Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku gospodarczego na zaplecze sportowe i sanitarne w Zespole Szkół nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku gospodarczego na zaplecze sportowe i sanitarne w Zespole Szkół nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc078c5a-2fea-4d8a-bec6-991b73ff508c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku gospodarczego na zaplecze sportowe i sanitarne w Zespole Szkół nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 1 SWZ, zgodnie z poniższą kolejnością.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniulub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągumaksymalnie 6 godzin roboczych.
Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony, o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zasady sporządzania oferty i jej zawartość zostały określone w Rozdziale VI SWZ.
W PRZYPADKU ZMIANY DANYCH WYKONAWCY NALEŻY JE WPROWADZIĆ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM PRZED
ZŁOŻENIEM OFERTY (kontakt dla Wykonawcy https://zamowienia.um.warszawa.pl).
2. Pozostałą, nie wskazaną w pkt. 20.2 i pkt. 21.1 SWZ, korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przesłać zapośrednictwem systemu informatycznego dostępnego pod adresem wskazanym w pkt 19. SWZ albo przekazywać drogą mailową na adres wskazany w pkt 1. SWZ ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3. Zamawiający poniżej wskazuje informacje, o których mowa w § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), dotyczące systemu informatycznego dostępnego pod adresem wskazanym w pkt. 3.5.) Ogłoszenia:
3.1 Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanejprzeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
3.2 Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych:
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Pozostałe informacje Rozdział V pkt 20 i 21 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, zsiedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowieInspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych orazaktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia
27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizowaćPana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzypublicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.55.2024.EPI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 975609,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku gospodarczego na zaplecze sportowe i sanitarne w Zespole Szkół nr 10 przy ul. Perzyńskiego 10 w Warszawie zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej – placówka oświatowa” składającej się z Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno-budowlanego, w oparciu o które decyzją nr 40/BIE/PB/2024 uzyskano pozwolenie na budowę oraz Projektów technicznych branż: architektoniczno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące kolejne załączniki 9-15 do SWZ.
Zamawiający załącza wraz z dokumentacją projektową Przedmiary robót, z zastrzeżeniem, iż są to dokumenty pomocnicze, które mogą posłużyć do wyceny oferty, natomiast dokumentami wiodącymi są dokumenty składające się na dokumentację projektową (Załączniki 9-15 do SWZ).
2. Lokalizacja oraz adres inwestycji
a) Działka nr ew. 113, obręb 7-05-13
b) Adres: ul. W. Perzyńskiego 10a, 01-883 Warszawa
3. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych
powierzchnia użytkowa 68,67 m2,
powierzchnia netto 120,99 m2,
wysokość obiektu 3,8 m,
długość elewacji frontowej 13,83 m,
szerokość obiektu 15,90 m,
liczba kondygnacji nadziemnych 1
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót montażowo-budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie:
przygotowania terenu pod budowę,
robót rozbiórkowych,
robót murowych,
robót dekarskich,
robót izolacyjnych,
robót elewacyjnych,
robót wykończeniowych,
wymiany stolarki okienno-drzwiowej,
instalacji sanitarnych (instalacja wentylacji i chłodzenia, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wody i kanalizacji),
instalacji elektrycznych (instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja siły i gniazd wtyczkowych, instalacja odgromowa, ochrona przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa),
instalacji teletechnicznych (instalacja strukturalna, instalacja telewizji dozorowej, instalacja sygnalizacji włamania-napadu, instalacja przyzywowa, instalacja wideo-domofonowa, instalacja AV);
b) Opracowanie projektu organizacji robót;
c) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji zamontowanych urządzeń.
5. Informacje dodatkowe dot. prowadzenia prac:
Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone w sąsiedztwie czynnego budynku szkoły. Uciążliwe prace budowlane należy planować na godziny popołudniowe lub dni wolne od nauki i pracy.
Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły poprzez wydzielenie i oznakowanie terenu budowy
6. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
W szczególności Zamawiający wymaga zapewnienia dostępności dla integracyjności społecznej, poprzez rezygnację z użycia progów wszelkiego rodzaju oraz stopni schodowych przy wejściu głównym do budynku. Zapewnienie przestrzeni manewrowej, dostępu do toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnością oraz informacje graficzne zapewniające dostępność.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Dokumentacja projektowa opracowana pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek użyteczności publicznej – placówka oświatowa”, na którą składają się:
a) Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 9 do SWZ.
b) Projekt architektoniczno-budowlany - załącznik nr 10 do SWZ.
c) Projekt techniczny branża architektoniczno-budowlany - załącznik nr 11 do SWZ.
