eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukiBudowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowość: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446315035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd2f3ea7-423d-471c-8f99-a983508c87d7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd2f3ea7-423d-471c-8f99-a983508c87d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230270/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb neg.bez ogłosz.na podst.art.300oraz301ust.1pkt 3)ustawy z dnia11.09.2019r.Pzp.Jest to zadanie,na które Gmina otrzymała dofinan.ze środk.Rząd.Fund.Rozw.Dróg.Zgodnie z ustawą z dn.23.10.2018r.o Rząd.Fund.Rozw.Dróg należy zawrzeć um. z wyk.do15.12br.Zgodnie z art.28ust.8 w/w ustawy,um.o udziel.dofinan.zadania,którego przewid.czas r. jest nie dłuższy niż 12mies.,wygasa z mocy prawa,jeżeli wnioskod.w term.do dnia 15.12br.,na który w planie finan.Funduszu przeznaczono środki na dofinan.tego zadania,nie zawrze um.na realiz.zadania objętego wnios.o dofinan.W dniu10.10.br.Gmina otrz.inf.,że jest na liście podst.zadań,w dn.:18.10.,21.10.,23.10.br przesłano dokum.do zawar.um.o udziel.dofinan.W dniu30.10.br.wprow. zadanie na sesji RG,a w dniu31.10.br.wszczęto postęp.(tso:18.11.br.przesunięty na20.11.br.).W dn07.11.br.została zawar.um.o udziel.dofinan.ze środków Rząd.Fun.Rozw.Dróg.Pierwotne postęp.wszczęte w tryb podst.unieważniono w dn.22.11.br.Nie można dotrz.term. przy zastos.trybu podst.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Podwódka o długości 1194,20 m.
Zakres robót do wykonania obejmuje budowę drogi w zakresie:
- wykonania jezdni, chodnika, pobocza wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową nr 74 i placem do zawracania,
- wykonania systemu odwodnienia drogi – rowu przydrożnego z przepustami pod zjazdami i przepustem pod koroną drogi,
- przebudowy i budowy zjazdów z przedmiotowej drogi.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
- rozbiórka ogrodzeń zlokalizowanych w obecnym pasie drogowym,
- ustawienie ogrodzeń z siatki w granicy pasa drogowego,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie oznakowania poziomego i urządzeń BRD (bezpieczeństwa ruchu drogowego),
- usunięcie drzew zlokalizowanych w projektowanym pasie drogowym,
- usunięcie wszelkich pni, korzeni oraz pozostałości po wycince, także po wycince przez Lasy Państwowe,
- przycięcie wszystkich gałęzi na wysokość 4,2 m nad obszarem korony drogi,
- nasadzenie zastępcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania:
1) Projekcie budowlanym,
2) Projekcie architektoniczno – budowlanym,
3) Projekcie zagospodarowania terenu,
4) Projekcie technicznym,
5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej jako: „STWiOR”),
6) Przedmiarze robót,
7) Projekcie stałej organizacji ruchu.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 586.2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Uwaga: W zakres niniejszego zamówienia nie wchodzi przebudowa sieci wodociągowej, która zostanie zlecona odrębnym zamówieniem o udzielenie zamówienia. Niniejsze zamówienie należy wykonać po przebudowie sieci wodociągowej, która planowana jest do wykonania do 30.06.2025 r.
Powyższe dokumenty stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do negocjacji. Dołączone do zaproszenia do negocjacji przedmiary robót mają charakter poglądowy i ułatwiający Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych składników dokumentacji projektowej, a także analizy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3316177,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3316177,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407

7.3.3) Ulica: Żelazna 3

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na tym etapie jeszcze są nieznani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3316177,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-12 do 2025-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.