Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00666913 z dnia 2024-12-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku Gmin Dolnej Odry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320010568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narciarska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914615088
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgdo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgdo.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64464092-02aa-46c0-b91a-8948438909431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku Gmin Dolnej Odry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64464092-02aa-46c0-b91a-894843890943
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029094/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku Gmin Dolnej Odry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego na rzecz Spółki w trybie art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a–c PZP. Zamówienie udzielane jest osobie prawnej przez zamawiającego z art. 4 PZP. Zamawiający sprawuje nad Spółką kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnym jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami. Zamawiający sprawuje faktyczną władzę nad działalnością Spółki, którą powołał do realizacji zadań własnych o charakterze użyteczności publicznej- odbieranie odpadów komunalnych, niebezpiecznych i ich transport. Spółka prowadzi działalność gospodarczą na podstawie zatwierdzanych przez Zgromadzenie Wspólników - Zamawiającego planów wieloletnich i rocznych. Z przeprowadzonych wyliczeń wynika, iż ponad 90% działalności kontrolowanej Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę, a w kontrolowanej Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGDO.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór i transport wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym odpadów zebranych w PSZOK lub w ogólnodostępnych punktach zbierania odpadów komunalnych na terenie Związku Gmin Dolnej Odry - zwanego dalej ZGDO, tj. Gmina Banie, Gmina Bielice, Gmina Cedynia, Gmina Dolice, Gmina Lipiany, Gmina Marianowo, Gmina Moryń, , Gmina Stare
Czarnowo, Gmina Warnice, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, przez okres 3 lat, tj. 36 miesięcy, od dnia 1 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2027 roku. Gminny system gospodarowania odpadami komunalnymi obejmuje odpady komunalne pochodzące z nieruchomości zamieszkałych z obszaru gmin położonych na terenie ZGDO. 2) wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnego gromadzenia odpadów - tworzyw sztucznych/metali,
szkła i papieru, 3) odbiór i transport przeterminowanych leków i opakowań po lekach pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu ZGDO, z punktów aptecznych położonych na terenie ZGDO, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22159277,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22159277,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22159277,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362189741
7.3.3) Ulica: Klasztorna 1
7.3.4) Miejscowość: Chojna
7.3.5) Kod pocztowy: 74-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22159277,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHOJNA
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odpady komunalne
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.