eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaSukcesywna dostawa materiałów wodociągowych, kanalizacyjnych i akcesoriów wodomierzowych do ZGKiM Ślęża w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych, kanalizacyjnych i akcesoriów wodomierzowych do ZGKiM Ślęża w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych, kanalizacyjnych i akcesoriów wodomierzowych do ZGKiM Ślęża w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb8a699-4659-4667-9d50-a7089b90ce73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105845/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części na rok 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfb8a699-4659-4667-9d50-a7089b90ce73

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
7.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienie komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektroniczne zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy w-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów -technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych e mail: krzysztof.olejniczak@comars.pl lub nr. tel.609 01 04 02;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą Pzp) oraz - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp), osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzy itp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, SEKAP itp.) oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Zakładzie systemów informatycznych m.in. firma świadcząca usługi serwisowe systemu obiegu dokumentów;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DF.28.281.2024/3

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(materiał związany z wodą poz. 1-348)
Oferowane towary muszą być zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną. Dla wyrobów z zakresu inżynierii sanitarnej należy przedłożyć pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie.

1. Kształtki elektrooporowe:
• Kształtki do zgrzewania elektrooporowego powinny posiadać kod kreskowy oraz zatopione w korpusie druty grzewcze.
• Piny spawne o średnicy 4,0mm.
• Kształtki powinny posiadać system zgrzewania automatycznego SmartFuse
• Brak grzania wstępnego we wszystkich średnicach
• Trójniki siodłowe monolityczne z obejmą dolną skręcaną na śruby
• Mufy z gwintem mosiężnym z możliwością obrócenia gwintu po wykonaniu zgrzewu
• Wszystkie kształtki elektrooporowe maja być jednego producenta.

2. Kształtki żeliwne kołnierzowe wykonane tylko z żeliwa sferoidalnego,
3. Zasuwa gwintowana wykonana tylko z żeliwa sferoidalnego GSJ-500-7
4. Nawiertki boczne i górne mają być jednego producenta. PN 16, korpus elementu odcinającego z bezołowiowego mosiądzu krzemowego, odejście GW, przyłącze do obejmy GZ 1 ½” z uszczelnieniem typu o-ring. W korpusie gwint umożliwiający montaż tulei. Trzpień głowicy niewznoszący, wykonany ze stali nierdzewnej z min. zawartością chromu 17%, z wielokrotnym walcowanym gwintem i podwójnym uszczelnieniem trzpienia.
• nawiertki górne: element ocinający wodę: zawór, głowica zaworu z lewym gwintem, uniemożliwia wykręcenie zaworu przy eksploatacji, z możliwością obrotu zaworu o 45 stopni przy zachowaniu pełnej szczelności, odejście GW 5/4”, 1 ½” lub 2”
• nawiertki boczne: element ocinający wodę: zasuwa, głowica zasuwy z lewym gwintem, uniemożliwia wykręcenie zaworu przy eksploatacji, odejście GW 1 ½”
• Obejmy: zawsze z uszczelnieniem typu o-ring, połączenie z elementem odcinającym bez użycia teflonu, konopi czy klejów.
• do rur tworzywowych - z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400-15, powłoka z żywic epoksydowych, malowana techniką fluidyzacyjną, z gumowym wyłożeniem od wewnątrz na całej szerokości, śruby połączeniowe ze stali nierdzewnej A2
• do rur stalowych, żeliwnych, azbestocementowych, wielowarstwowych – obejma górna: z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400-15, powłoka z żywic epoksydowych, malowana techniką fluidyzacyjną, z uszczelnieniem otworu wiertniczego uszczelką typu o-ring, komora na uszczelkę dopasowana i zoptymalizowana do średnicy rury; opaska dolna: ze stali nierdzewnej A4, szerokość 90 mm, połączenie z obejmą za pomocą zintegrowanych śrub M16 z podkładkami i nakrętkami, opaska z gumowym wyłożeniem, z zaślepkami do ochrony nakrętek
5. Nawiertki samonawiercające na PCV/PE mają być jednego producenta. Wykonane z żeliwa sferoidalnego, powinny posiadać uszczelnienie z gumy, która pokrywa całą wewnętrzną powierzchnię przylegającą do rury.
6. Zasuwy kołnierzowe
• powłoka antykorozyjna farba proszkowa epoksydowa o grubości min. 250 μm wg PN-EN 4624:2004, DIN 30677-2:1988. Jakość powłoki potwierdzona badaniami przeprowadzonymi przez firmę niezależną. Malowanie powłok antykorozyjnych metodą fluidyzacji.
• wymienne uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem bez konieczności demontażu pokrywy.
• łożysko – podkładki niskotarciowe wykonane z Tarnamidu
• korpus, pokrywka - żeliwo sferoidalne GJS-500-7
• trzpień walcowany ze stali nierdzewnej
• uszczelnienie trzpienia –oringi (minimum 4) – strefa oringowa (strefa sucha) odseparowana od medium
• uszczelka przeciwpyłowa – zabezpieczająca trzpień i oringi od góry
• klin - żeliwo sferoidalne GJS 500-7, całkowicie zawulkanizowany gumą EPDM
• prosty przelot, bez przewężeń, bez gniazda
• śruby pokrywy - stal nierdzewna, zabezpieczone masą zalewową
• wszystkie zasuwy i hydranty mają być jednego producenta

