Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00540423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00546773/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Powrót do blasku eklektycznej architektury Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,176999,93ed3c961b9885187c799c4d99eed2dd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powrót do blasku eklektycznej architektury Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fbba44-d0c2-4311-bac6-af0cef934b66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Powrót do blasku eklektycznej architektury - modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3110801,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Królewskiej w Zabrzu wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
Zadanie obejmuje zakres podstawowy oraz opcje.
Zakres zadania w zakresie podstawowym obejmuje m.in.:
- Remont dachu - demontaż elementów wyposażenia,
- Remont dachu - rozbiórka pokrycia dachu - fragment kryty dachówką karpiówką
- Remont dachu - wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia)
- Remont dachu - łacenie powierzchni dachu, układanie dachówki ceramicznej, obróbki elementów fragmentu dachu.
- Remont dachu - wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,
- Wymiana stolarki drzwiowej,
- Renowacja elewacji - demontaż elementów wyposażenia,
- Renowacja elewacji - naprawa pęknięć i zarysowań murów (zszycie),
- Renowacja elewacji - usunięcie powłok malarskich z cegieł i kształtek ceglanych,
- Renowacja elewacji - wymiana uszkodzonych cegieł i kształtek,
- Renowacja elewacji - spoinowanie powierzchni ceglanej, patynowanie powierzchni, impregnacja murów z cegły,
- Renowacja elewacji - płyciny tynkowe,
- Renowacja elewacji - renowacja kamiennych kolumn i powierzchni kamiennych,
- Renowacja elewacji - elementy stalowe na elewacji budynku i kraty okienne,
- Renowacja elewacji - balkon i posadzki w strefie wejść do budynku od strony południowej,
- Renowacja elewacji - Instalacja odgromowa,
- Renowacja balustrady na dachu,
- Renowacja elewacji - strefy wejść do budynku od strony południowej i północnej - na-wierzchnia N4,
- Renowacja elewacji - wywóz materiałów rozbiórkowych,
- Renowacja elewacji i remont dachu– rusztowania,
- Izolacja pionowa ścian zewnętrznych budynku głównego,
- Opaska żwirowa wzdłuż ścian zewnętrznych budynku głównego,
- Izolacja pionowa budynku - wywóz materiałów,
- Renowacja ścian wewnętrznych,
- Wymiana stolarki okiennej – suterena,
- Wymiana stolarki - wywóz materiałów,
- Renowacja stolarki drzwiowej,
- Renowacja stolarki wywóz materiałów,
- Roboty ziemne odtworzeniowe (w tym odtworzenia nawierzchni w miejscach wykonywanych robót wokół budynku, nawierzchnia w pasie drogowym),
- Kanalizacja deszczowa.
W ramach zamówienia Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Opcja nr 1 – remont dachu papowego w zakres, którego wejdą następujące roboty (zakres zgodny
z przedmiarem robót dla opcji nr 1):
- rozbiórka pokrycia dachu - fragment pokryty papą,
- wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia),
- impregnacja elementów więźby przed biokorozją,
- zabezpieczenie preparatem p.poż. dachu - montaż odcinków rur spustowych z blachy ocynkowanej,
- deskowanie powierzchni dachu, krycie papą termozgrzewalną obróbki blacharskie,
- wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,
- montaż rusztowań,
2) Opcja nr 2 – wymiana pozostałej stolarki okiennej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 2):
- wymiana stolarki okiennej
- renowacja stolarki okiennej
- wymiana i renowacja stolarki okiennej - wywóz materiałów.
3) Opcja nr 3 – wymiana stolarki drzwiowej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny
z przedmiarem robót dla opcji nr 3)
Wykonanie prac, o których wyżej mowa nastąpi na warunkach cenowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku dysponowania środkami na sfinansowanie prawa opcji, uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie w tym zakresie przez Zamawiającego oświadczenia (w wymaganej formie pisemnej), zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji (Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3424968,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4441304,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3424968,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kurpiel prowadzący działalność pod nazwą: Zakład Usługowy DUERO Paweł Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241901989
7.3.3) Ulica: Medyków
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy Duero Paweł Kurpiel
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy Duero Paweł Kurpiel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3424968,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W ramach zawartej umowy, Zamawiający podjął decyzję o realizacji zakresu zamówienia objętego opcją nr 1 na kwotę brutto 544 324,89 PLN (wartość szacunkowa dla opcji nr 1: 539 495,00 PLN)
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.