eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWyk. rb związanych z realizacją zadania pn.: "Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do Jesionowej w ramach II etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. rb związanych  z realizacją zadania pn.: „Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do Jesionowej w ramach II etapu   przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 08 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. rb związanych  z realizacją zadania pn.: „Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do Jesionowej w ramach II etapu   przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-556c7e87-e0a7-4242-a692-514c17e01912

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do ul. Jesionowej w ramach II etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.86.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych  z realizacją zadania pn. „Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do Jesionowej w ramach II etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie".
1.2. Realizacja zadnia jest dofinansowana przez Powiat Dzierżoniowski.
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia, który dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni asfaltowej oraz wykonaniem poboczy z kruszywa na podstawie przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które obejmują:
1) wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót;
2) wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu;
3) frezowanie nawierzchni jezdni;
4) wykonanie nowej bitumicznej nawierzchni jezdni;
5) wykonanie nowych poboczy z kruszywa kamiennego;
6) dostawę i montaż radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego fotowoltaiką;
7) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego i przywrócenie stałej organizacji ruchu.
1.4 Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia został określony w:
1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) przedmiarze robót;
1.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w Umowie, w przedmiarze robót, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) dokumentacji są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 1.4 z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.
1.6 Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania;
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych   
w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych;
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników   i miejsca składowania materiałów;
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót;
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem  i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z uzgodnień i opinii które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych;
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz wiedzą i sztuką budowlaną;
7) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy  oraz dokumentów wynikających za Specyfikacji Warunków Zamówienia;
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania;
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą w formie papierowej   i elektronicznej na płycie CD;
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych;
13) uczestnictwa kierownika budowy  w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu;
14) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
15) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
16) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,    jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót;
17) (w razie konieczności) wykonania wszelkich tymczasowych robót koniecznych do zabezpieczenia terenu budowy oraz terenów przyległych przed uszkodzeniem lub zanieczyszczeniem;
18) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe na terenie budowy od dnia jego przyjęcia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234614,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234614,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842299357

7.3.3) Ulica: Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234614,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją zadania pn.: „Wymiana nawierzchni jezdni ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do Jesionowej w ramach II etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie"
Realizacja zadnia jest dofinansowana przez Powiat Dzierżoniowski.
Termin wykonania zamówienia -Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 50/60 dni od
dnia podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.