Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie i na urządzeniach mobilnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 14 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie i na urządzeniach mobilnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7f5ee1-dbcc-4ba0-a6e3-9fbd868dacee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/EM/271/II-221/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Realizacja działań informacyjnych w Internecie i na urządzeniach mobilnych poprzez wykorzystanie kanałów digital.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja strategiczna prowadzenia płatnej kampanii online Rozlicz PIT w Warszawie z wykorzystaniem Google Display Network i SEM
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup przestrzeni reklamowej na horyzontalnych portalach internetowych na potrzeby realizacji kampanii społecznych/informacyjnych m.st. Warszawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja przeprowadzenia kampanii w portalach horyzontalnych, zachęcającej do spędzenia wakacji w Warszawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 4 usługi polegające na realizacji kampanii online w sieci GDN, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł każda, w tym co najmniej jedna usługa została zrealizowana lub jest realizowana dla jednostki publicznej.
W przypadku usługi, której realizacja nie została zakończona na dzień składania ofert, Wykonawca musi wskazać, że do chwili składania ofert, wartość zrealizowanej usługi wynosi co najmniej 50 000,00 zł brutto i usługa musi być zgodna z wymaganiem określonym w pkt. 1.
2. dysponuje lub będzie dysponował w całym okresie realizacji zamówienia zespołem osób, w tym:
a) koordynatorem projektu, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję koordynatora przy realizacji co najmniej 4 usług polegających na prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub promocyjnych w Internecie (w tym kampanie GDN) o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
b) specjalistą ds. online marketingu, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję specjalisty ds. marketingu online (tj. osoby, która odpowiada za planowanie, realizację i optymalizację kampanii reklamowych w internecie),
Zmiana osoby dedykowanej do realizacji zamówienia możliwa będzie wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Nowa osoba musi podać nie mniejsze kwalifikacje niż te, które zostały określone przez Wykonawcę w ofercie.
DLA CZĘŚCI 2:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto każda, z których każda polegała na realizacji działań reklamowych lub informacyjnych w portalach horyzontalnych.
W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość każdej z wykonanych częściowo usług wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto.
2. dysponuje lub będzie dysponował w całym okresie realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze specjalisty ds. obsługi klienta w zakresie planowania i zakupu mediów, posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy, w specjalistycznej firmie zajmującej się m.in. zakupem/sprzedażą powierzchni reklamowej w Internecie oraz planowaniem mediów (do zakresu zadań tej osoby należał zakup bądź sprzedaż powierzchni reklamowych i/lub zawieranie umów na kampanie reklamowe w imieniu zleceniodawcy oraz planowanie mediów do kampanii zleceniodawcy).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na
wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług dla danej części zamówienia;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
c) wykaz osób dla danej części zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. CZĘŚĆ 1: a) Koncepcja strategiczna prowadzenia płatnej kampanii online Rozlicz PIT w Warszawie z wykorzystaniem Google Display Network i SEM do oceny w kryterium, opisanym w pkt 25.2 SWZ. b) jawna wersja koncepcji 2. CZĘŚĆ 2: a) Koncepcja przeprowadzenia kampanii w portalach horyzontalnych, zachęcającej do spędzenia wakacji w Warszawie do oceny w kryterium, opisanym w pkt 25.2 SWZ; b) jawna wersja koncepcji5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wyłącznie jawne wersje ww. koncepcji, obejmujące streszczenie zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa informacji poufnych podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy;
b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o
których mowa w pkt. 18 SWZ;
c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonego do oferty w systemie:
– oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1. lit. b) SWZ dotyczącego każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie,
– oświadczenia z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-13
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Demontaż i montaż wygrodzenia ochronnego dla płazów - 1 429 mb zlokalizowanych wzdłuż DW 579 na odcinku zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego" - nr postępowania 272/24
- "Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Remont pomieszczeń po zalaniu, Szczecin, ul. Potulicka 2
- Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej Nagrody Literackiej m.st. Warszawy
- Przygotowanie i publikacja artykułów o tematyce warszawskiej w szczególności dotyczących bezpieczeństwa w mediach i portalach branżowych (Internet)
- Miejski plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pułtusk
- Promocja działań m.st. Warszawy w Internecie i na urządzeniach mobilnych
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.