Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00587199/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka do poziomu terenu obiektów budowlanych stanowiących własność Powiatu Wrocławskiego i będących w trwałym zarządzie PZS nr 1 w Krzyżowicach, wraz z utylizacją odpadów i uporządk. 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 722 17 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 2, Krzyżowice
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 311 84 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka do poziomu terenu obiektów budowlanych stanowiących własność Powiatu Wrocławskiego i będących w trwałym zarządzie PZS nr 1 w Krzyżowicach, wraz z utylizacją odpadów i uporządk. 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c2f3f87-0d18-47bc-8f45-0a8f8955fb3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045920/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Rozbiórka obiektów budowlanych stanowiących własność Powiatu Wrocławskiego usytuowanych w granicach dz. 195/5 obręb Krzyżowice - Wierzbica, gm. Kobierzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.6.26.2024.MJ.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbiórka obiektów budowlanych stanowiących własność Powiatu Wrocławskiego, usytuowanych w granicach dz. 195/5 obręb: 0026 Krzyżowice Wierzbice, gm. Kobierzyce“.Zakres robót obejmuje rozbiórkę obiektów budowlanych do poziomu terenu wokół poszczególnych budynków i budowli:
1) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 62,
2) budynek gospodarczy (garaż), oznaczony na mapie nr 64,
3) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 123,
4) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 65,
5) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 151,
6) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 57,
7) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 175,
8) budynek gospodarczy (OBORA II), oznaczony na mapie nr 55,
9) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 35,
10) wiata (zadaszenie) dystrybutorów oznaczone na mapie nr 2
11) ogrodzenie z cegły, oznaczone na mapie nr 3
12) rampa najazdowa, oznaczony na mapie nr 1,
13) budynek gospodarczy, oznaczony na mapie nr 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 6,7 i 8 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 406491,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbiórka obiektów budowlanych stanowiących własność Powiatu Wrocławskiego będących w stałym zarządzane PZS Nr 1 w Krzyżowicach, usytuowanych w granicach dz. 82/10 obręb: 0026 Krzyżowice Wierzbice, gm. Kobierzyce“.Zakres robót obejmuje rozbiórkę dwóch budynków niemieszkalnych budowlanych do poziomu terenu oznaczonych na mapie nr 60i1 oraz 23 i1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 6-8 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 79984,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109756,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Build Investments Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521724683
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 46/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-674
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176382,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36585,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Kobud" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521486976
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 16
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "KOBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "KOBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.