7. Obudowy do zasuw mają być tego samego producenta co zasuwy
8. Obudowy do nawiertek mają być tego samego producenta co nawiertki
9. Hydranty nadziemne
połączenia kołnierzowe i owiercenie wg PN-EN 1092-2:1999 , ciśnienie PN16,
hydrant DN80 posiada dwie nasady boczne typ B na węże 75 wg PN-M-51038:1991
głębokość zabudowy RD= 1,00m / 1,25m / 1,5m zgodnie z kartą katalogową (również dostępne inne długości hydrantów)
głowa, postawa, wykonane z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-500-7 wg PN-EN 1563:2000, (nie dopuszczamy żeliwa o niższych parametrach)
kolumna – stal konstrukcyjna 1.0037 (S235JR) wg PN - 79/H-74244 – (opcjonalnie żeliwna, ocynkowana ogniowo lub ze stali nierdzewnej)
specjalny biały pasek fluorescencyjny na kolumnie w górnej części hydrantu odporny na rozpuszczalniki i korozję wykonany z żywicy alkidowej z zatopionymi mikrokulkami szklanymi. Odblaskowość zgodnie z normą EN 12899-1
krańcowy ogranicznik ruchu przy otwieraniu i zamykaniu,
tłoczek uszczelniający (zamykający) z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-500-7 z zawulkanizowaną powłoką elastomerową, dopuszczoną do kontaktu z wodą pitną,
możliwość wymiany elementów wewnętrznych przy pełnym ciśnieniu bez konieczności wykopywania hydrantu
samoczynne całkowite odwodnienie z chwilą odcięcia wody,
trzpień wykonany ze stali nierdzewnej (2H13, AISI 420, 1.4021) z walcowanym gwintem,
kostka trzpienia – mosiądz wykonany metodą kucia
kształtownik – stal 1.0037 (S235JR) – 30x30x2 wg PN –EN 10219-2:2000 zabezpieczony antykorozyjnie (opcjonalnie stal nierdzewna)
uszczelnienie górnego trzpienia 2 o-ringi EPDM,
ochrona antykorozyjna - farba epoksydowa/poliestrowa RAL3000 (kolor czerwony) wg PN-EN 4624:2004, DIN 30677-2:1988, odporna na promieniowanie UV
oznakowanie hydrantu, wykonanie, wymagania, metody badań, przeznaczenie wg PN-EN14384:2009, PN-EN1074-6:2009
pakiet hydrantów w ramach jednego producenta
Certyfikat zgodności GSK-RAL na zabezpieczenie antykorozyjne zgodnie z zaleceniami jakościowymi i odbiorowymi wynikającymi ze znaku jakości RAL 662 Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK – dla armatury zewnętrznie i wewnętrznie epoksydowanej zgodnie z DIN 30677-T2, z uwzględnieniem DIN 3476 lub inny certyfikat równoważny. Poprzez certyfikat równoważny należy rozumieć taki, który potwierdza zastosowanie się producenta do wszelkich wymagań, w zakresie zabezpieczenia antykorozyjnego (zewnętrznego i wewnętrznego), poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej, zapewniającej minimalną
grubość powłoki ochronnej minimum 250 μm, przyczepność minimum 12N/mm2 oraz odporność na przebicie metodą iskrową 3000V zgodnie z zaleceniami jakości i odbioru wynikającymi z normy DIN 30677.
wszystkie hydranty i zasuwy mają być jednego producenta.

