eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieBudowa ronda na skrzyżowaniu ulic Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ulicy od ul. Sienkiewicza do ul. Chmielniki w Świeciu wraz z infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ulicy od ul. Sienkiewicza do ul. Chmielniki w Świeciu wraz z infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ulicy od ul. Sienkiewicza do ul. Chmielniki w Świeciu wraz z infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81060512-7791-43a1-a646-6f0dfab6ebec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008063/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ul. Działkowców oraz dwóch rond

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IN.271.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21472648,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego, drogi od ul. Sienkiewicza do ul. Chmielniki - ul. Działkowców oraz ronda na skrzyżowaniu ulicy Działkowców i ul. Chmielniki w Świeciu wraz z infrastrukturą.

2. W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
• roboty rozbiórkowe,
• wycinka kolidujących drzew i krzewów wraz z usunięciem karpin,
• usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
• wzmocnienie istniejącego podłoża gruntowego,
• wykonanie robót ziemnych,
• ustawienie ściany oporowej w technologii gruntu zbrojonego z licem z bloczków betonowych,
• ustawienie ścianki oporowej,
• przestawienie kolidujących ogrodzeń,
• budowa trzech nowych przepustów w miejscu skrzyżowania z istniejącymi ciekami,
• budowa skrzyżowań typu małe rondo na ulicy Sienkiewicza oraz ulicy Chmielniki,
• przebudowa istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych,
• budowa nowych zjazdów publicznych i indywidualnych,
• przebudowa kolidującej istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
• budowa sieci kanalizacji deszczowej z wylotem do projektowanych zbiorników chłonnych,
• przebudowa kolidującej i budowa nowej kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni ścieków,
• przebudowa kolidującej istniejącej sieci wodociągowej,
• przebudowa kolidującej istniejącej sieci gazowej,
• przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej,
• przebudowa kolidującego oświetlenia drogowego,
• budowa oświetlenia rond i ulic,
• budowa kanału technologicznego,
• przebudowa i zabezpieczenie kolidującej istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej,
• ustawienie oporników, krawężników i obrzeży kamiennych oraz betonowych,
• wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
• wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie podbudowy betonowej,
• wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego,
• wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
• wykonanie nawierzchni chodnika, ciągu pieszo-rowerowego, wysp dzielących (w ciągu chodnika i ścieżki), zjazdów, drogi przy parkingu, miejsc parkingowych, placu do zawracania pojazdów, zatoki przystankowej przy zbiornikach, zatoki autobusowej, peronu przystankowego, opaski pomiędzy chodnikiem, a ścieżką rowerową z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie nawierzchni wysp dzielących i opaski kamiennej na wyspie środkowej ronda oraz za wybrukami na łukach z kostki kamiennej,
• wykonanie nawierzchni pierścienia ronda i wybrukowania na łukach z kostki kamiennej,
• wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
• wykonanie warstwy ścieralnej jezdni ulic z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) oraz z betonu asfaltowego,
• ustawienie płotków ochronnych dla płazów oraz stop-kraty dla płazów (pod zjazdem),
• wykonanie prefabrykowanego ścieku betonowego korytkowego wraz z ułożeniem przy ścieku,
• ułożenie płytek chodnikowych (ostrzegawczych) z wypustkami przed przejściami dla pieszych,
• wykonanie obustronnych gruntowych poboczy,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
• zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących kabli podziemnych,
• regulacja wysokościowa istniejących studni, zaworów i wpustów,
• wykonanie terenów zielonych,
• wykonanie robót wykończeniowych.

