Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477691/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b47ab0-1b1b-403b-b8a1-8338259b9106
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w msc. Karkówka – kontynuacja (w tym zakup wyposażenia)
1.2.2 Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie – etap 2 obejmująca dostawę wyposażenia biurowego, w szczególności:a) wyposażenie pomieszczenia Sali konferencyjnej:
- stół konferencyjny 240 x 90 cm – 2 szt.
- stół konferencyjny 220 x 80 cm – 4 szt.
- krzesła konferencyjne – 22 szt.
- krzesła biurowe – 16 szt.
- biurko regulowane – 2 szt.
b) wyposażenie pomieszczeń biurowych:
- szafa aktowa dwudrzwiowa – 1 szt.
- szafa aktowa jednodrzwiowa- 1 szt.
- szafka do biurka 44x45x74 – 1 szt.
- szafka do biurka 44x45x76 – 3 szt.
- kontener na kółkach z szufladami – 2 szt.
- szafka do biurka z przedłużonym blatem – 1 szt.
- szafka do biurka dwudrzwiowa – 1 szt.
- dostawka do biurka – 1 szt.
- krzesło tapicerowane – 2 szt.
- stolik z okrągłym blatem – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 60764,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.2. Część 2 Budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w msc. Karkówka – kontynuacja, obejmująca dostawę wyposażenia biurowego oraz wyposażenia AGD, w szczególności:a) zabudowa meblowa kuchenna: szafki dolne ok. 4,6 mb, szafki górne ok. 4,8 mb, zlew + bateria – 1 kpl.
b) słupek kuchenny – 1 szt.
c) stół na stelażu metalowym – 1 szt.
d) lodówka – 1 szt.
e) piekarnik elektryczny do zabudowy – 1 szt.
f) płyta indukcyjna – 1 szt.
g) okap – 1 szt.
h) zmywarka – 1 szt.
i) komoda – 1 szt.
j) szafka ekspozycyjna – 1 szt.
k) stół składany – 7 szt.
l) krzesło konferencyjne – 50 szt.
m) regał uniwersalny – 3 szt.
n) Rolety „dzień – noc” – 9 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 33216,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31143,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86247,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34809,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REJ DOMINIK WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151823594
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJ DOMINIK WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW
jakie przetargi wygrała firma
REJ DOMINIK WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34809,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37452,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134026,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37452,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna Mebkar Krzysztof Karbarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652145786
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna Mebkar Krzysztof Karbarz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna Mebkar Krzysztof Karbarz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37452,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-24INNE PRZETARGI ZAKLIKÓW
więcej: przetargi ZAKLIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w systemie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Przedszkola w Krakowie przy ul. Prokocimskiej
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu "Rozwój Edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Łęczyce"
- Dostawa mebli i foteli biurowych
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.