eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont pomieszczenia dydaktycznego nr 303 w budynku nr 40 na potrzeby projektu DigiWind



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia dydaktycznego nr 303 w budynku nr 40 na potrzeby projektu DigiWind

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia dydaktycznego nr 303 w budynku nr 40 na potrzeby projektu DigiWind

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb557385-8b87-4d4c-9f69-139091e2789a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu numer 101122836 pn. Digital Masters of Wind and Energy Systems (Project acronym: DigiWind) ze środków European Health and Digital Executive Agency (DigiWind — DIGITAL- 2022-SKILLS-03)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-186/055/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4223000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327661,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych w pomieszczeniu dydaktycznym nr 303 w budynku nr 40 na potrzeby projektu DigiWind.
2. ADRES INWESTYCJI: Budynek nr 40, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
3. Zakres prac w pomieszczeniu 303 obejmuje między innymi:
- prace przygotowawcze i demontażowe – wyniesienie mebli i wyposażenia na czas remontu oraz ich zabezpieczenie, demontaż elementów wyposażenia pomieszczeń,
- prace zabezpieczające – zabezpieczenie elementów wyposażenia w pomieszczeniu, takich jak stolarka okienna, instalacja sygnalizacji pożaru,
- prace rozbiórkowe – zerwanie parkietu i warstw podłogowych w celu przygotowania pod ułożenie płytek podłogowych, demontaż stolarki drzwiowej, rozebranie okładziny ściennej z płytek,
- prace remontowe – przygotowanie i wyrównanie podłoża, ułożenie płytek podłogowych wraz z cokołem, montaż nowej aluminiowej stolarki drzwiowej, przygotowanie powierzchni ścian i naprawa pęknięć, dwukrotne szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego,
- wymianę grzejników – demontaż obecnie zamontowanych oraz dostawa i montaż nowych,
- demontaż istniejących oraz wykonanie nowych instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
- dostawę i montaż rolet okiennych i drzwiowych,
- dostawę i ustawienie mebli i wyposażenia
4. Szczegółowy zakres prac opisany został w:
a) w opisie przedmiotu zamówienia
b) dokumentacji projektowej, na którą składają się opisy, projekty, rzuty, rysunki, techniczne, plany i inne dokumenty, które jednoznacznie określają rodzaj i zakres robót,
c) STWIORB
sporządzonych w czerwcu i sierpniu 2024 r., stanowiących załącznik nr 7 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389565,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621568,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444891,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „EFAK” Andrzej Kotecki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190216876

7.3.3) Ulica: Narwicka 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna i teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444891 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.