Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12da3e7f-36b7-4b7a-b659-3f1334ba4ee5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049945/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym , a
Wykonawcami w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, a w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń i dokumentów,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
2. Oferty, oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Zgodnie z art.
61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- podpisem zaufanym lub
- podpisem osobistym.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie
zakupowej https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Na stronie internetowej pod
adresem: https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl/, w zakładce Baza Wiedzy-Dokumenty-Wykonawcy-Instrukcja-Nowa Strefa
Wykonawcy znajduje się instrukcja korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy. Regulamin
korzystania z platformy e-Zamawiajacy dostępny pod adresem https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=powiat-gniezno&
2. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
1.1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s
1.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 , najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
1.4.Włączona obsługa JavaScript;
1.5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w rekomendowanych formatach pdf., excel., doc., zip, 7zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gnieźnieński, Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, tel. 61 424 07 06; administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiat-gniezno.pl
2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 uPzp oraz w ceku wykonania umowy w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO oraz w celu archiwizacji.
3.Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto zobowiązane do zachowania tych danych w poufności. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w - art. 74 uPzp. 5.W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ich ujawnianie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu
na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku, gdy o dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej, Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim pseudonimowaniu. 6.Protokół postępowania wraz z załącznikami jestjawny z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o
udzieleniezamówieniapubl.7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane - art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń
lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.8.Pani /Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane, a następnie przez okres archiwizacji
ustalony w JRWA- art. 6 ust. 2 ustawy z dnia14lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dla dokumentów
wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
Natomiast umowy cywilno-prawne
wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy9.Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
10.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.11.Posiada Pani/Pan: a)na podst. art. 15 RODO prawo do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)na podst art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu
trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12.Nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
14.W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez podmiot biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, danych osobowych swoich pracowników, zleceniobiorców, pełnomocników, członków zarządu, wspólników, współpracowników, kontrahentów, dostawców, beneficjentów rzeczywistych lub innych osób, Zamawiający wnosi o poinformowanie tych osób o danych administratora/Zamawiającego, o danych IOD, ocelach przetwarzania, kategoriach danych, odbiorcach i o przetwarzaniu danych osobowych na zasadach określonych powyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.272.4.2024.WA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności cywilnej powiatu gnieźnieńskiego i pozostałych jednostek podległych (wykaz jednostek podległych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
2. Zakres ubezpieczenia:
1) Ubezpieczenie od wszystkich ryzyk:
powiat gnieźnieński
- budynki powiatu gnieźnieńskiego, użytkowane przez powiat gnieźnieński,
- budowle (w tym mała architektura) powiatu gnieźnieńskiego, użytkowane przez powiat gnieźnieński,
- wyposażenie powiatu gnieźnieńskiego,
- niskocenne składniki majątku,
jednostki podległe
- budynki należące do powiatu gnieźnieńskiego, użytkowane przez Jednostki,
- budowle (w tym mała architektura) należące do powiatu gnieźnieńskiego, użytkowane przez Jednostki,
- wyposażenie jednostek podległych,
- niskocenne składniki majątku,
2) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i od rabunku
- wyposażenie powiatu gnieźnieńskiego,
- wyposażenie Jednostek,
- zewnętrzne elementy budynków i budowli,
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
- sprzęt elektroniczny powiatu gnieźnieńskiego,
- sprzęt elektroniczny jednostek podległych,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) powiatu gnieźnieńskiego
5) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) zarządcy nieruchomości
6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w odniesieniu do mieszkańców placówek opiekuńczo-wychowawczych funkcjonujących w strukturze Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie,
7) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w odniesieniu do pracowników straży rybackiej.
3. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące załączniki:
− załącznik nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
− załącznik nr 5 do SWZ - wykaz jednostek,
− załącznik nr 6 do SWZ - wykaz dróg,
− załącznik nr 7 do SWZ – przedmiot ubezpieczenia i sumy łącznie,
− załącznik nr 8 SWZ – zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
4. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert:
A. Kryterium cena oferty:
Punkty zostaną obliczone według poniższego wzoru:
najniższa cena brutto (zł)spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 80% x 100
cena brutto badanej oferty (zł)
B. Klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności:
Ocena tego kryterium polega na przyznaniu dodatkowych punktów za dodatkowe świadczenia fakultatywne Wykonawcy/zwiększenie limitów odpowiedzialności/sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wskazanych poniżej. Dla celów powyższego kryterium Wykonawca deklaruje powyższe w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy w Formularzu ofertowym Wykonawca nie zaznaczy zwrotem „tak” świadczenia fakultatywnego/zwiększenia limitów odpowiedzialności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany zakres ubezpieczenia i nie oferuje dodatkowych limitów odpowiedzialności ani dodatkowych świadczeń,
a tym samym Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów.
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających od treści zawartej w SWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów.
