Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606973/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. „Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. „Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10176b1a-5656-48e8-b11d-0e2e8508a59b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025460/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna przestrzeń społeczna”, Działanie FEPK.05.01 „Edukacja” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.II.272.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 605000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach projektu pn. „Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna przestrzeń społeczna”, Działanie FEPK.05.01 „Edukacja” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia określonego w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby placówek edukacyjnych wskazanych poniżej, oraz wniesienie, rozładunek wyposażenia do pomieszczeń wskazanych w placówkach edukacyjnych:
1) I LO w Jaśle, ul. Czackiego 4, 38 – 200 Jasło,
2) II LO w Jaśle, ul. Floriańska 24, 38 – 200 Jasło,
3) Zespół Szkół Nr 4 w Jaśle, ul. Sokoła 6, 38 – 200 Jasło,
4) Liceum Ogólnokształcące w Kołaczycach, Aleja Jana Pawła II 3, 38 – 213 Kołaczyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 274500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. „Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna przestrzeń społeczna”, Działanie FEPK.05.01 „Edukacja” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego wyposażenia określonego w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby placówek edukacyjnych wskazanych poniżej, oraz wniesienie, rozładunek wyposażenia do pomieszczeń wskazanych w placówkach edukacyjnych:
1) I LO w Jaśle, ul. Czackiego 4, 38 – 200 Jasło,
2) II LO w Jaśle, ul. Floriańska 24, 38 – 200 Jasło,
3) Zespół Szkół Nr 4 w Jaśle, ul. Sokoła 6, 38 – 200 Jasło,
4) Liceum Ogólnokształcące w Kołaczycach, Aleja Jana Pawła II 3, 38 – 213 Kołaczyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
34514700-0 - Platformy ruchome
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
33185000-0 - Aparaty słuchowe
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
42413000-4 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 330500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524718,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.3) Ulica: Śliwkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bądki
7.3.5) Kod pocztowy: 82-520
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbożowe, artykuły strączkowe, dżem i marmolada, cukier, mąka pszenna
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Remonty cząstkowe i likwidacja przełomów na drogach powiatowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH MIASTA JASŁA
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Wydziału Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta w Żorach.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.