Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00672343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-24
- 2025/BZP 00087170/01 - Wynik z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług obsługi serwisowej infrastruktury IT Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351239953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielicka 267
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mco@mco.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mco.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług obsługi serwisowej infrastruktury IT Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a492bc-de3f-429d-a94c-08a61fa9c13d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10a492bc-de3f-429d-a94c-08a61fa9c13d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-10a492bc-de3f-429d-a94c-08a61fa9c13d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja zawarta w Rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 20/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia - w części nr 1 - jest świadczenie usług obsługi serwisowej oprogramowania aplikacyjnego AMMS produkcji Asseco Poland S.A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia - w części nr 2 - jest świadczenie usług obsługi serwisowej:
- sieci telefonicznej w budynkach Zamawiającego,
- należących do Zamawiającego urządzeń cyfrowej centrali telefonicznej,
- urządzeń awaryjnego zasilania cyfrowej centrali telefonicznej,
- zarządzania firewallem, serwerami wraz z oprogramowaniem, z których korzysta Zamawiający,
- sprzętu komputerowego użytkownika końcowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż:
a) 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla części nr 1 zamówienia,
b) 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – dla części 2 zamówienia,
4) zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
a) posiada uprawnienia przyznane przez producenta oprogramowania AMMS (Asseco) do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia – warunek dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia,
b) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tzn.:
i) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał lub należycie wykonuje jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem usługi serwisowe systemów elektronicznej dokumentacji medycznej AMMS o wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – warunek dotyczy wyłącznie części nr 1 zamówienia,
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wymagane jest od jednego z Wykonawców,
ii) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał lub należycie wykonuje po jednym zamówieniu obejmujące swoim zakresem obsługę serwisową:
(1) sieci telefonicznej, urządzeń cyfrowej centrali telefonicznej (w szczególności centrali firmy Panasonic (model: KX-NS500 lub centrali o nie gorszych parametrach – obsługa:
- 1 traktu 30B+D,
- 6 linii zewnętrznych analogowych,
- 2 linii wewnętrznych cyfrowych systemowych,
- 32 linii wewnętrznych analogowych (obsługa 12 aparatów telefonicznych analogowych stacjonarnych lub bezprzewodowych),
- 20 portów do podłączenia stacji bazowych DECT IP,
- 64 linii wewnętrznych IP).
o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
(2) zarządzania firewallem, serwerami wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) – warunki (1) i (2) dotyczy wyłącznie części nr 2 zamówienia,
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wymagane jest od jednego z Wykonawców
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (b.) Oświadczenie Wykonawcy – w oparciu o art. 125 ust. 1, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
(d.) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli dotyczy*), tj:
i) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
ii) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli przedmiotowe umocowanie nie wynika z dokumentów, wskazanych powyżej (Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.).
*Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa w lit. d, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w treści oferty.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. e, Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: i) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – potwierdzenie spełnienie warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 3 SWZ (dla każdej części z osobna).
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego dokumentu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, składa wówczas inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego powyższego warunku udziału w postępowaniu,
ii) wykaz usług, o których mowa w rozdziale VII pkt. 4 SWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4A i 4B do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Uwaga: W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Uwaga2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt. 4 SWZ wymagane jest od jednego z Wykonawców.
iii) oświadczenie, o których mowa w rozdziale VII pkt. 4 SWZ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, w zakresie posiadania uprawnień przyznanych przez producenta oprogramowania AMMS (Asseco) do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia w części nr 1
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca (lider konsorcjum) lub upełnomocniona przez konsorcjantów osoba fizyczna lub osoba prawna. Pełnomocnik, o którym mowa, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 lit. b SWZ (aktualne na dzień składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy wskazane są w par. 11 w Załączniku nr 5A do SWZ oraz w par. 14 w Załączniku nr 5B do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Brak informacji dodatkowychINNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- Modernizacja istniejącego dostępu do Internetu dla Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- "Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do generowania raportów"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Hańsk"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.