Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem ładowarki jednonaczyniowej wraz z operatorami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energia/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem ładowarki jednonaczyniowej wraz z operatorami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fbc3fce-edae-4244-8bce-4367c14a3646
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WŁ/09/2024 r
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Ładowarka jednonaczyniowa nie starsza niż 2023 r. z łyżką od 3,2 m3 do 3,5m3,
- Masa z osprzętem min 16 ton
- Wyposażona w system wysokiego wysypu przystosowany do załadunku maszyn oraz naczep typu walking floor,
- Maszyna wyposażona w filtr zabezpieczający przed dostawaniem się gazów do kabiny operatora
(obsługa strefy biologicznej Zakładu )
- Maszyna wyposażona w koła L5
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie dostawy paliwa na potrzeby wykonania usługi w zakresie przedstawionym i na zasadach wyszczególnionych w projekcie umowy.
B. CZAS PRACY:
Dni robocze : 16 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22
Dni wolne : 4 * soboty po 8 godzin
Zamawiający wyraża zgodę na jeden dzień w miesiącu przeznaczony na obsługę serwisową. Dzień serwisowy należy uzgodnić z Zamawiający.
C. WYMAGANIA DLA WYKONAWCY:
Ładowarka sprawna pod względem technicznym, przystosowana do pracy o każdej porze roku oraz zmiennych warunkach meteorologicznych.
Wykonawca zapewni serwis maszyny przez cały okres trwania umowy.
Reakcja serwisu do 5 godzin od zgłoszenia awarii.
W przypadku braku możliwości usunięcia awarii wykonawca zapewni maszynę zastępczą o takich samych parametrach w przeciągu 24 godzin w własny koszt.
Wykonawca zapewni operatorów z wszystkimi wymaganymi uprawnieniami do obsługi ładowarek jednonaczyniowych.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan zdrowia operatorów oraz posiadane dokumenty potwierdzające dopuszczenie operatora do wykonywania pracy.
Operatorzy zostaną zaznajomieni z wszystkimi obowiązującymi instrukcjami bezpieczeństwa wykonywania pracy na Zakładzie i będą zobowiązani się do nich stosować.
Operatorzy zobowiązani są do stawiania się do pracy w stanie nie po spożyciu alkoholu lub innych środków psychoaktywnych.
D. ZAKRES PRAC
Hala przyjęć sortowni:
• Podgarnianie, skarpowanie, pryzmowanie, rozgarnianie, przesuwanie, przemieszczanie odpadów na terenie hali oraz załadunek odpadów na rozrywarkę wstępną.
• Rozgarnianie, przemieszczanie , pryzmowanie paliwa alternatywnego w magazynach oraz przed nimi.
• Załadunek samochodów odbierających paliwo alternatywne typu walking floor, tworzenie na bazie komponentów jednorodnych mieszanek różnych frakcji paliwa alternatywnego według wskazań obsługi Zakładu.
Hala mielenia paliwa alternatywnego:
• Załadunek bufora podającego do rozdrabniarki końcowej
• Przesuwanie, rozgarnianie , pryzmowanie paliwa alternatywnego w postaci pre-RDF na hali
Hala biologiczna:
• Mielenie odpadu zielonego na rozdrabniaczu szybkoobrotowym, przygotowywanie odpadu zielonego do załadunku do tuneli kompostowania
• Załadunek tuneli kompostowania zgodnie z procesem produkcyjnym
• Przemieszczanie materiału pomiędzy tunelami kompostowania oraz pomiędzy tunelami a halą stabilizacji tlenowej
• Przemieszczanie gotowego materiału na plac dojrzewania kompostu ( boksy magazynowe )
• Przesiewanie kompostu na przesiewaczu gwieździstym MULTISTAR S3
• Załadunek gotowego produktu ( kompost ) na naczepy odbiorców
• Załadunek kontenerów obsługi wewnętrznej Zakładu.
Cały Zakład:
• Załadunki szkła, tworzyw sztucznych, makulatury, złomu
• Załadunki do samochodów typu wanna, walking floor oraz kontenerów 30m3
• Podgarnianie, skarpowanie, pryzmowanie, rozgarnianie, przesuwanie, przemieszczanie odpadów na placu demontażu odpadów wielkogabarytowych każdorazowo na wezwanie pracownika Zamawiającego.
• Załadunek rozdrabniacza szybkoobrotowego odpadem wielkogabarytowym
• Wykonywanie innych poleceń Zamawiającego ( w ramach wykonywanych zadań, operator ma ściśle wykonywać polecenia pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewpa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771739474
7.3.3) Ulica: Poznańska 152
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 21/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Świerkowej 88/15 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 21/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.