eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUtwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO).



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525822723

1.5.8.) Numer faksu: 525822777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/975456

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi (Program BBO).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b389a6-cf02-4fb9-8f98-9867d59574ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.49 Utwardzenie dróg gruntowych w Bydgoszczy płytami ażurowymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 903076,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Utwardzenie płytami ażurowymi ulic na osiedlu Stary Fordon (Program BBO) – ul. Saska na odcinku od ul. Góralskiej do ul. Warneńczyka
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na utwardzeniu płytami ażurowymi ulicy Saskiej na odcinku od ulicy Góralskiej do ulicy Warneńczyka, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1-1 do SWZ,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) - załącznik Nr 1-2 do SWZ,
3) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), opisie technicznym (OT), planie zagospodarowania terenu, planie sytuacyjnym, przekrojach normalnych, planie sytuacyjnym opcji - załącznik Nr 1-3 do SWZ,
4) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 1-4 do SWZ,
5) wzorze kosztorysu ofertowego zamówienia podstawowego zawierającego przedmiar robót - załącznik Nr 1-5a do SWZ.
6) wzorze kosztorysu ofertowego opcji zawierającego przedmiar robót - załącznik Nr 1-5b do SWZ.
2. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości umowy dla zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
4. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 Pzp (opis poniżej w pkt 4.2.9 niniejszego ogłoszenia).
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
7. okres realizacji zamówienia określony w pkt 4.2.10 niniejszego ogłoszenia ma charakter orientacyjny. Terminy realizacji zamówienia są następujące:
1) Termin wykonania zamówienia podstawowego – 60 dni kalendarzowych do dnia przekazania terenu budowy (Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy).
2) Termin wykonania zakresu wynikającego z opcji - określany będzie w oświadczeniach uruchamiających opcję, nie później niż do 31.05.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 600296,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Utwardzenie płytami ażurowymi ulicy Piaśnickiej na os. Czyżkówko (Program BBO)
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na utwardzeniu płytami ażurowymi ulicy Piaśnickiej na całej długości między ulicami Łebską i Krajeńską, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami - załącznik Nr 2-1 do SWZ,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) - załącznik Nr 2-2 do SWZ,
3) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), opisie technicznym (OT), planie zagospodarowania terenu, planie sytuacyjnym, przekroju normalnym - załącznik Nr 2-3 do SWZ,
4) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 2-4 do SWZ,
5) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót - załącznik Nr 2-5 do SWZ.
2. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości umowy.
3. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
4. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp;
7. okres realizacji zamówienia określony w pkt 4.2.10 niniejszego ogłoszenia ma charakter orientacyjny.
Termin wykonania zamówienia – 45 dni kalendarzowych do dnia przekazania terenu budowy (Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 149660,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Budowa utwardzonej drogi na oś. Łęgnowo (Program BBO) – łącznik ul. Pionierów z ul. Spółdzielczą
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na utwardzeniu drogi gruntowej kostką „eko” łącznika pomiędzy ulicą Pionierów i ul. Spółdzielczą, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami - załącznik Nr 3-1 do SWZ,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) - załącznik Nr 3-2 do SWZ,
3) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), opisie technicznym (OT), planie sytuacyjnym, przekroju normalnym - załącznik Nr 3-3 do SWZ,
4) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3-4 do SWZ,
5) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót - załącznik Nr 3-5 do SWZ.
2. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości umowy.
3. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art.4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
4. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje opcji, o której mowa w art.441 ust.1 Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
7. okres realizacji zamówienia określony w pkt 4.2.10 niniejszego ogłoszenia ma charakter orientacyjny.
Termin wykonania zamówienia podstawowego – 30 dni kalendarzowych do dnia przekazania terenu budowy (Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 153120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759507,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906438,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759507,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOP Anna Andrysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 340500630; NIP: 5541485980

7.3.3) Ulica: Pienińska 13

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-792

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759507,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181837,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189643,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181837,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPRD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090548357; NIP: 5540309100

7.3.3) Ulica: Glinki 148

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-861

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181837,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160551,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182310,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160551,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOP Anna Andrysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 340500630; NIP: 5541485980

7.3.3) Ulica: Pienińska 13

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-792

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160551,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 1
1. Termin realizacji Umowy wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy.
2. Cena umowy zawiera :
1) cenę zamówienia podstawowego brutto: 526 537,17 PLN
2) cenę zamówienia w ramach opcji brutto: 232 970,61 PLN.

Część 2
Termin realizacji Umowy wynosi 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy.

Część 3
Termin realizacji Umowy wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni licząc od podpisania Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.