technicznego w RE Mielec przedkładając egzemplarz dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły pomiarów, atesty użytych materiałów oraz część graficzną z planem powykonawczym na podkładzie mapowym i schematem zabudowanych urządzeń,
24. Wykonawca uzgodni z PGE Dystrybucja S.A. INSTRUKCJĘ WSPÓŁPRACY pomiędzy: PGE - Gminą - Wykonawcą konserwacji oświetlenia (opraw) ze strony Gminy,
25. Odbiór techniczny zmodernizowanych urządzeń przez Wykonawcę zostanie przeprowadzony przez przedstawicieli Rejonu Energetycznego Mielec,
26. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – zgodnie z deklaracją Wykonawcy, nie mniej niż 36 miesięcy.
W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w stanie niepogorszonym parametrów technicznych i użytkowych zamontowanych urządzeń uzyskanych w wyniku realizacji zadania. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne w ww. okresie niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, koszt ten wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą się odbywały minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego urządzenia, materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
27.Komplet dokumentacji: projektowej potwierdzającej uzgodnienie PGE, powykonawczej potwierdzającej odbiór PGE w 2 -egz. wersji papierowej i elektronicznej, wraz niezbędnymi obliczeniami, protokołami Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

Sprawdzenie oferowanych urządzeń
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Wykonawcy przed przystąpieniem do prac (nie później niż 30 dni od podpisania umowy) dostarczenia do siedziby Zamawiającego 2 sztuk kompletnych opraw ulicznych wraz z modułem zdalnego sterowania w celu sprawdzenia parametrów opraw oraz możliwości zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy zgodnej z podanymi powyżej wymaganiami. Jeżeli w wyniku tego sprawdzenia Wykonawca nie będzie w stanie potwierdzić zgodności żadnej z dostarczonych 2 kompletnych opraw ulicznych wraz z modułem zdalnego sterowania z wymaganiami Zamawiający ma prawo odstąpić od realizacji umowy z winy Wykonawcy i naliczyć stosowne kary
Prace modernizacyjne
Prace modernizacyjne mogą wykonywać wyłącznie pracownicy posiadający
odpowiednie uprawnienia oraz upoważnienia w zakresie wykonawstwa
elektrycznego, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami:
• Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A.
• Instrukcją prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV - PTPiREE - 2023 r.
• Instrukcją organizacji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych
Oprawy oświetleniowe
W ramach prowadzonej inwestycji ma zostać zainstalowanych łącznie 300 szt. opraw oświetleniowych. Należy zastosować oprawy przyjęte do obliczeń, o parametrach opisanych w niniejszej specyfikacji.
Oprawy LED wyposażone w moduł zdalnego starowania wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej modernizacji muszą spełniać minimalne parametry techniczne określone w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380999,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380999,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 647 257 21 84

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380999,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.