d) Projekt technicznych branża sanitarna - załącznik nr 12 do SWZ.
e) Projekt technicznych branża elektryczna - załącznik nr 13 do SWZ.
f) Projekt technicznych branża teletechniczna - załącznik nr 14 do SWZ.
g) STWiORB - załącznik nr 15 do SWZ.
oraz dodatkowo
h) Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 40/BIE/PB/2024 – załącznik nr 16 do SWZ.
i) Przedmiary robót – załącznik nr 17 do SWZ.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej odniósł się do norm w załącznikach 9-15 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania w Formularzu pn. Uszczegółowienie Formularza ofertowego, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ normy oraz jej równoważnego odpowiednika i udowodnienia, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej.
W takim przypadku przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 26.2.6 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą, w formie określonej w Załączniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował niżej opisane kryteria.
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryteriów oceny ofert przyznane zostaną do 2 miejsca po przecinku (według zasad matematyki, to znaczy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia - roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 26
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia - urządzenia audiowizualne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób młodocianej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepełnosprawnej/-ych, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej1) dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie), o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. brutto polegającą na budowie*lub/i przebudowie* lub/i remoncie* (*w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm.) lub/i modernizacji – budynku**
(** z wyłączeniem budynków jednorodzinnych, magazynowych i gospodarczych).
oraz
b) wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie), o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto polegającą na wykonaniu instalacji teletechnicznych.
Uwaga:
Możliwe jest łączenie doświadczenia w ramach jednej umowy w zakresie warunków (branż) określonych w lit. a) i b) pod warunkiem zachowania wymogu co do wartości określonych dla każdego ww. warunku (branży), tj. Wykonawca może wykazać się spełnieniem warunku poprzez wykazanie się doświadczeniem w ramach jednej umowy, która obejmuje wykonanie robót budowlanych określony w lit. a) i b) o łącznej wartości nie mniejszej niż 950 000,00 zł. brutto, z tym, że zastrzega się zachowanie wymogu co do wartości określonych dla lit. a) i b) tj. dla robót określonych dla lit. a) nie mniejszej niż 800 000,00 zł. brutto, a dla lit. b) nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto.
W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się na potwierdzenie powyższych warunków robotą/ami budowlaną/mi wykonaną/nych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w wymaganych warunkami kwotach, tj. dla warunku określonego w lit. a) nie mniejszej niż 800 000,00 złotych brutto i dla warunku określonego w lit. b) nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto - Wykonawca nie może uwzględnić w powyższych kwotach kosztów wykonania dokumentacji projektowej.
2) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów - w szczególności co najmniej jedną osobą (w każdej z poniższych branż):
a) do sprawowania funkcji kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych co najmniej w ograniczonym zakresie;
c) do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
oświadczenie (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ) – o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ, na poniższych zasadach:
a) składa Wykonawca;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców;
c) w przypadku polegania na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z własnym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) Wykaz robót budowlanych (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załącza dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej (w Załącznikach nr 9-15 do SWZ) Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej.UWAGA!
W formularzu pn. „Uszczegółowienie Formularza ofertowego”, o którym mowa w pkt 26.1. SWZ, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę – czy oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art.104-107 ustawy PZPSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art.58 ustawy. W myślart.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 26.2.4 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie Strony.2. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach określonych w art. 455 Pzp, a także w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczności zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne niepowodujące rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SWZ oraz wynikającego z treści oferty), w szczególności:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
b) konieczności zmiany materiałów lub urządzeń, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń.
Przypadki opisane powyżej muszą być sprawdzone i potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;
2) zmiany zakresu części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom;
3) zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy (w tym celu przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp oraz jeżeli dotyczy – dokumenty, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, w zakresie w jakim były żądane w SWZ);
4) zmiany Podwykonawcy lub udziału Podwykonawcy w realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami za zgodą Zamawiającego lub Prowadzącego postępowanie w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
Pozostały zakres zmian umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem systemu informatycznego, pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 t.j.).2. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
Ewa Pietrzak - Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel.: 22 443 48 22.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie m.st. Warszawy
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Remont dr. wojewódzkiej dawnej DK 61 Ostrołęka - gr. Woj. od km 125+950 do km 127+071 wraz z remontem dróg zbiorczych od km 123+900 do km 126+530 (m. Teodorowo i m. Laskowiec)-nr postępowania 269/24
- Dostawa materiałów budowlanych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z najmem systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii tlenowych, beztlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych.
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Głównego Urzędu Miar.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.