Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530626/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00552661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00563421/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00563441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00568542/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milejow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129a3696-a1af-47ec-8261-1f21332f2839
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055125/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162923,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na „Opracowaniu projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Milejów” w odniesieniu do uchwał:
1) LXX/389/24
2) LXX/390/24
3) LXX/392/24
4) LXX/393/24
5) LXX/394/24
6) LXX/395/24
7) II/12/24
8) III/21/24
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zakres podstawowy:
a) Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania prze-strzennego w zakresie zgodnym z art. 15 ustawy o planowaniu i zagospo-darowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),w tym w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 roku o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) dla w/w uchwały.
b) Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania prze-strzennego w zakresie zgodnym z art. 15 ustawy o planowaniu i zagospo-darowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), dla w/w uchwały.
c) Przygotowanie i przekazanie plików GML z danymi dotyczącymi planu miejscowego.
d) Przygotowanie merytoryczne wszelkich wzorów dokumentów formalno-prawnych (zawiadomień, obwieszczeń, ogłoszeń, pism przewodnich do in-stytucji, wniosków) w formie elektronicznej.
e) Dokonanie podsumowania na podstawie art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
2) Prawo opcji (zwiększenie zakresu opracowania o 1 dodatkową uchwałę intencyjną uwzględniającą nie więcej niż 20 działek):
a) Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania prze-strzennego w zakresie zgodnym z art. 15 ustawy o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),w tym w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 roku o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektó-rych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) dla w/w uchwały.
b) Opracowanie projektu miejscowych planów zagospodarowania prze-strzennego w zakresie zgodnym z art. 15 ustawy o planowaniu i zago-spodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), dla w/w uchwały.
c) Przygotowanie i przekazanie plików GML z danymi dotyczącymi planu miejscowego.
d) Przygotowanie merytoryczne wszelkich wzorów dokumentów formalno-prawnych (zawiadomień, obwieszczeń, ogłoszeń, pism przewodnich do instytucji, wniosków) w formie elektronicznej.
e) Dokonanie podsumowania na podstawie art. 42 i art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość do skorzystania z prawa opcji (w ca-łości) w przypadku, gdy zapewni (w okresie, w którym może sko-rzystać z prawa opcji) źródła finansowania.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozłowski Marek - Zakład Projektowo-Budowlany Pracownia Projektowo-Studialna „Eko-Plan”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120058170
7.3.3) Ulica: Braci Wieniawskich 1/244
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-844
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Świdwin
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Skoroszyce
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- Opracowanie planu ogólnego gminy Zblewo
- Przygotowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 2 części
- Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego Budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bankowej w Policach
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.