Ogłoszenie z dnia 2024-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617384/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W TŁUCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000272862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Tłuchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-605
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (054) 287-62-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tluchowo_szkolapodst@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sptluchowo.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7b99705-bce0-4df9-9f68-04023798ad141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b99705-bce0-4df9-9f68-04023798ad14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00612099/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.027.2.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo” tj.
1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Tłuchowie, ul. Szkolna 3, 87-605 Tłuchowo w ilości do 29 503 porcji posiłków,
2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Mysłakówku, Mysłakówko 12, 87-605 Tłuchowo w ilości do 11 800 porcji posiłków,
3) Przedszkola Publicznego „Bajkowa Kraina” w Tłuchowie, ul. Sierpecka 26, 87-605 Tłuchowo w ilości do 16 800 porcji posiłków.
2. Maksymalna przewidywana liczba porcji posiłków wynosi 318 dziennie w dni funkcjonowania placówek (przyjmuje się maksymalnie 181 dni w przypadku szkół oraz maksymalnie 210 dni w przypadku przedszkola).
3. Maksymalna dzienna przewidywana liczba porcji posiłków w poszczególnych placówkach wynosi:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Tłuchowie – 163 porcji,
2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Mysłakówku – 70 porcji,
3) Przedszkole Publiczne w Tłuchowie – 85 porcji.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383479,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453063,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453063,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Panorama Smaków" Dariusz Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660317834
7.3.3) Ulica: 15 Sierpnia 1
7.3.4) Miejscowość: Tluchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-605
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Panorama Smaków" Dariusz Krawczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230052,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Usługa przygotowania, dostarczania, wydawania posiłków w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (w Skwierzynie) w roku 2025
- Usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie
- Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowywania i dowożenia posiłków i opakowań dla podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Szczkowie w ramach projektu "Kujawsko - Pomorska sieć DDP
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Cedyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.