3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
• obsługi geotechnicznej podczas wykonywanych robót ziemnych,
• obsługi geodezyjnej łącznie z założeniem osnowy realizacyjnej oraz sprawdzeniem w terenie stanu granic pasa drogowego (jeśli zajdzie taka konieczność wykonaniem odtworzenia lub wznowienia granic w terenie wraz z ich stabilizacją), geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą,
• wprowadzenia wraz z utrzymaniem tymczasowego oznakowania budowy zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu,
• zapewnienia nadzoru ornitologicznego i archeologicznego,
• wykonaniem dokumentacji fotograficznej (przed wejściem z robotami) stanu istniejącego obiektów i terenu objętego inwestycją, działek wykazanych w decyzji ZRiD jako teren niezbędny, na których należy wykonać prace budowlane. Ponadto Wykonawca dokona inwentaryzacji fotograficznej dróg dojazdowych, z których będzie korzystał na terenie gminy Świecie wraz z terenami zajętymi przez składowanie materiału (przed wejściem z robotami oraz po zakończeniu zadania). Wykonawca, będzie zobligowany do naprawy uszkodzeń na drogach/terenach, których stan uległ pogorszeniu. Termin przedmiotowych napraw nie może przekraczać terminu zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru końcowego robót. Wykonawca przekaże Zamawiającemu sporządzoną początkową dokumentację fotograficzną terminie do 14 dni od dnia przekazania placu budowy.
• uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia lub dokumentu potwierdzającego skuteczność tego zawiadomienia; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie. Odbiór końcowy nastąpi po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie lub po skutecznym zawiadomieniu organu o zakończeniu budowy.
• odwodnienia i umocnienia wykopów na czas prowadzenia robót według rozwiązań Wykonawcy i w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia; sposób umocnienia i odwodnienia wykopów Wykonawca zobowiązany jest opracować we własnym zakresie i uzgodnić z Nadzorem Inwestorskim,
• wykonania wykopów próbnych i kontrolnych; wykopy te Wykonawca zobowiązany jest wykonać z takim wyprzedzeniem, żeby przekazać Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu na minimum 2 tygodnie przed planowanym terminem realizacji robót na danym odcinku, wyniki analizy danych uzyskanych w ramach tych wykopów pod kątem nie przewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji istniejącego uzbrojenia z robotami objętymi przedmiotem zamówienia.

4. Rozliczenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.

5. Wykonawca może wystawić fakturę przejściową za realizację prac nie częściej niż raz w miesiącu.

6. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.

7. Na dzień przekazania placu budowy, Wyk. przedłoży Zam. harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji skonstruowany w sposób uwzględniający reżim wykonywanych robót (opisanych w stwior) w okresie zimowym oraz szczegółowy kosztorys ofertowy. Powyższy kosztorys będzie wskazywał sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w od R i S; Z liczony od R+S; materiały wraz z kosztami zakupu winny być ujęte w cenie jednostkowej materiału).

8. Obowiązkiem Wyk. jest wskazanie Zam. na etapie przetargowym dostrzeżonych rozbieżności dokumentacji oraz zainwentaryzowanego stanu sieci (na dzień składania oferty) w celu podjęcia decyzji co do dalszego toku postępowania.

9. Wyk. jest zobligowany do dokonania sprawdzenia dokumentacji pod względem jej kompletności i wystarczalności do realizacji przedmiotu umowy oraz że nie zawiera wad dających się wykryć przy zachowaniu należytej staranności jej sprawdzenia.

10. Wyk. zobowiązany będzie do wykonania robót geologicznych dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich na podstawie projektu robót geologicznych zatwierdzonych decyzją nr BOŚ.6540.1.2021 z dn. 03.03.2021 r. do 1.03.2026 r.

11. Zgodnie z art. 100 ustawy Pzp inwestycja będzie dostępna dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez zastosowanie jednolitego materiału nawierzchni, ułożenie nawierzchni bez ubytków, kolein, zastosowanie płytki naprowadzającej (kostki integracyjnej), która ułatwi osobom z dysfunkcją wzroku poruszanie się po chodnikach, przejściach dla pieszych i skrzyżowaniach. Rodzaj nawierzchni asfaltowej zapewni równą i bezpieczną drogę dla wszystkich uczestników ruchu drogowego.

12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa.

13. Pomocniczy przedmiar robót znajduje się w załączniku nr 2A do SWZ.

14. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, w szczególności stanowiącej zał. nr 2 i zał. nr 2A do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18486864,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25743426,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18486864,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "UNITRAK" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588 178 83 08

7.3.3) Ulica: Strażacka 4

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) MAH Sp. z o.o., ul. Ludwika Waryńskiego nr 32-36, 86-300 Grudziądz w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej;
2) Marbro Sp. z o.o., ul. Przytulna 20B/24, 80-176 Gdańsk w zakresie branży melioracyjnej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18486864,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.