Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00204766/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00212995/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a1c44ae-d772-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1c44ae-d772-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przegląd techniczny urządzeń kontenera mobilnych modułów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2612.8.2022.MPL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258875,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4w obrębie działania RCI Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Kraków w 2 lokalizacjach4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 5691,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP - 20 w obrębie działania RCI Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 11073,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 13008,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Olsztyn w 3 lokalizacjach.4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd konserwacyjny systemu alarmowego typu SATEL klasy SA 4 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 2439,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy typ ZPW 20 DTPEZ2 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu klimatyzacji i ogrzewania KPWP-20 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 10569,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu p. pożarowego SUG FE-36 oraz panelu gaśniczego FK-RACK w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 1626,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd systemu osuszania DOS-01 w obrębie działania RCI Bydgoszcz w 1 lokalizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 6630,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7357,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7357,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7357,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Aldom Marek Wilczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760062932
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WILCZEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALDOM"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WILCZEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALDOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7357,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Aldom Marek Wilczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760062932
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przegląd systemu awaryjnego zasilania kontenera wyposażonego w zespół prądotwórczy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WILCZEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALDOM"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WILCZEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALDOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&D Daniel Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441258341
7.3.4) Miejscowość: Huta Żabiowolska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72982,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72982,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72982,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49113,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&D Daniel Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441258341
7.3.4) Miejscowość: Huta Żabiowolska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJSKOWE ZAKŁADY UZBROJENIA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
WOJSKOWE ZAKŁADY UZBROJENIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69871,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69871,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69871,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69871,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 27.06.2022 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie ww. części
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17251,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17251,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17251,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876-020-50-02
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17251,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Demontaż i montaż wygrodzenia ochronnego dla płazów - 1 429 mb zlokalizowanych wzdłuż DW 579 na odcinku zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego" - nr postępowania 272/24
- "Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Remont pomieszczeń po zalaniu, Szczecin, ul. Potulicka 2
- Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług obsługi serwisowej infrastruktury IT Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- wykonywanie w latach 2006-2008 usługi utrzymania urządzeń telekomunikacji kolejowej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.