Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00480643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00501347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ORAZ PRZYSTOSOWANIE BUD. NR 15 ORAZ 23 NA POTRZEBY CENTRUM BUDOWY, EKSPLOATACJI I DIAGNOSTYKI TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ - ZAPR. I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/169587/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA ORAZ PRZYSTOSOWANIE BUD. NR 15 ORAZ 23 NA POTRZEBY CENTRUM BUDOWY, EKSPLOATACJI I DIAGNOSTYKI TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ - ZAPR. I WYBUDUJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1899d00-c9e6-4af2-b276-bdc8c1491e36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00268956/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Rozbudowa oraz przystosowanie budynków nr 15 oraz 23 na potrzeby Centrum Budowy, Eksploatacji i Diagnostyki Techniki Pancernej i Samochodowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej "zaprojektuj i wykonaj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 136/DIB/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz przystosowanie budynków nr 15 oraz 23 na potrzeby Centrum Budowy, Eksploatacji i Diagnostyki Techniki Pancernej i Samochodowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej” w formule „zaprojektuj i wykonaj”.
ZAKRES:
1. Przygotowanie dokumentacji przedprojektowej i inżynierskiej do której należą:
a) materiały wyjściowe do projektowania, m.in. mapa do celów projektowych;
b) operat pomiarów geodezyjnych budynku nr 23 i terenu realizacji zadania;
c) opinie geologiczną bądź opinie geologiczno-inżynierską (w miarę potrzeb),
d) niezbędne ekspertyzy techniczne i budowlane, a w miarę potrzeb uzyskanie niezbędnych odstępstw;
e) opinię ornitologiczną czy chiropterologiczną,
2. Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego (PB), w skład, którego wchodzi (projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt techniczny) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i zatwierdzeniami przez uprawnionych rzeczoznawców (ds. przeciwpożarowych, sanepid).
3. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
4. Opracowanie wstępnego harmonogramu planowanych prac w zakresie niezbędnych wyłączeń;
5. Opracowanie projektów wykonawczych (PW) dla wszystkich branż koniecznych do osiągnięcia celu, któremu ma służyć dokumentacja, tzn. otrzymania przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji umożliwiającej zrealizowanie robot budowlano – montażowych na jej podstawie, bez konieczności sporządzania dodatkowych opracowań projektowych;
6. Opracowanie projektu rozbiórki budynku nr 15.
7. Opracowanie projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia meblowego wg specyfikacji Zamawiającego.
8. Opracowanie projektu technicznego akustyki wraz z analizą nagłośnienia dla pomieszczenia auli.
9. Opracowanie przedmiarów robot do w/w. projektów wykonawczych w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
10. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla wszystkich branż – w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
11. Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż – w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
12. Realizacja robót na podstawie opracowanej i przyjętej dokumentacji projektowej i kosztorysowej, która obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącego budynku nr 15,
b) budowę projektowanego budynku nr 23B,
c) roboty związane z remontem istniejącego budynku nr 23 wraz z przebudową placu manewrowego pomiędzy budynkami nr 23, 23A i 23B oraz zagospodarowanie terenu wokół projektowanego budynku.
d) roboty ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie przeniesienia istniejącej stacji Trafo do nowej lokalizacji, podłączenie nowego budynku 23B do nowej stacji Trafo.
13. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień, w szczególności opracowanie wniosku i uzyskanie – Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenie obiekt do służb i uzyskanie decyzji – Pozwolenie na użytkowanie.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych elementów zaprojektowania i wykonania zamówienia znajduje się w PF-U oraz załącznikach do PF-U, stanowiących załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33727553,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49043804,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33727553,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRK7 NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222690083
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRK 7 NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRK 7 NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33727553,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 930 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.