eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Końskich
przy, ul. Południowej 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fbe5601-145b-44e8-9d9d-13572177e362

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Końskich
przy, ul. Południowej 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fbe5601-145b-44e8-9d9d-13572177e362

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034005/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Końskich przy ul. Południowej 5”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.25.2024. EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 513960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przewidzianych etapem I
w obiekcie sportowym położonym w Końskich przy ul. Południowej 5, na działce numer 3131/2
i 3131/4 w obrębie ewidencyjnym 0002 Końskie, jednostce ewidencyjnej 260503_4.0002 Końskie – miasto.

Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego wykonania prac przewidzianych w etapie I
tj. wykonanie:
1) robót przygotowawczych – 1 kpl.
2) wywozu z utylizacją oraz naprawa nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki – 1 kpl.
3) wymiany siatki piłkochwytów wraz z naprawą mocowań piłkochwytów oraz remontem istniejących piłkochwytów – 1 kpl.
4) wymiany i montażu nowych tulei do koszykówki oraz siatkówki na boisku poliuretanowym do koszykówki wraz z dostawą nowych zestawów do koszykówki i siatkówki – 1 kpl.
5) uzupełnieniu granulatu na boisku do piłki nożnej, uzupełnieniu brakujących elementów sztucznej trawy, przyklejeniu oderwanej nawierzchni sztucznej trawy – 1 kpl.
6) pola drenarskiego wraz z drenażem parkingu i boisk – 1 kpl.
7) budowy 8 budynków kontenerowych (oznaczonych numerami 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8) wraz
z wykonaniem całej płyty fundamentowej pod 14 budynków kontenerów – 1 kpl.
8) instalacji elektrycznej – 1 kpl.
9) instalacji sanitarnych – 1 kpl.
10) instalacji teletechnicznych – 1 kpl.
11) robót adaptacyjnych, wykończeniowych i odtworzeniowych – 1 kpl.
12) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w imieniu Zamawiającego uzyska własnym staraniem uzgodnienia/ opinie/ sprawdzenia/ pozwolenia/ zgłoszenia/ wyjaśnienia/ materiały/ postanowienia/ decyzje administracyjne (w tym pozwolenie na częściowe użytkowanie obiektu budowlanego)/ odstępstwa od przepisów/ warunki techniczne od organów administracji publicznej, osób fizycznych, osób prawnych w tym gestorów sieci i innych podmiotów prawa, których konieczność wynika z przepisów ogólnych i szczególnych, powstałych kolizji
z obiektami budowlanymi i zielenią oraz wyłoni się w trakcie realizacji robót budowlanych
w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, a koszty z tym związane uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż
w terminie 2 dni przekaże Zamawiającemu kopie lub oryginały ww. dokumentów.

Roboty budowlane należy wykonać na podstawie niżej wymienionych dokumentów i opracowań:
1) dokumentacji projektowej,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów (stanowiący jedynie materiał informacyjno- pomocniczy. UWAGA: przedmiar robót jest dokumentem, który ma tylko przybliżyć charakter robót do wykonania, a nie wskazać dokładne rodzaje i ich ilości),
4) zgłoszeniem BP.6743.499.2024.MC z dnia 09.10.2024 r. oraz pismem BP.670.36.2024.MC
z dnia 22.10.2024 r.,
5) a także wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a których realizacja jest niezbędna do poprawnego wykonania i funkcjonowania przedmiotu zamówienia, z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także zgodnie z przepisami ppoż., sanitarnohigienicznych i bhp.

Wymaga się, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, nieużywany.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa
i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.