eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów 2022



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a1c44ae-d772-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1c44ae-d772-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174769/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2612.8.2022.MPL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258875,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4
w obrębie działania RCI Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Kraków w 2 lokalizacjach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 5691,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP - 20 w obrębie działania RCI Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 11073,17 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 13008,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 2439,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ2 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 10569,10 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 1626,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 6630,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7357,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7357,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7357,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Aldom Marek Wilczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760062932

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7357,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12144,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12144,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12144,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Aldom Marek Wilczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760062932

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12144,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&D Daniel Kowalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441258341

7.3.4) Miejscowość: Huta Żabiowolska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49113,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&D Daniel Kowalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441258341

7.3.4) Miejscowość: Huta Żabiowolska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69871,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69871,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69871,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69871,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17251,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17251,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17251,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17251,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.