eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe SkalmierzyceŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r.dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie Gminy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r.dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Skalmierzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301009287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podkocka 4

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-460

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62/580 40 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@noweskalmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsnoweskalmierzyce.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba0ff6ec-7206-4fa4-9c2a-6a1284f32b83

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r.dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie Gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0ff6ec-7206-4fa4-9c2a-6a1284f32b83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 252.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r. dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. Usługi te Zamawiający przyznaje stosowną decyzją administracyjną i świadczone są w miejscu zapewnionym przez wykonawcę lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorców.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usług polegających na:
a) uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
- kształtowaniu umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzeniu treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieraniu, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: samoobsługa, dbałość o higienę i wygląd,
- wsparciu psychologicznym, rozmowach terapeutycznych.
b)wspieraniu psychologiczno-pedagogicznym i edukacyjno-terapeutycznym zmierzającym do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;
c) zapewnieniu dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- wychowawczych obejmujących:
Terapię pedagogiczną;
Terapię logopedyczną;
Terapię psychologiczną;
Terapię Ręki;
Terapię Integracji Sensorycznej;
Trening umiejętności społecznych;
Terapię Thomatis;
Hipoterapię
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2024, poz. 1283 zm.),
- Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2024 poz. 816),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku, o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2024r, poz. 917).
Szacunkowa liczba świadczeń wynosi 2160 godzin. Liczba godzin i osób objętych usługami, może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości 50% ceny oferty.
Usługi mogą być świadczone od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych wspólnie przez specjalistę (wykonawcę usługi) i rodzicem dziecka objętym SUO
Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdami do oferenta.Czas usługi to godzina zegarowa faktycznie przepracowana z klientem. Rozliczenie za wykonanie usługi następować będzie miesięcznie po otrzymaniu rachunku, faktury. Liczba godzin świadczonych usług określona w decyzji administracyjnej stanowi ich maksymalną ilość, przy czym zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada możliwości na zwiększenie środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.