Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083175/01 - Wynik z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Transportu Samochodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapublicznez@its.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49256d17-c860-4a26-85af-941f9889f79e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://its.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://its.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące
obsługi Platformy „eZamawiający”, znajdują się na platformie „eZamawiający” (https://its.ezamawiajacy.pl) w zakładce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego/deklaracja dostępności”.
2. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7
, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz
innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z
wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub
informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”, z zastrzeżeniem pkt 6.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach
9.00-17.00 e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych Zamawiającego oraz osób działających z jego ramienia (przedstawicieli, reprezentantów, osób wskazanych do kontaktu) jest Instytut Transportu Samochodowego z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 80, 03–301 Warszawa, Tel. (22) 43 85 400, adres e–mail: info@its.waw.pl.(dalej „ITS”).
Administrator wyznaczył inspektora, z którym można się skontaktować: e–mail: iod@its.waw.pl, pocztą tradycyjną ul. Jagiellońska 80, 03–301 Warszawa lub osobiście z IOD (po wcześniejszym umówieniu)
2. Źródło pozyskania danych
Dane osobowe ITS otrzymał od Pana/Pani bezpośrednio lub zostały przekazane przez Wykonawcę.
3. Kategorie odnośnych danych osobowych
Administrator otrzymał następujące Pana/Pani dane osobowe: imię i nazwisko, nazwa i adres firmy, numer telefonu, adres e–mail, stanowisko, funkcja a jeśli jest to niezbędne również informacje o kwalifikacjach zawodowych oraz inne niezbędne informacje do udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Cele przetwarzania danych oraz podstawa prawna przetwarzania danych. Dane osobowe przetwarzane są przez Zamawiającego w celu:
1) Związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, co jest niezbędne do realizacji ustawowych obowiązków ITS wynikających z prawa zamówień publicznych (na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
2) Realizacji innych obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa mających zastosowanie do działalności ITS – w tym wynikających z przepisów o działalności ITS, rachunkowych, archiwizacyjnych, gdyż jest to niezbędne do ich realizacji (na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ-26.48.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach i na terenie Instytutu Transportu Samochodowego przy ul. Jagiellońskiej 80 w Warszawie
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-31 do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.)). Brak ważnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnianie warunku udziału w postepowaniu, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował należycie lub realizuje, co najmniej dwie umowy (zamówienia) zawarte na okres co najmniej 12 miesięcy każda i obejmujące realizację usługi ochrony osób i mienia o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000 zł każda.
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na okres realizacji zamówienia następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
1) . co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję dowódcy obiektu wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
2) . co najmniej 2 osobami grupy interwencyjnej, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), posiadającymi uprawnienia do posługiwania się bronią palną, wyposażonymi w środki łączności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454–455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://its.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa worków na odpady komunalne i medyczne na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Udrożnienie koryta rzeki Pszczynki w km 16+900-17+500, m. Pszczyna, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,600 km)
- "Termomodernizacja budynku B Centrali NIK wraz z robotami towarzyszącymi"
- Remont dw.nr 677 gr.Woj.-Ostrów Maz.od km 24+116 do km 24+719 (n.pikietaż 24+456-25+059)oraz od km 25+675 do km 29+000 (n.pikietaż 26+015-29+340)(od gr.woj.do m.Gniazdowo L=3,928km)-nr post.034/25
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzeki Bytomki w km 0+000-1+016 wał prawy i w km 0+000-0+902 wał lewy w m. Zabrze
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla "Przyjaźń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY CSR "SŁOWIANKA" SP. Z O.O W OKRESIE OD 01 MAJA 2025 R. DO 30 KWIETNIA 2027 R.
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony osób i mienia 2025 - 2026
- usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy
- Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.