Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół
Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W OLESZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651498616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-630
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@zsckroleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szsckroleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3a31c1c-a283-403d-be91-40b111b3e27a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole SzkółCentrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a31c1c-a283-403d-be91-40b111b3e27a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00395904/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymina instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz instalacji wykrywania pożaru na piętrze nr 1 w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach ul. Zielona 1.
Stara instalacja elektryczna nie spełnia wymogów bezpieczeństwa i należy wykonać nową zgodnie z istniejącymi przepisami prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga wykonania również instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz instalacji przeciwpożarowej wykrywania pożaru.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania na zasadzie zaprojektuj i wykonaj. Wszystkie projekty muszą być zatwierdzone przez upoważnione do tego osoby w tym projektanta do spraw ppoż.
Przewody instalacji elektrycznej i teletechnicznej wykonać w bruzdach, które należy załatać masą tynkową.
Tablice elektryczne wykonać podtynkowo.
Oświetlenie awaryjne musi spełniać wymóg zgodnie z normą:
- PN-EN 1838:2013 Zastosowanie oświetlenia. Oświetlenie awaryjne
-PN-EN 50172:2005 Systemy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
Należy przewidzieć dodatkowe oprawy awaryjne dla każdego dodatkowego urządzenia PPOŻ, przycisku alarmowego, czy też punktu pierwszej pomocy. Należy zastosować oprawy posiadające aktualne świadectwo dopuszczenia. Czas pracy opraw awaryjnych 1h. Oświetlenie ewakuacyjne należy zastosować z funkcją pracy „na jasno”. Oświetlenie awaryjne należy zasilić z tego samego obwodu co oświetlenie podstawowe.
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
1. Wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz wykrywania pożaru w 23 pomieszczeniach mieszkalnych, w których musi się znajdować minimum 5 gniazd jednofazowych z uziemieniem, 1 podwójny włącznik, 1 podwójne gniazdo internetowe cat 5e, dwie oprawy natynkowe 60cm/60cm, 1 czujka dymu.
2. Wykonanie instalacji elektrycznej kuchni, w której musi się znajdować minimum 2lampy 60cm/60cm natynkowe, 1 obwód gniazd 400V i 2 obwody gniazd 230V, 1 czujka dymu, 1 włącznik pojedynczy.
3. Wykonanie instalacji elektrycznej korytarza komunikacyjnego, w którym musi się znajdować 8 gniazd 230V, 17 opraw oświetlenia z czujnikiem ruchu typu plafon, 11 opraw oświetlenia awaryjnego, 8 czujników dymu, 4 kamery ( uzgodnienie z inwestorem).
4. Wykonanie instalacji elektrycznej w sanitariatach i kuchni.
5. Wszystkie pomieszczenia powinny być zasilone obwodem gniazd i obwodem oświetlenia zabezpieczone wyłącznikami różnicowoprądowymi z członem nadprądowym.
6. Centrala ppoż. należy zasilić osobnym obwodem zabezpieczonym wyłącznikiem różnicowoprądowym z członem nadprądowym. Centrala umieszczona w pokoju recepcji przy istniejącej rozdzielni teletechnicznej
7. Rozdzielnie elektryczne będą wyposażone między innymi w:
• rozłącznik główny;
• ochronniki przepięciowe;
• lampki sygnalizacyjne;
• wyłączniki różnicowoprądowe z członem nadprądowym;
8. Należy wykonać dodatkowe uziemienie elektryczne wszystkich rozdzielnic
Wymagana wartość uziemienia mniej niż 10 omów.
9. Dla urządzeń przeciwpożarowych zastosować przewody o klasie PH90.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELEKTRA Grzegorz Studnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9181810597
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 13
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELEKTRA" Grzegorz Studnicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELEKTRA" Grzegorz Studnicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Biblioteki Uniwersyteckiej na Kampusie Uniwersytetu w Białymstoku
- Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki
- Przebudowa budynku Przedszkola nr 36 w Rybniku na żłobek, w formule "zaprojektuj i wybuduj", w tym: adaptacja przedszkola na potrzeby żłobka, termomodernizacja, budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.