eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomiceKompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121018294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Królewska 27

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 28 12 423

1.5.8.) Numer faksu: 28 12 423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@infrastruktura.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infrastruktura.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ead1de-da50-4cf3-b502-9d3fc3783fda

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.IN.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271978,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące wykonania usługi i sposobu jej wykonania zostały opisane w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem podstawowych zasad BHP i PPOŻ., przy użyciu własnych środków czystości higieny, środków dezynfekcyjnych i własnego sprzętu koniecznych
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Użytkowany przez Wykonawcę sprzęt (profesjonalne narzędzia, urządzenia i maszyny techniczne) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP i dopuszczenia do pracy.
Zamawiający wymaga, aby oferowane środki do utrzymania czystości były nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadały atesty higieniczne PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dopuszczające je do stosowania na rynku polskim.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości o bezspornie dobrej jakości odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych pomieszczeń.

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) usługi porządkowo-czystościowe,
b) osoba nadzorująca organizację pracy personelu sprzątającego oraz kontrolującą jakość wykonywanej usługi polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Kodeks pracy (na podstawie: t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700)

Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 96 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2 lit. e) ustawy Pzp określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wykonawca w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy jest obowiązany do zatrudnienia liczby osób niepełnosprawnych oraz do osiągnięcia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej
i społecznej uprawniających Zamawiającego do obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szczegółowe dane w tym zakresie zawiera projekt umowy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia osoby niepełnosprawne i zobowiązuje się do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, o której mowa w art. 22 ust. 10 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

UWAGA:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przedstawić Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac jakim będzie się posługiwał w trakcie wykonywania usługi. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji zamówienia po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego. Wizja nie jest warunkiem obligatoryjnym do złożenia oferty. Podczas wizji nie będą udzielane odpowiedzi na pytania,.
Zamawiający udostępnia wszystkie obiekty dla przeprowadzenia wizji lokalnej przez oferentów w celu rozpoznania warunków świadczenia usług nie określonych w specyfikacji. Tym samym przyjmuje się, że wszystkie warunki nie określone wyraźnie w specyfikacji Wykonawca sprawdził samodzielnie jako
profesjonalnie działający przedsiębiorca oraz że warunki wykonania usług są określone wyczerpująco.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji: Gmina Niepołomice


3) Miejsce wykonywania zamówienia: Obiekty spółki Infrastruktura Niepołomice:

- budynek administracyjny, Niepołomice, ul. Droga Królewska 27
(dwa razy w tygodniu - wtorek i piątek po 6 godzin, w preferowanych godzinach od 7.00 do 13.00)

- Zakład Uzdatniania Wody w Woli Batorskiej 1197
(dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek) - 4 godziny, od 8.00 do 12.00)

- Oczyszczalnia komunalna, Niepołomice, ul. Lutosławskiego 4
(jeden raz w tygodniu - czwartek - 4 godziny, od 8.00 do 12.00)

- Oczyszczalnia komunalna - Podłęże- Zachód , Podłęże 671
(jeden raz w miesiącu - 4 godzin, w godzinach od 8.00 do 12.00

- Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Korczaka 5
(siedem razy w tygodniu - od poniedziałku do niedzieli - 16 godzin,
Pn. - Nd. - od 6.45 do 14.45 zmiana I; od 14.45 do 22.45 zmiana II;
Wg uzgodnionego harmonogramu pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341899,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341899,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341899,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bispro sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783145952

7.3.3) Ulica: Ujastek 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341899,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca nie zgłosił podwykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.