eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaROZBUDOWA ORAZ PRZYSTOSOWANIE BUD. NR 15 ORAZ 23 NA POTRZEBY CENTRUM BUDOWY, EKSPLOATACJI I DIAGNOSTYKI TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ - ZAPR. I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ORAZ PRZYSTOSOWANIE BUD. NR 15 ORAZ 23 NA POTRZEBY CENTRUM BUDOWY, EKSPLOATACJI I DIAGNOSTYKI TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ - ZAPR. I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/169587/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA ORAZ PRZYSTOSOWANIE BUD. NR 15 ORAZ 23 NA POTRZEBY CENTRUM BUDOWY, EKSPLOATACJI I DIAGNOSTYKI TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ WYDZIAŁU INŻYNIERII MECHANICZNEJ - ZAPR. I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1899d00-c9e6-4af2-b276-bdc8c1491e36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00268956/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 Rozbudowa oraz przystosowanie budynków nr 15 oraz 23 na potrzeby Centrum Budowy, Eksploatacji i Diagnostyki Techniki Pancernej i Samochodowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej "zaprojektuj i wykonaj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 136/DIB/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz przystosowanie budynków nr 15 oraz 23 na potrzeby Centrum Budowy, Eksploatacji i Diagnostyki Techniki Pancernej i Samochodowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej” w formule „zaprojektuj i wykonaj”.
ZAKRES:
1. Przygotowanie dokumentacji przedprojektowej i inżynierskiej do której należą:
a) materiały wyjściowe do projektowania, m.in. mapa do celów projektowych;
b) operat pomiarów geodezyjnych budynku nr 23 i terenu realizacji zadania;
c) opinie geologiczną bądź opinie geologiczno-inżynierską (w miarę potrzeb),
d) niezbędne ekspertyzy techniczne i budowlane, a w miarę potrzeb uzyskanie niezbędnych odstępstw;
e) opinię ornitologiczną czy chiropterologiczną,
2. Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego (PB), w skład, którego wchodzi (projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt techniczny) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i zatwierdzeniami przez uprawnionych rzeczoznawców (ds. przeciwpożarowych, sanepid).
3. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
4. Opracowanie wstępnego harmonogramu planowanych prac w zakresie niezbędnych wyłączeń;
5. Opracowanie projektów wykonawczych (PW) dla wszystkich branż koniecznych do osiągnięcia celu, któremu ma służyć dokumentacja, tzn. otrzymania przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji umożliwiającej zrealizowanie robot budowlano – montażowych na jej podstawie, bez konieczności sporządzania dodatkowych opracowań projektowych;
6. Opracowanie projektu rozbiórki budynku nr 15.
7. Opracowanie projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia meblowego wg specyfikacji Zamawiającego.
8. Opracowanie projektu technicznego akustyki wraz z analizą nagłośnienia dla pomieszczenia auli.
9. Opracowanie przedmiarów robot do w/w. projektów wykonawczych w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
10. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla wszystkich branż – w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
11. Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż – w ilości i zgodnie z zapisami w PFU;
12. Realizacja robót na podstawie opracowanej i przyjętej dokumentacji projektowej i kosztorysowej, która obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącego budynku nr 15,
b) budowę projektowanego budynku nr 23B,
c) roboty związane z remontem istniejącego budynku nr 23 wraz z przebudową placu manewrowego pomiędzy budynkami nr 23, 23A i 23B oraz zagospodarowanie terenu wokół projektowanego budynku.
d) roboty ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie przeniesienia istniejącej stacji Trafo do nowej lokalizacji, podłączenie nowego budynku 23B do nowej stacji Trafo.
13. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień, w szczególności opracowanie wniosku i uzyskanie – Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenie obiekt do służb i uzyskanie decyzji – Pozwolenie na użytkowanie.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych elementów zaprojektowania i wykonania zamówienia znajduje się w PF-U oraz załącznikach do PF-U, stanowiących załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33727553,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49043804,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33727553,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRK7 NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222690083

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33727553,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 930 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.