eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyDostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea512982-6bbc-44d9-b8c8-7c316cdcc7a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea512982-6bbc-44d9-b8c8-7c316cdcc7a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Cyberbezpieczny Samorząd” jest realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160975,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż na podwoziu/przyczepie i uruchomienie agregatu prądotwórczego.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności:
a) dostawa i montaż Zestawu,
b) prawidłowe podłączenie Zestawu do istniejącej instalacji Zamawiającego,
c) wykonanie uziemienia oraz wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z Zestawu zgodnie z jego przeznaczeniem,
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych jeżeli są wymagane, zgód oraz pozwoleń jakie musi posiadać Zamawiający chcąc użytkować Zestaw w danej lokalizacji,
e) regulacja nastaw i optymalizacja parametrów pracy Zestawu,
f) uruchomienie i rozruch próbny Zestawu (termin musi być pisemnie, odpowiednio wcześniej ustalony z Zamawiającym),
g) przekazanie po jednym egzemplarzu instrukcji montażu, instrukcji obsługi oraz instrukcji postępowania na wypadek awarii Zestawu w formie papierowej i jednego egzemplarza w formie elektronicznej,
h) świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją Zestawu zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii,

2. 2 Agregat z funkcją autostartu z automatyką SZR jak i możliwością pracy manualnej - parametry:
a) zabudowa agregatu - atmosferyczna, przystosowana do użytkowania „na zewnątrz”, odporna na oddziaływanie warunków atmosferycznych takich jak deszcz, śnieg, oblodzenie, silne nasłonecznienie.
b) typ agregatu-trójfazowy, 400/230 V, 50 Hz, cos φ=0,8 o stabilności napięcia +-1%
c) moc agregatu minimum: Moc maksymalna ESP 88,0 kVA / 70,0 kW, - Moc znamionowa PRP: 80,0 kVA / 64,0 kW
d) zasilanie paliwem płynnym – olejem napędowym,
e) zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 l lub zapewniający czas pracy przy obciążeniu 80 procent na pełnym zbiorniku minimum 8h ciągłej pracy (w trakcie ostatecznego przekazania zbiornik musi być napełniony przynajmniej w 75 procentach)
g) przystosowany do pracy ciągłej przy zmiennym obciążeniu,
h) system autostartu agregatu, przy zaniku napięcia sieciowego w budynku Urzędu jak i możliwość przełączenia agregatu do pracy manualnej na potrzeby drugiego budynku,
i) zestaw (w tym agregat) musi być fabrycznie nowy, rok prod. 2024 – wersja wyciszona.
j) agregat ma spełniać normy: ISO 9001:2015, Dyrektywy Elektromagnetycznej 2014/30/UE, Dyrektywy Niskonapięciowej 2014/35/UE, Dyrektywy Hałasowej oraz spełniać wymagania normy emisji spalin Stage V, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi maszyn mobilnych.
k) Wyposażenie: Drzwi dostępu serwisu zamykane na klucz, zintegrowana ładowarka akumulatorów, Układ podgrzewania bloku silnika, Gniazda przyłączeniowe wyprowadzone na zew. obudowy.
l) Komputer (sterownik) umożliwiający kontrolowanie min. : temperatury, obrotów silnika, czasu pracy, zbiornika paliwa, temperatury silnika, pobieranej mocy, napięcia.
m) Przyczepa homologowana dostosowana do agregatu z regulowanymi podporami.

2.3 Montaż i instalacja:
a) Miejsce posadowienia agregatu (przyczepy) przy ścianie budynku głównego (wejście tylne) w odległości ok. 20 m od lokalizacji rozdzielni głównej (przód budynku). W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych (w tym m.in. montażu i podłączenia Układu SZR na ścianie budynku do istniejącej instalacji w budynku, przeprowadzenia niezbędnych kabli zasilających i sterujących od układu do agregatu oraz instalacji szybkozłączy przy agregacie – z tyłu budynku oraz wszystkich niezbędnych elementów zestawu ) mających na celu możliwość podłączania i odłączania agregatu do układu SZR a po odłączeniu agregatu przetransportowania go do budynku zapasowego.
b) Miejsce postojowe agregatu przy drugim budynku zamawiającego zlokalizowane jest w odległości 10m od rozdzielni głównej budynku. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania przyłącza do agregatu przy rozdzielni głównej (skrzynka stojąca naziemna bezpośrednio przy rozdzielni) wraz z montażem przełącznika sieć agregat manualnego 3 pozycyjnego (przełączanie sieć – agregat przez tzw. „0”) i niezbędnymi złączami i osprzętem.

3. Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów zapewnienia bezpieczeństwa. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru sprzętu w wersji papierowej i na nośniku cyfrowym w formacie pdf.

5. Wykonawca wyposaży urządzenie w paszport techniczny. Paszport będzie zawierał następujące informacje: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwa producenta i datę produkcji. Dokument ten powinien posiadać także rubryki przeznaczone dla dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu i konserwacji.

6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.

7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w SWZ. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych.

8. W zaoferowaną przez Wykonawcę cenę przedmiotu zamówienia wliczone winny być wszystkie, bez wyjątku, koszty związane zarówno z dostawą, montażem/instalacją, uruchomieniem, dostarczeniem wszystkich niezbędnych do prawidłowej pracy podzespołów i elementów, które gwarantują spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i funkcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W dniu 10.12. 2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 6 (sześć) ofert przetargowych.
Na realizację Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 180 000,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. Pex Defence Polska Janusz Kania ul. Metalowców 35, 39-200 Dębica - złożył ofertę na kwotę brutto: 202 212,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 202 212,00 – 180 000,00 = 22 212,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE PRAWNE
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361182,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.