eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkowaPoprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09ff1a38-1fdb-4458-9958-f9ca985965f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ff1a38-1fdb-4458-9958-f9ca985965f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079628/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją oświetlenia dróg publicznych na terenie Gminy Markowa.
4. W ramach przedmiotowej inwestycji zostanie przebudowana infrastruktura oświetleniowa:
- Złącza przyłączowo – pomiarowe
- Układy pomiarowo-sterujące oświetleniem
- Montaż zabezpieczeń
- Przewody zasilające oprawy oświetleniowe oraz zabezpieczeń na nowe
- Wymiana wysięgników wraz z osprzętem mocującym
- Wymiana kabli nieizolowanych na nowe izolowane
- Wymiana słupów oświetlenia na nowe
- Wymiana starych opraw oświetlenia ulicznego, na nowe energooszczędne oprawy LED
5. Wykonawca wykona dokumentację projektową, a następnie wykona modernizację istniejącej infrastruktury oświetleniowej w zakresie wynikającym z warunków technicznych wykonania modernizacji oświetlenia drogowego wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. znak L.dz./RE7/RM/1310814KP23/2024.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia publicznego będzie przebiegać w trybie: „Zaprojektuj i wybuduj”.
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
- wykona własną inwentaryzację sieci oświetleniowej na terenie Gminy Markowa
- wykona projekt budowlany i/lub techniczny modernizacji sieci na podstawie warunków technicznych modernizacji wydanych przez PGE, inwentaryzacji własnej i Zamawiającego oraz ustaleń z Zamawiającym co do zakresu prac
- dokumentacja projektowa zostanie opracowana przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne odpowiednie /równoważne. Dokumentację należy uzgodnić w rejonie energetycznym oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
- wykonawca uzyska wszelkie zgody, pozwolenia, decyzje zezwalające na rozpoczęcie robót, w tym decyzje na zajęcie pasa drogowego.
- wykonana roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji.
- opracuje i uzgodni harmonogram rzeczowo-finansowy w zakresie prac projektowych oraz budowlanych, roboty będzie realizował zgodnie z przedłożonym harmonogramem.
- wszystkie roboty budowlane i instalacyjne zostaną zrealizowane przy użyciu nowych materiałów.
- wykona i dostarczy dokumentację powykonawczą w tym inwentaryzację powykonawczą niezbędną do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkownika.
8. Lokalizacja Inwestycji:
- m. Markowa, Gmina Markowa, pow. łańcucki, województwo podkarpackie
- m. Husów, Gmina Markowa, pow. łańcucki, województwo podkarpackie
- m. Tarnawka Gmina Markowa, pow. łańcucki, województwo podkarpackie
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Ilości określone w PFU należy traktować szacunkowo i będą one podstawą do kalkulacji ceny. Rzeczywisty zakres robót będzie wynikał z inwentaryzacji oraz dokumentacji projektowej, którą opracuje Wykonawca,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych – zgodnie z PFU,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia w terminie.
10. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

Harmonogram płatności:
1) rok 2024 - I transza – w postaci zaliczki przekazanej Wykonawcy w kwocie stanowiącej 10% wynagrodzenia umownego brutto;
2) rok 2025 - II transza – w wysokości: pozostała część wynagrodzenia brutto po faktycznym zrealizowaniu zakresu robót objętego umową tj. kwota …………………………. brutto (słownie: ………………………………………………………….. złotych 00/100) płatna w następujący sposób:
a) Kwota …………………………………. zł brutto (słownie: …………………………………………….. złotych 00/100) płatna ze środków własnych Zamawiającego,
b) Kwota ……………………………….. zł brutto (słownie: …………………………………………….. złotych 00/100) płatna przez Zamawiającego ze środków Programu Polski Ład.

Wykonawca inwestycji zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.

Wypłata promesy następować będzie w 1 transzy po zakończeniu realizacji Inwestycji.

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty objęte przedmiotem postępowania: minimum 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOSIECI PODKARPACIE Sp. z o o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170365737

7.3.3) Ulica: ul. Św. Maksymiliana Kolbego 28

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1090000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.