Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278934/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00286736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00398489/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00357562/01 - Wynik z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.4.2.) Miejscowość: Łask
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 32blt@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668467
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00504281
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1158
1. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym dla części 3 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
3. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 3 – artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1158 Łask;
Część 4 – artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1551 Sieradz;
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Formularzu cenowym dla części 1, 2, 3, 4 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
2.2. Formularzu cenowym dla części 5, 6 - załącznik nr 3b do SWZ;
2.3. Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 5, 6 zamówienia) – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym, (załącznik nr 3a do SWZ);
4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
5. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
6. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
8. W dniu dostawy zamówienia każdy materiał, który posiada termin przydatności do użycia, musi mieć ważność przynajmniej 90% terminu wskazanego na opakowaniu.
9. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
10. Dostarczany materiał musi spełniać parametry techniczno-jakościowe, które zostały określone przez Zamawiającego w Formularzy cenowym – opis przedmiotu zamówienia.
11. Podczas dostawy Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzajów odpowiednich certyfikatów CE dopuszczających do użytkowania na terenie UE oraz okazać karty charakterystyki produktu.
12. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania z materiałem nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m.in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. W momencie dostawy materiałów z terminem przydatności Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informację w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
13. W dokumentach (faktura, wz, inne)dostarczonych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego.
14. Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 3 – artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1158 Łask;
Część 4 – artykuły ogólnobudowlane dla JW. 1551 Sieradz;
2. Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Formularzu cenowym dla części 1, 2, 3, 4 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
2.2. Formularzu cenowym dla części 5, 6 - załącznik nr 3b do SWZ;
2.3. Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 5, 6 zamówienia) – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym, (załącznik nr 3a do SWZ);
4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
5. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
6. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
8. W dniu dostawy zamówienia każdy materiał, który posiada termin przydatności do użycia, musi mieć ważność przynajmniej 90% terminu wskazanego na opakowaniu.
9. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
10. Dostarczany materiał musi spełniać parametry techniczno-jakościowe, które zostały określone przez Zamawiającego w Formularzy cenowym – opis przedmiotu zamówienia.
11. Podczas dostawy Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzajów odpowiednich certyfikatów CE dopuszczających do użytkowania na terenie UE oraz okazać karty charakterystyki produktu.
12. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania z materiałem nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m.in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN. W momencie dostawy materiałów z terminem przydatności Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informację w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
13. W dokumentach (faktura, wz, inne)dostarczonych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji z formularza cenowego.
14. Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Materiały budowlane
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
64088,84
Po zmianie:
123945,51
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Czy umowa została wykonana? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2024-09-05
Po zmianie:
2024-10-05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
64088,84
Po zmianie:
120615,27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Czy umowa została wykonana należycie? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania Przed zmianą:
nie dotyczy
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Umowa nr 160/FIN/2024 z dnia 07.06.2024
Po zmianie:
Umowa nr 160/FIN/2024 z dnia 07.06.2024
Termin realizacji umowy dla poszczególnych części:
- dostawa w części 3 – do 90 dni kalendarzowych od podpisania umowy (maksymalnie 5 dostaw);
- dostawa w części 4 – poz. 1-4, 6-7, 12-13, 15-16, 24, 70-72 od 90 do 120 dni kalendarzowych od podpisania umowy (maksymalnie 2 dostawy);
- dostawa w części 4 – poz. 5, 8-11, 14, 17-23, 25-69, 73-107 do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy (maksymalnie 2 dostawy);
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa artykułów medycznych i farmaceutycznych - nr 1
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Dostawa środków czystości
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3706E w miejscowości Wiewiórczyn - ul. Konstantynowska na odcinku ok. 1,2 km
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów budowlanych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie oraz farb, rozpuszczalników, akcesoriów do 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu"
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.