Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz montażem i przekazaniem do eksploatacji (uruchomieniem) systemu parkingowego na obiekty MOSiR w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146989199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 365 10 00/01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mosir.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz montażem i przekazaniem do eksploatacji (uruchomieniem) systemu parkingowego na obiekty MOSiR w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690f82ab-5cce-485c-b14a-3a01316405f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-690f82ab-5cce-485c-b14a-3a01316405f03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: informacje zawarte są w §16 i §17 SWZ,
https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: informacje zawarte są w §16 i §17 SWZ,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarte są w §33 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte są w §33 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2024/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu parkingowego na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o.: Lokalizacja 1: ul. Narutowicza 9 – parking podziemny, lokalizacja 2: ul. Wyścigowa 49 – parking naziemny na terenie Aquaparku Neptun Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, instalację, uruchomienie, integrację oraz serwis gwarancyjny systemu parkingowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych
30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 25 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
a) wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 zamówienia z obszaru przedmiotu zamówienia (każde polegające na dostarczeniu, zamontowaniu i uruchomieniu systemu parkingowego wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych odpowiadające swoim rodzajem i wartości przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (każda) – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;
b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu powierzenia podanych funkcji:, tj.:
- osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych – tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- osobą na stanowisko projektanta instalacji elektrycznych – tj. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Kopie uprawnieniń, o których mowa powyżej Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Do sporządzenia wykazu dostaw oraz wykazu osób można wykorzystać załączone do SWZ wzory.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy –sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o którym mowa w §10 ust. 2 pkt. 2.1. pkt.2.2., SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania , o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp
• art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 70)
• art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
-zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu (rodzaju)zamówienia, wartości zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane bądź wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 8 ust. 1 pkt 1.4 lit. a) SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi- elektrycznymi oraz pracami projektowymi- elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 8 ust. 1 pkt 1.4 lit. b) SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:2.1. Oświadczenia(o którym mowa w art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ustawy Pzp) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –Wzory oświadczeń stanowią Załączniki do SWZ.
2.2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tego podmiotu na druku stanowiącym Załącznik do SWZ.
2.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1. oraz pkt. 2.2., stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie każdego podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w §2b SWZ
Przykładowy wzór w/w oświadczenia/zobowiązania stanowi zał. do SWZ.
2.4. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, bądź w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę do tego upoważnioną.
2.5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający wymagane dowody, o których mowa w §13 SWZ.
2.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument zabezpieczenia wadialnego, czyniący zadość wymaganiom określonym w § 20 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 PZP),2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
UWAGA:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w §10 pkt. 2.1. oraz pkt 2.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają poszczególne prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Zgodnie z treścią art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa także oświadczenia o których mowa w §10 pkt. 2.1. oraz pkt 2.2 w odniesieniu do tych podmiotów.
Oświadczenia winny być aktualne na dzień składania ofert. Dopuszczalne jest złożenie podpisu z datą późniejszą niż dzień składania ofert – podpis taki będzie traktowany jako potwierdzający aktualność poszczególnych oświadczeń i deklaracji zarówno na dzień ich złożenia, jak i na dzień w którym upłynął ostateczny termin składania ofert
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: informacje zawarte są w §19 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon III
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon IV
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Biblioteki Uniwersyteckiej na Kampusie Uniwersytetu w Białymstoku
- Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki
- Przebudowa budynku Przedszkola nr 36 w Rybniku na żłobek, w formule "zaprojektuj i wybuduj", w tym: adaptacja przedszkola na potrzeby żłobka, termomodernizacja, budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.