W kryterium „Klauzule fakultatywne / zwiększenie limitów odpowiedzialności” przyjmując wagę x zagwarantowanie dodatkowych klauzul od wymaganych, punktowane będzie w następujący sposób:
Ocena punktowa = (suma punktów za klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności: a, b, c, d, e) x 20 %
a) Przyjęcie w klauzuli szkód powstałych wskutek powolnego oddziaływania limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 50.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 100.000 zł – 5 pkt
• 150.000 zł – 15 pkt
b) Przyjęcie w ryzyku przepięć nie związanych z wyładowaniami atmosferycznymi limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 200.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 500.0000 zł – 5 pkt
• 1 000 000 zł – 10 pkt
c) Przyjęcie w ryzyku dewastacji limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 100.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 200.000 zł – 5 pkt
• do wysokości sumy ubezpieczenia – 15 pkt
d) Przyjęcie w klauzuli ubezpieczenia dodatkowych kosztów przeniesienia mienia i przekwaterowania osób limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 100.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 200.000 zł – 5 pkt
• 500.000 zł – 15 pkt
e) Przyjęcie w ryzyku ubezpieczenia elementów zieleni, nasadzeń wieloletnich, drzew, krzewów, kwiatów limitu odpowiedzialności w wysokości:
• 50.000 zł – minimalny (obligatoryjny) limit odpowiedzialności: 0 pkt
• 100.000 zł – 5 pkt
• Do wysokości sumy ubezpieczenia – 15 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę z największą ilością uzyskanych punktów, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie wzoru: LP= A+B.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: B. Klauzule fakultatywne/zwiększenie limitów odpowiedzialności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 838), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – uzna za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
(sposób sporządzenia i podpisania określa część XIV ust. 6 SWZ),
b) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWZ (sposób sporządzenia i podpisania określa część XIV ust. 6 SWZ),
Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert,
Oświadczenie składają odrębnie:
- Wykonawca,
- podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy (jeżeli dotyczy),
- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
c) stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,
pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych potwierdzających uprawnienie do występowania w obrocie prawnym,
d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy), według wzoru - załącznik nr 3 do SWZ,
powyższe oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:
a) oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub
b) elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;
c) w przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
informacje dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowych środków dowodowych w ramach przedmiotowego zamówienia zostały określone w Części VII i VIII SWZ;
Oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższych punktach muszą być złożone:
część VIII ust. 1 lit.a) SWZ (formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ– składa pełnomocnik wykonawców),
część VIII ust. 1 lit.b) SWZ (oświadczenie - brak podstaw do wykluczenia
i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ),
wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
Część VIII ust. 1 lit. d)) SWZ (oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SWZ) - wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców.
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących;
przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp w zakresie:1) zmiana przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegająca na:
a) zmianie (w tym aktualizacji wartości) składników mienia objętych ochroną ubezpieczeniową, w szczególności spowodowanej nabywaniem, zbywaniem lub likwidacją środków trwałych lub modernizacją lub ulepszeniem środków trwałych,
b) zmianie katalogu jednostek organizacyjnych Zamawiającego (określonych w załączniku nr 3 do Umowy, których działalność objęta jest ochroną ubezpieczeniową, w przypadku zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego (np. w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia lub likwidacji jednostek),
c) zmianie kręgu osób objętych ochroną ubezpieczeniową w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków, stosownie do stanu faktycznego i formalnego,
d) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia, wynikającej z wprowadzenia nowych klauzul, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, bez podniesienia wysokości składki ubezpieczeniowej,
e) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania branży ubezpieczeniowej pod warunkiem wykazania wpływu tych zmian na konieczność dokonania zmiany umowy;
2) zmiana wysokości sum ubezpieczenia w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1 lit. a) powyżej i w innych przypadkach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia – w takim przypadku nastąpi zmiana sumy ubezpieczenia uwzględniającą wskazane wyżej zmiany,
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek zmian wskazanych w pkt 1) i 2) powyżej, jeśli zmiany te będą miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia, polegająca na ustaleniu wynagrodzenia stosownie do charakteru i zakresu zmian, o których mowa powyżej, przy zastosowaniu stawek określonych w § 4 ust. 6 Umowy, przy czym zmiana wynagrodzenia, o której mowa powyżej, nie przekroczy 20% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy,
5) zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (składki ubezpieczeniowej) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) waloryzacja będzie odbywać się w oparciu o wskaźnik miesięcznego wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja miesięczna), publikowany na stronach Głównego Urzędu Statystycznego https://stat.gov.pl/, liczony jako zmianę w stosunku do miesiąca poprzedniego (miesiąc poprzedni = 100);
b) wykonawca jest uprawniony do składania max. dwóch wniosków, waloryzacyjnych przy czym pierwszy wniosek może zostać złożony nie szybciej niż po zakończeniu 6 miesiąca obowiązywania umowy. Waloryzacji będzie podlegać wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
c) wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji, gdy wartość zmiany wskaźnika, o którym mowa w lit. a) w okresie miesiąc do miesiąca przekroczy dwukrotnie 10 % (tj. wyniesie w stosunku miesiąc do miesiąca dwa razy wskaźnik powyżej 110),
d) wynagrodzenie będzie podlegało łącznej waloryzacji maksymalnie do 5% wynagrodzenia, o którym mowa w 4 ust.1 umowy (limit waloryzacji);
e) postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa powyżej,
f) zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się wszystkich powyższych warunków.
Szczegółowe warunki i sposób dokonania powyższych zmian zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne- paragraf 6.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zamawiającego pod adresem: https://powiat-gniezno. ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy (planowane rozpoczęcie nie wcześniej niż 24.01.2025 r.)2.Zamawiający wykluczy z postępowania również:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy dalej „rozporządzenie 765/2006”) lub rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (dalej „rozporządzenie 269/2014”) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507);
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507);
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Usługi transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na zadania w 2025 roku
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część V sprzęt elektroniczny_postępowanie _2
- Udzielenie schronienia z usługami opiekuńczymi, posiłku i niezbędnego ubrania dla osób bezdomnych z terenu Miasta Gniezna w roku 2025
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku, mienia i odpowiedzialności Powiatu Gnieźnieńskiego wraz z Jednostkami Podległymi
- Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na ul. Dąbrówki w Gnieźnie
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Zawierciańskiego oraz podległych jednostek
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Ubezpieczenie tabletów Członków ZPRM SP ZOZ
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA PLESZEWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOBROSZYCE
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.