Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 4b, Brzeżnej 13 i Strażackiej 4A w Bielawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890679330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 48
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748334253
1.5.8.) Numer faksu: 748334253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzbmbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbmbielawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 4b, Brzeżnej 13 i Strażackiej 4A w Bielawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0f69f9-4e17-4e1d-8cda-123938a233e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 4b, Brzeżnej 13, i Strażackiej 4A w Bielawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c0f69f9-4e17-4e1d-8cda-123938a233e03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
a/ Pan Tomasz Pastuszka; tel. 74 833 42 53, e-mail: tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl
b/ Pan Artur Majcher; tel. 74 833 42 53; e-mail: artur.majcher@mzbmbielawa.pl
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert (kwestie techniczne lub porządkowe) o ile jej treść jest udokumentowana.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Bielawie z siedzibą: ul. 3 Maja 48, 58-260 Bielawa; adres e-mail: biuro@mzbmbielawa.pl
2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: Aleksander Burzyński, adres e-mail: aleksander.burzynski@mzbmbielawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny DT.0001.661.2024 pn.: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 4b, Brzeżnej 13 i Strażackiej 4A w Bielawie wraz z remontem klatek schodowych, przebudową instalacji gazowych, montażem kotłów gazowych kondensacyjnych oraz odwodnieniem budynków wraz z wykonaniem izolacji pionowej i poziomej” prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, będą wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących.
9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.
10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.
13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
15. Na podst. Art.4 ust. 1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym, Zamawiający jest obowiązany do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.0001.661.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. 3 Maja 4b w Bielawie.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- przebudowa instalacji gazowej,
- remont klatki schodowej,
- odwodnienie budynku,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przed
miotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach zagospodarowania terenu.
3.2. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.3. Projektach Technicznych;
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
5. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy.
Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzeżnej 13 w Bielawie.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- przebudowa instalacji gazowej,
- remont klatki schodowej,
- odwodnienie budynku,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przed
miotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach zagospodarowania terenu.
3.2. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.3. Projektach Technicznych;
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
5. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy.
Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Strażackiej 4a w Bielawie.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- przebudowa instalacji gazowej,
- remont klatki schodowej,
- odwodnienie budynku,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przed
miotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach zagospodarowania terenu.
3.2. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.3. Projektach Technicznych;
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
5. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy.
Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp),
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże:
- że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł, lub gdy wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na sumę co najmniej 1 000.000,00 zł. - dla każdej z części zamówienia,
d) zdolności technicznej i zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp),
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej;
- dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub posiadający odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej:
- 100 000,00 zł każda;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000.000,00 zł, lub informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na sumę co najmniej 1 000 000,00 zł .Wysokość wymaganych posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz opłaconej polisy jest zależna od tego na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę (Rozdział VII ust. 1 pkt. 2 lit. c SWZ) i jest iloczynem w/w kwoty
i ilości części zamówienia na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę (dot. części zamówienia od I do III,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 8 do SWZ)
3) informację o Kierowniku budowy, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania (Załącznik nr 10 do SWZ),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia osobno w wysokości:Część I – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł);
Część II – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł);
Część III – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł);
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Santander 1- o/Bielawa, Nr rachunku 66 1090 2284 0000 0001 1751 9313 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na robotę budowlaną pn.
I. „Remont elewacji z ociepleniem ścian wraz z remontem klatki schodowej, przebudową instalacji gazowej, montażem kotłów gazowych kondensacyjnych oraz odwodnieniem budynku mieszkalnego przy ul. 3 Maja 4b w Bielawie”.
II. „Remont elewacji z dociepleniem ścian wraz z remontem klatki schodowej, przebudową instalacji gazowej, montażem kotłów gazowych kondensacyjnych oraz odwodnieniem budynku mieszkalnego przy ul. Brzeżnej 13 w Bielawie”.
III. „Remont elewacji wraz z termomodernizacją, remontem klatki schodowej, przebudową instalacji gazowej, montażem kotłów gazowych kondensacyjnych i izolacją pionową i poziomą budynku mieszkalnego przy ul. Strażackiej 4a w Bielawie”. i znaku postępowania: DT.0001.661.2024
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 7 pkt 1 lit. b i c.
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone dooferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie (formularzu ofertowym), które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Do SWZ załączony został projekt umowy (załącznik nr 9 do SWZ), który pozostanie niezmieniony w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, chyba że konieczność wprowadzenia zmian do treści wzoru umowy wynikniez okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na podst. art. 454 i 455 ustawy
3. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy, na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy (załacznik nr 9 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. 3 Maja 4b, Brzeżnej 13 i Strażackiej 4A w Bielawie.
- Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Bielawa
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.