Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00581280/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z podziałem na części ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z podziałem na części ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a34acebe-9d8e-4388-a91d-5252365a3a7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/30/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 525553,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisamiodpadu o kodzie 16 01 19 – tworzywa sztuczne powstałe przy demontażu pojazdów mechanicznych w szacowanej ilości 2
000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 17651,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisamiodpadu o kodzie 20 01 27 i 20 01 28 - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje
niebezpieczne w szacowanej ilości (20 01 27) – 3000 kg, (20 01 28) – 2000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 41510,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami odpadu o kodzie 20 01 31 i 20 01 32- Leki cytotoksyczne i cytostatyczne w szacowanej ilości (20 01 31) – 1500 kg, (20 0132) – 3500 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 70524,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisamiodpadu o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom w szacowanej ilości 2500 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 360936 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SELEKT MICHAŁ OKUPSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752371027
7.3.3) Ulica: MAJDANY 6 A
7.3.4) Miejscowość: KUTNO
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.3) Ulica: Okopy Kolonia 49
7.3.4) Miejscowość: Dorohusk
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup środków czystości
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- Weryfik. dokume. bud., udział w przygot. i przepr. post. przetarg. na wyboru wyk. robót bud. w ramach zad. pn. Dokończ.realizacji inwest. pn. Budowa budynku dydakt. Instyt. Nauk Med. PANS w Chełmie
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.