Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00561679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do Placówek Terenowych KRUS w Aleksandrowie Kujawskim, Rypinie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 341 52 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do Placówek Terenowych KRUS w Aleksandrowie Kujawskim, Rypinie, Golubiu-Dobrzyniu i Wąbrzeźnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-636a591f-fb8a-4dcd-850a-7232bd9993e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230770/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa oleju opałowego do PT Aleksandrów Kujawski, PT Rypin, PT Golub-Dobrzyń i PT Wąbrzeźno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczne dostarczanie oleju opałowego lekkiego do Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w:
– Aleksandrowie Kujawskim, ul. Szczygłowskiego 13;
– Rypinie, ul. Warszawska 47A;
– Golubiu-Dobrzyniu, ul. Szosa Rypińska 21;
– Wąbrzeźnie, ul. Budowlana 2.
2. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w łącznej ilości ok. 47 250 litrów, przy czym łączna ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego, uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający gwarantuje zakup minimalnej ilości 15 750 litrów oleju opałowego w okresie realizacji umowy.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany cyklicznie, partiami, w ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego.
5. Dostarczany olej opałowy musi spełniać poniższe parametry:
1) wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg
2) lepkość kinematyczna w temp. 20o C - max. 6,00 mm2/s
3) zawartość siarki - max. 0,1% m/m
4) temperatura płynięcia - max. -20o C
5) temperatura zapłonu - min. 56o C
6) zawartość wody - max. 200 mg/kg
7) gęstość w temp. 15o C - max. 860 kg/m3
8) zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany olej opałowy będzie spełniał wymagania:
1) Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1,
2) Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008),
3) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 2633).
7. Zamawiający oświadcza, że celem realizacji przedmiotu zamówienia jest zapewnienie możliwości ogrzania pomieszczeń, zapewnienie ciepłej wody oraz należytych warunków pracy w siedzibach Placówek Terenowych wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1.
8. Nabywany przez Zamawiającego olej opałowy nie będzie służył dalszej odsprzedaży i zostanie zużyty do celów opałowych, zgodnie z przeznaczeniem, o którym mowa w ust. 7.
9. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualne świadectwo jakości oleju opałowego.
11. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla zrealizowania przedmiotu umowy określonego w ust. 1.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
13. Zamawiający każdorazowo przed dokonaniem zamówienia wystąpi do Wykonawcy z zapytaniem o aktualną cenę oleju opałowego.
14. Dostawa musi odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185327,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202112,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185327,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030078156
7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185327,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.