(materiał związany z kanalizacją poz. 349-425)
Zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Techniki Instalacyjnej INSTAL w Warszawie,

1. Dla rur PVC, PE, PP, kształtek i armatury wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub 9002,
2. Rury, kształtki i studnie mają stanowić komplet jednego producenta

Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały posiadały karty katalogowe – dołączyć do oferty,
Zamawiający wymaga, aby posiadały atesty dopuszczające stosowania w kontakcie z wodą
pitną - dołączyć do ofert.

WYKAZY MATERIAŁÓW ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM nr 2a

Ilość dostarczonych materiałów zgodnie z załączonym zestawieniem, zawarte w załączniku do oferty nr 2a do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami ekonomicznymi, technologicznymi lub organizacyjnymi. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć ilości materiałów w obrębie grup materiałowych bez zmiany ceny, ilości są wartościami szacunkowymi.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, I gatunku posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44167110-2 - Kołnierze

42131160-5 - Hydranty

44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1 Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SWZ, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu umowy.
14.2 Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
14.3 Cena oferty powinna być wyliczona w następujący sposób:
Wykonawca określi ceny jednostkowe netto na formularzu asortymentowo - cenowym; wykonawca obliczy wartość netto poszczególnych pozycji przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość jednostek; wykonawca zsumuje wartości brutto poszczególnych pozycji.
14.4 Cena (wartość) brutto oferty stanowi cenę oferty.
14.5 Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
14.6 Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów wodociągowych, kanalizacyjnych i akcesoriów wodomierzowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.3) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z art. 104 ustawy PZP Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw żąda od wykonawcy:
Karty katalogowe ze szczegółowym opisem materiałów wraz z fotografiami oferowanych produktów. (Należy poukładać zgodnie z pozycjami z załącznika nr 2a w zakresie części, na którą składana jest oferta na każdej karcie wyszczególnić numer z pozycji załącznika. Zamawiający wymaga opisanie każdej karty w przeciwnym razie oferta będzie odrzucona i uznana za niezgodną ze specyfikacją.)

Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy PZP żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 107 ust. 2. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia Wykonawcę w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z art. 104 ustawy PZP Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw żąda od wykonawcy:
Karty katalogowe ze szczegółowym opisem materiałów wraz z fotografiami oferowanych produktów. (Należy poukładać zgodnie z pozycjami z załącznika nr 2a w zakresie części, na którą składana jest oferta na każdej karcie wyszczególnić numer z pozycji załącznika. Zamawiający wymaga opisanie każdej karty w przeciwnym razie oferta będzie odrzucona i uznana za niezgodną ze specyfikacją.)

Zamawiający na podstawie art. 107 ustawy PZP żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Zgodnie z art. 107 ust. 2. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia Wykonawcę w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 a) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że w przypadku, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie pisanej poniżej.
FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Jeżeli wykonawca nie wypełni pozycji w WYKAZIE OFEROWANYCH DOSTAW lub będzie on niekompletny, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, czyli że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
b) Wypełniony FORMULARZ asortymentowo cenowy zgodnie z załącznikiem 2a.
Zgodnie z art. 93 ust1 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.
Wykonawca zobowiązany jest dołączenia załącznika nr w postaci formatu do automatycznego przetwarzania danych tj. format arkusza kalkulacyjnego Excel.
10.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wypełniony załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. i 18.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 13.2. SWZ).
10.3 Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. lub 18.2. SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 4 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
10.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz ( w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991- Prawo notarialne, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 455 Prawa zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-17 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.