eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry
w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 08 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry
w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9398a364-2df2-4d25-a545-fb83e5a93f54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129 - do gry w piłkę nożną i koszykówkę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.112.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, który dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z budową boiska do gry przy
ul. Brzegowej 129 w Dzierżoniowie, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której zostało wydane przez Starostę Dzierżoniowskiego zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr BA.6743.1.229.2023 z dnia 22 grudnia 2023 r., obejmuje:
1) budowę boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej o wymiarach 24x32 m wraz z dwoma bramkami 2x3 m;
2) budowę boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej, wibroprasowanej, szarej malowanej farbami do nawierzchni betonowych, wraz z dwusłupkową konstrukcją kosza do koszykówki;
3) kupno, dostawę i montaż małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, stojak na rowery);
4) kupno, dostawę i montaż od strony koryta rzeki piłokochwytów o wysokości 6,0 m z wypełnieniem z siatki polipropylenowej;
5) kupno, dostawę i montaż od strony zabudowań (zgodnie z załącznikiem graficznym
nr 1), piłokochwytów o wysokości 4,0 m z wypełnieniem z siatki polipropylenowej. Zamawiający w tej części rezygnuje z budowy ogrodzenia panelowego wys. 1,65 m wraz z furtką;
6) kupno, dostawę i montaż 3 szt. oświetlenia hybrydowego typu LED;
7) budowę od strony zabudowań gospodarczych ogrodzenia panelowego
o wysokości 1,65 m;
8) kupno, dostawę i montaż w istniejącym ogrodzeniu placu zabaw furtki;
9) budowę na połączeniu istniejącego placu zabaw z boiskiem do gry w koszykówkę, schodów terenowych wraz z metalową balustradą;
10) wycinkę i karczowanie drzew i krzewów na podstawie decyzji nr RL.613.44.2024 z dnia 04 kwietnia 2024 r. Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie opinii ornitologicznej na temat możliwości usunięcia drzew
i krzewów;
11) rekultywację nawierzchni trawiastych przeznaczonych pod boisko do gry w piłkę wraz z wysiewem trawy.
1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy w zakresie zamówienia został określony w:
1) zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr BA.6743.1.229.2023 z dnia 22 grudnia 2023 r., wydanym przez Starostę Dzierżoniowskiego;
2) projekcie budowlanym - zagospodarowanie terenu pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”;
3) projekcie wykonawczym – zagospodarowania terenu pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”;
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru pn.: „Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129”;
5) załącznik graficzny nr 1.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w Umowie, w dokumentacji projektowej, w tym projekcie zagospodarowania terenu i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w ust. 3 niniejszego paragrafu z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.
1.5. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania;
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych;
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów;
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót;
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu oraz zobowiązań wynikających z uzyskania opinii ornitologicznej na temat możliwości usunięcia drzew i krzewów oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych;
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz wiedzą i sztuką budowlaną;
7) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń
o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika b. elektrycznej oraz dokumentów wynikających za Specyfikacji Warunków Zamówienia;
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania;
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą w formie papierowej
i elektronicznej na płycie CD;
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych;
13) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
15) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót branży elektrycznej w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu;
16) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
17) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców;
19) (w razie konieczności) wymiany gruntu, wykonania odwodnienia wykopów oraz wykonania wszelkich tymczasowych robót koniecznych do zabezpieczenia terenu budowy oraz terenów przyległych przed uszkodzeniem lub zanieczyszczeniem;
20) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe na terenie budowy od dnia jego przyjęcia;
2. WYMAGANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi - zgodnie z ofertą: 36 miesięcy /48 miesięcy/ 60 miesięcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.
3. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot:
43325000-7 wyposażenie parków i placów zabaw
Dodatkowe przedmioty:
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394470,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214020 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZESZOWSKI Maciej Krzeszowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821987307

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 17

7.3.4) Miejscowość: Uciechów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-211

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214020 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.